خطای رمز مدیر مسدود است

حل مشکل رمز ترمینال مسدود می باشد ، کارتخوان های سیار ثابت این قابلیت را دارند که بتوانید وارد منو فروشنده شده و گزارشات روزانه و یا بر اساس تاریخ را از دستگاه کارتخوان خود استخراج کنید. همه دستگاه های کارتخوان در قسمت فروشنده و یا پایانه یک رمز به صورت پیش فرض دارند که بسته به نوع شرکت بین 1234، 0000، 1111 می باشند. لازم به ذکر است که این رمز قابل تغییر بوده و شما با وارد شدن به منو فروشنده می توانید این رمز را تغییر دهید. در کارتخوان های ثابت و سیار زمانیکه این رمز را سه بار اشتباه وارد کنید و یا رمز خود را فراموش کنید، در صورتیکه بخواهید وارد منو فروشنده خود شوید با خطای رمز ترمینال مسدود می باشد مواجه خواهید شد.

راه های حل مشکل رمز ترمینال مسدود می باشد

برای حل مشکل رمز ترمینال مسدود می باشد شما نیازمند یه کد یکبارمصرف هستید تا بتوانید قفل دستگاه را باز کرده و رمز پیش فرض دستگاه کارتخوان که همان 1234 هست را بازیابی کنید. شما با دریافت این رمز یکبارمصرف و رفتن به قسمت منو > فروشنده > ترمینال > بازنشانی رمز فروشنده می توانید رمز را بازیابی کنید.

Administrator password error is blocked

استفاده از نرم افزار سانیار

راه حل دیگری که می تواند کمک کند تا مشکل رمز ترمینال مسدود می باشد را برطرف کنید استفاده از برنامه سانیار است که توسط خود شرکت پاسارگاد تهیه و توسعه یافته. در صورتیکه گوشی شما یک گوشی اندرویدیست می توانید با دانلود و نصب اپکیکیشن مربوطه وارد اپ شده و رمز یکبارمصرف را دریافت نمایید. برای انجام اینکار کافیست نرم افزار سانیار را کرده و یا از نسخه تحت وب آن استفاده کنید. وارد اپلیکیشن شوید و شماره موبایلی که زمان ثبت نام به شرکت فروشنده کارتخوان خود داده اید تا اطلاعات شما را در سامانه پاسارگاد ثبت کنند وارد نمایید. یک کد 6 رقمی برای شما ارسال می شود کد را وارد کرده و وارد پنل کاربری خود شوید.

به قسمت فروشگاه بروید

در این قسمت لیست فروشگاه های خود را که در سامانه پاسارگاد ثبت شده اند مشاهده می کنید. جلوی پذیرنده مورد نظر سه نقطه را زده و لیست پایانه ها را انتخاب کنید. تغییر رمز ترمینال را کلیک نمایید تا کد یکبار مصرف برای شما ایجاد شود. کد یکبار مصرف ایجاد شده را در کارتخوان خود وارد نمایید تا رمز شما ریست شده و به رمز پیش فرض 1234 تغییر یابد.

تنظیمات پیش فرض

در صورتیکه به هیچ یک از موارد بالا دسترسی ندارید می توانید از این روش استفاده کنید. نکته: در این روش کلیه اطلاعات تراکنش های شما که در حافظه دستگاه می باشد پاک خواهد شد و برای پیگیری تراکنشهای قبل از آن تنها از طریق دو مورد بالا می توانید پیگیری کنید.

حل مشکل رمز ترمینال مسدود می باشد در دستگاه های وریفون

تعمیر کارتخوان پکس متفاوت است راه حل مشکل رمز ترمینال مسدود می باشد نیز متفاوت است. برای انجام این کار وارد مراحل زیر را انجام دهید

  • دکمه منو را زده و پیکربندی بانکی را انتخاب کنید
  • رمز پیکربندی = دو رقم اخر سریال که پشت دستگاه می باشد، دو رقم تاریخ روز دستگاه و دورقم ساعت دستگاه
  • بطور مثال در تصویر بالا دورقم اخر سریال 02 دورقم روز 18 و دو رقم ساعت هم 12 می باشد که رمز پیکربندی 021812

بازیابی رمز فروشگاه را انتخاب کنید تا ردر این مقاله قصد داریم روش سریع و بدون نیاز به تماس با پشتیبانی برای رفع مسدودی رمز پذیرنده در دستگاه های کارتخوان پاسارگاد را برای شما عزیزان به زبانی ساده بیان کنیم.

