تجمع عزاداران فاطمی و هیئات مذهبی کاشان در روز شهادت حضرت زهرا(س) – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام مهدی بصیرتی در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: طبق سال‌های پیش قبل مراسم‌های عزاداری در ایام فاطمیه در گوشه کنار شهرستان کاشان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نحوه بزرگ عزاداران فاطمی و هیئات مذهبی شهرستان کاشان نیز در صبح روز شهادت حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود، ابراز داشت: این مراسم از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۶ آذرماه در میدان کمال الملک کاشان برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه در طول خیابان باباافضل کاشان نیز مواکب فاطمی از عزاداران آن حضرت پذیرایی می‌کنند، تصریح کرد: در حاشیه برگزاری مراسم عزاداری سعی شده است که از برنامه‌های مذهبی مناسبتی و ایستگاه غربالگری نیز برگزار و برپا شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع غزه گفت: در تجمع هیئات مذهبی کاشان، مدیر دیار مؤمنان انزجار خود را از رژیم اشغالگر صهیونیستی نشان خواهند داد.

حجت السلام بصیرتی با تشکر از تمام افراد و دستگاه‌های ذی‌ربط در جهت برگزاری مطلوب این برنامه افزود: از هیئات مذهبی و عزادارانی هم که در طول برگزاری این برنامه همکاری‌های لازم دارند را تشکر می‌کنیم.

دکمه بازگشت به بالا