سابسکرایب یوتیوب چیست + روش خرید سابسکرایب یوتیوب

یوتیوب یک پلتفرم ویدیویی با تعداد زیادی ویدیو است. همراه با ویکی‌پدیا و گوگل، یکی از قدیمی‌ترین پلتفرم‌های ویدئویی آنلاین است که می‌توانید تمام اطلاعات را در آن بیابید. دکمه اشتراک را فراموش نکنید! این یک یادآوری رایج از سوی بسیاری از سازندگان در YouTube است. اما اشتراک به چه معناست و برای چیست؟

اشتراک YouTube به چه معناست؟

ثبت به معنای ثبت نام است. وقتی در یوتیوب جستجو می کنیم با ویدیوهای جالبی مواجه می شویم. با این حال، پس از تماشای یک ویدیو یا نصب یک برنامه، برای یافتن ویدیوهای مشابه برای سرگرمی یا آموزش خود با مشکل مواجه می شویم. اشتراک در یک کانال YouTube خاص به شما کمک می کند دوباره آن ویدیوها را تماشا کنید یا لیست پخش ویدیوهای مشابه را ببینید.

اگر در یک کانال در YouTube مشترک شوید یا یک کاربر را در YouTube دنبال کنید، می‌توانید با اشتراک به‌روزرسانی‌های فوری را هنگامی که محتوای جدیدی از آن منبع ظاهر می‌شود دریافت کنید. همچنین به شما امکان می‌دهد فعالیت‌های کاربر مانند ویدیوهایی که «لایک شده‌اند»، رتبه‌بندی‌هایی که داده شده‌اند و نظراتی که گذاشته شده‌اند را ببینید. یک دکمه “ثبت نام” در کنار هر نام کاربری در سایت YouTube ظاهر می شود.

به عبارت ساده، اشتراک در یوتیوب مانند فالو کردن در اینستاگرام است و زمانی که محتوای اشتراک‌گذاری شده توسط یک کاربر یا کانال در یوتیوب را دوست دارید، به محض اینکه آن شخص یا کانال محتوای جدیدی منتشر کرد، می‌توانید عضو آن کاربر یا کانال یوتیوب شوید. Pin Check Like Instagram در YouTube، می توانید اعلان ها را برای مشترکین یا کانال ها فعال کنید تا بتوانید از محتوای جدید آنها مطلع شوید.

البته این روش روشی رایگان برای کسب ساب است، از این رو می توانید با مراجعه به صفحه خدمات یوتیوب اقدام به تهیه و خرید سابسکرایب یوتیوب از نایس پنل کنید.

سفارش داده شده

پس از عضویت در یک شخص یا کانال، دکمه اشتراک آبی (مانند تصویر بالا) و متن روی آن مشترک می شود. با کلیک بر روی نماد زنگ می توانید اعلان یک کاربر یا کانال ثبت نام شده را فعال کنید. برای لغو اشتراک کافیست روی دکمه لغو اشتراک کلیک کنید.

اگر به حساب Google خود وارد شده‌اید، دکمه‌های اشتراک در کنار همه نام‌های کاربری و کانال‌های YouTube ظاهر می‌شوند. برای عضویت کاربر روی دکمه کلیک کنید، یک پنجره تأیید ظاهر می شود اگر می‌خواهید درباره رویدادهای جدید هشدارهای ایمیلی دریافت کنید و آنها را در مرکز اشتراک ببینید، کادر برچسب “برای من هم نصب کنید” را علامت بزنید. کاربر هدف هشداری دریافت می کند که شما در کانال آنها مشترک شده اید

خروج از نسخه موبایل