علت حذف کوینکس از اپل استور

دانلود برنامه کوینکس coinex برای اندروید

برنامه کوینکس در حقیقت به عنوان یک بستر یا پلتفرم آنلاین است که در جهت تبادل سهم و ارز های دیجیتال به کار می رود. کاربران با استفاده از این برنامه می توانند برای خود یک پروفایل کاربری بسازند و جهت ترید کردن اقدام کنند. با توجه به اینکه کوینکس به عنوان یک نرم افزار بسیار مهم در رابطه با ارز های دیجیتال و سهام های دارای اهمیت در جهان شناخته می شود. این برنامه را می توان از اپل استور هروی نیز دانلود نمود.

امروزه کاربران زیادی در این بازار فعال بوده و در حال تبادل ارز های رمز پایه هستند. همان طور که مشاهده می کنید تریدرها همواره به دنبال یک صرافی با هزینه های پایین و نرخ تراکنش کم و از همه مهم تر ایمن هستند این صرافی یکی از امن ترین نمونه های موجود در حال حاضر است که به کاربران خود اجازه ی دانلود برنامه کوینکس در نسخه ی اندروید را می دهد تا به این شکل کاربران بتوانند به سادگی برای دنبال کردن لحظه ای معامله ی از آن بهره مند شوند.

وجود تعداد زیاد کاربران در این صرافی نشان دهنده ی قابل اطمینان بودن آن است. از ویژگی های این برنامه می توانیم به قابلیت مبادله ی  به همراه امنیت بسیار بالای آن اشاره کرد. یکی دیگر از ویژگی های نصب برنامه کوینکس برای اندروید این است که کاربران این امکان را دارند که به راحتی به بازار بورس های خارجی دسترسی داشته باشند.

این صرافی از امنیت بسیار بالایی برخوردار است، بنابراین کاربران نباید نگران هک شدن اپلیکیشن باشند و با خیال راحت فعالیت های خود را انجام دهند. با نصب این اپلیکیشن امکان دسترسی به آفلاین نیز خواهید داشت. افراد به منظور دانلود مستقیم برنامه کوینکس برای اندروید و ورود با تلفن همراه به این اپلیکیشن کمپانی اپل، می توانند بر روی لینک دکمه ( دانلود اپلیکیشن کوینکس برای اندروید ) در کادر زیر کلیک کرده و برنامه کوینکس برای اندروید را مستقیما دانلود و بر روی تلفن همراه اندروید خود نصب نمایند.

دانلود برنامه کوینکس coinex برای آیفون ios

همان طور که در ابتدا اشاره کردیم این صرافی امکان دانلود برنامه کوینکس برای آیفون ios را ایجاد کرده است تا به این ترتیب کاربرانی که از این سیستم عامل محبوب استفاده می کنند بتوانند به این صرافی دسترسی داشته و از وضعیت بازار ارز های رمز پایه یا دیجیتال به شکل لحظه ای مطلع باشند.

با نصب این اپلیکیشن می توانید به سادگی به کیف پول شخصی خود دسترسی داشته باشید. به زبان ساده تر کاربرهای خود با دانلود برنامه کوینکس برای آیفون ios و اندروید می توانند این صرافی را همیشه و در همه جا همراه خود داشته باشند. می توانند به سادگی دارایی خود را میان کوینکس و کیف پول امن به نام Viawallet منتقل کنند. همچنین قابلیت استفاده از کیف پول اتمیک و Coinomi داشته باشند. با داشتن این برنامه می توانید با راحتی بیشتری به ترید کردن بپردازید.

امکان پشتیبانی از تلفن همراه در کوینکس با استقبال زیاد کاربران روبرو شده است. به این ترتیب که کاربران این امکان را دارند که در کوینکس ثبت نام کرده و اپلیکیشن مخصوص آیفون را به شکل رایگان از اپ استور دانلود کنند. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید ارزهای دیجیتالی را مثل را واریز نمایید.

با نصب نرم افزار coinex می توانید برای آغاز بر روی واژه ی Wallet ضربه بزنید تا فهرست ارزهای دیجیتال را که موجود هستند مشاهده کنید. بعد از انجام عملیات سپرده کاربران یک آدرس خواهند داشت که می توانند به وسیله ی آن فراید واریز وجه و پردازش را انجام دهند.

افراد به منظور دانلود مستقیم برنامه کوینکس برای IOS و ورود با تلفن همراه به این اپلیکیشن، می توانند بر روی لینک ( دانلود اپلیکیشن کوینکس برای IOS ) در زیر کادر کلیک کرده و برنامه کوینکس برای IOS را مستقیما دانلود و بر روی تلفن همراه آیفون خود نصب نمایند.