رمز پذیرنده چیست و چه کاربردی دارد؟

در مقالات قبلی پوزاینجا در مورد برای شما عزیزان توضیحاتی داده ایم که می توانید مطالعه کنید. رمز پذیرنده به چند دلیل بسیار مهم است. شما می توانید این رمز را شخصی سازی کنید و از حالت پیش فرض که خود شرکت پشتیبانی تعیین کرده است به یک عدد چهار رقمی که خودتان می خواهید تغییر دهید. این یکی از راه هایی است که این رمز مهم را که شما را در چاپ مجدد رسیدها و یا گرفتن انواع گزارشات یاری می کند فراموش نکنید و آن را اشتباه وارد نکنید. زیرا پس از سه بار اشتباه وارد کردن این رمز مسدود خواهد شد.

برای رفع مسدودی رمز پذیرنده دستگاه های فناپ چه باید کرد؟

به تازگی شرکت فناپ برای سهولت در رفع مسدودی رمز پذیرندگان محترم روشی جدید به صورت آنلاین طراحی کرده است. تا اگر با این مشکل مواجه شدید به سرعت آن را حل کنید. در ادامه توضیحات کاملی در خصوص این روش به شما عزیزان ارائه خواهیم داد.

گام اول برای رفع مسدودی رمز پذیرنده در دستگاه های کارتخوان پاسارگاد

ابتدا باید وارد شوید و همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید اطلاعاتی مانند شماره پایانه (ترمینال) و کد ملی خود را وارد کرده سپس انتخاب کنید که حساب فعال روی دستگاه شما پاسارگاد هست یا خیر و روی گزینه بازنشانی رمز بزنید تا یک کد جهت بازنشانی رمز دریافت کنید. توجه کنید برای داشتن شماره پایانه یا همان ترمینال راه های زیادی وجود دارد که در مقالات دیگر راجع به آن توضیح داده ایم و ساده ترین روش آن خواندن این کد از روی رسیدهایی است که دستگاه شما چاپ می کند.

نکته بسیار مهم

اگر شماره پایانه خود را در لینک بالا وارد کردید و سامانه آن را نپذیرفت و یا پیام اشتباه بودن کد پایانه را به شما نمایش داد با اضافه کردن عدد 9 در ابتدای شماره پایانه خود این مشکل را حل کنید. برای مثال اگر شماره پایانه شما 6785438 است و این را وارد نموده و سامانه نپذیرفت. کافی است در ابتدای این شماره عدد 9 را اضافه کنید؛ یعنی عدد 96785438 را وارد کنید.

گام دوم برای رفع مسدودی رمز پذیرنده کارتخوان های پاسارگاد

پس از دریافت کد بازنشانی رمز پذیرنده از لینک بالا به سراغ دستگاه کارتخوان خود بروید و وارد منو بشوید. (با انتخاب کلید منو،F و یا F1)، سپس گزینه فروشنده یا پذیرنده را انتخاب کنید. سپس گزینه ترمینال و یا پایانه را انتخاب کنید و در نهایت گزینه بازنشانی رمز را انتخاب و کد بازنشانی رمز را که از سامانه دریافت کرده اید وارد و دکمه تایید (سبز) برا بزنید. اکنون رمز پذیرنده شما به حالت اولیه خود یعنی 1234 تعییر کرده است. شما می توانید آن را شخصی سازی کنید. در تصویر زیر تمامی مراحل را بصورت خلاصه برای شما عزیزان شرح داده ایم و امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید باشد.

دکمه بازگشت به بالا