راهنمای تصویری نصب و ورود به coinex app

برای نصب و دانلود برنامه کوینکس نیاز به یک ایمیل خواهید داشت که پسورد آن را بدانید. در صورت نداشتن ایمیل آن را ساخته و پس از آن وارد گوگل پلی یا اپ استور شده و coinex app را دانلود کنید این نکته را از یاد نبرید که برای نصب کوینکس به اپ Google Authenticator نیز نیاز دارید که آن را نیز دانلود کنید. زمانی که وارد coinex app​ شدید آیکون آدمک را لمس کنید و پس از آن Sign Up و مطابق تصویر مواردی را که از شما درخواست شده است را کامل کنید. ابتدا ایمیل خود را وارد کرده و پس از آن کدی را که به پست الکترونیک شما ارسال شده را وارد کنید. علامت قبول قوانین را زده و Sign Up را لمس کنید.

به همین راحتی ورود و ثبت نام شما انجام شده است و به علت فعال نبودن بخش اس ام اس برای کاربران ایرانی غیر فعال است و بهتر است برای ایجاد امنیت در حساب کاربری کوینکس خود از گوگل آتنتیکیتور استفاده کنید و به پست الکترونیک خود بروید کدی را که به ایمیل شما ارسال شده است در بخش مورد نظر وارد کنید.

بعد از این مرحله به اپلیکیشن گوگل Authenticator شده و کد را وارد کنید.

در این مرحله براساس تصویری که مشاهده می کنید باید بر روی گزینه send cod ضربه بزنید تا کد مورد نظر به پست الکترونیک شما ارسال شود. پس از آن مجددا وارد گوگل Authenticator شده و کد را وارد کرده و آیکون submit را لمس کنید.

حال می توانید به حساب کوینکس خود وارد شده و برای واریز ارز اقدام کنید.

نکته ی قابل توجه در ارتباط با ورود به اپلیکیشن یا برنامه کوینکس بعد از اینکه حساب خود را افتتاح نمودید حتما از تایید دو مرحله ای استفاده نمایید. این مسئله را فراموش نکنید که امنیت حساب شما در اولویت قرار دارد. این فرایند 5 دقیقه زمان خواهد ببرد. اما امنیت حساب شما به میزان زیادی ارتقا یافته و باعث حساب کاربری شما تنها تحت دسترس خودتان قرار بگیرد.

برای ورود به شدن به کیف پول کوینکس به صفحه اصلی بروید بر روی گزینه assets ضربه بزنید زمانی که منو در دسترس شما قرار گرفت و آیکون deposit را انتخاب کنید.

در این صفحه که پیش روی شما گشوده شده است کاربر می تواند توکن یا کوین را که قصد دارید به صرافی واریز کنید را مشخص کنید. امکان دارد شما از یک صرافی داخلی تتر را خریداری کرده باشید و بخواهید آن را به صرافی کوینکس وارد کنید در کادری که به coin type نماد اختصاری مربوط به usdt را نوشته تا کیف پول برای کاربران نشان داده می شود.

برای برداشت یا انتقال ارز دیجیتالی گزینه withdraw را انتخاب کنید. مجددا به بخش coin type و نماد ارز مورد نظرتان را درج کنید. در پایان آدرس کیف پول مورد نظرتان را که قرار است به آن ارز واریز کنید میزان آن را مشخص نمایید.

با دانلود برنامه کوینکس شما این صرافی را همراه خود خواهید داشت.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد برنامه کوینکس در کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره سرمایه گذاری دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون ورود به برنامه کوینکس پاسخ دهند.

مشکل دانلود نشدن برنامه از اپ استور به چه دلایلی اتفاق می افتد؟

همانطور که در قسمت مقدمه به آن اشاره کردیم ، به دلیل تحریم هایی که شرکت اپل برای ایران گذاشته  ، مشکلات نرم افزارها ، عدم تطابق تاریخ و ساعت با سرورهای اپل ، قرار گرفتن IP ایران در بلک لیست و … گاهی اوقات مشکلات و اختلالاتی در دانلود از برنامه اپ استور به وجود می آید. ما در ادامه چند راه حل برای رفع مشکل دانلود از اپ استور به شما معرفی خواهیم کرد. فروش انواع گوشی های آیفون نیز در فروشگاه ما با گارانتی صورت می گیرد.

حل مشکل دانلود از اپ استور

  1. گاهی اوقات برای اینکه متوجه شوید که مشکل دانلود نشدن برنامه از اپ استور از سمت اپ استور یا دستگاه شما ، آی پی دستگاه را عوض کنید. اگر با تغییر آی پی باز هم مشکل وجود داشت ، یکبار دستگاه را ریست کنید ، البته نه ریست فکتوری که منجر به پاک شدن اطلاعات و داده های شما شود ، بلکه سافت ریست. برای انجام این کار وارد Settings شده و سپس گزینه General را انتخاب کرده و در قسمت Reset گزینه اول    ( Reset All Settings ) را انتخاب کنید.
  2. خطای 1009 هم گاهی اوقات هنگام دانلود از App Store رخ می دهد و باعث بروز مشکل دانلود از اپ استور می شود .

این خطا به دلیل قرار گرفتن IP ایران در لیست آی پی هایی که اپ استور از آن پشتیبانی نکرده رخ می دهد. اپل معمولا در بازه زمانی بین 2 روز تا 2 هفته اقدام به تازه سازی لیست IP هایی که پشتیبانی نمی کند کرده و در آن مدت به دلیل قرار گرفتن IP ایران در بلک لیست ، نمی توان از اپ استور برنامه یا بازی دانلود کرد.

برای حل این مشکل ، ابتدا نرم افزار را به روز رسانی کنید و باز امتحان کنید ، چنانچه باز هم مشکل وجود داشت ، با استفاده از تنظیمات خود دستگاه یا نرم افزارهای جانبی اقدام به تغییر آی پی نمایید ، زیرا این عملیات باعث خارج شدن از بلک لیست می شود. خواندن مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم .

برای تغییر آی پی اقدامات زیر را انجام دهید :

Settings > Wi-Fi

سپس شبکه بی سیمی که دستگاه به آن وصل است را پیدا کنید و روی دکمه i که داخل دایره ای قرار دارد و به رنگ آبی است ضربه بزنید ، در زیر تب DHCP ، قسمت IP Address ، آدرس آی پی شما مشخص است ، حال به پایین صفحه مراجعه کرده و گزینه Renew Lease را بزنید. با این کار DHCP اجازه دارد تا با یک آدرس آی پی جدید به شبکه بی سیم دوباره وصل شود.

  1. خطای نمایش صفحه سفید و عدم اتصال به اپ استور

مسیر زیر را دنبال کنید :

Settings > General > Date & Time

گزینه Set Automatically را خاموش کرده و روز و ساعت را به صورت دستی وارد کنید.

حالا وارد اپ استور شده، حدود 30 ثانیه ثبر کنید و مجددا به تنظیمات تاریخ و زمان رفته و گزینه Set Automatically را روشن کنید. احتمالا شما موفق به حل مشکل دانلود نشدن برنامه از اپ استور خواهید شد. چنانچه سوالی در خصوص عدم اتصال به اپ استور دارید ، مقاله را مطالعه فرمایید.

  1. چنانچه موفق به حل مشکل دانلود نشدن از اپ استور نشدید ، می توانید از نرم افزارهای جایگزین اپ استور مانند سیب اپ ، سیبچه و … برای دانلود بازی ها و برنامه های مورد علاقه خود استفاده کنید ، برای این منظور پیشنهاد می کنیم مقاله را مطالعه فرمایید.

سوالات متداول

1- دلایل دانلود نشدن برنامه در اپ استور چیست ؟

به دلیل تحریم هایی که شرکت اپل برای ایران گذاشته  ، مشکلات نرم افزارها ، عدم تطابق تاریخ و ساعت با سرورهای اپل ، قرار گرفتن IP ایران در بلک لیست و … گاهی اوقات مشکلات و اختلالاتی در دانلود از برنامه اپ استور به وجود می آید.

2- دلیل ایجاد خطای 1009 که هنگام دانلود از اپ استور رخ می دهد و باعث بروز مشکل دانلود از اپ استور می شود چیست ؟

ابتدا نرم افزار را به روز رسانی کنید و باز امتحان کنید ، چنانچه باز هم مشکل وجود داشت ، با استفاده از تنظیمات خود دستگاه یا نرم افزارهای جانبی اقدام به تغییر آی پی نمایید ، زیرا این عملیات باعث خارج شدن از بلک لیست می شود.

3- خطای نمایش صفحه سفید و در نتیجه دانلود نشدن برنامه از اپ استور را چگونه حل کنم ؟

مسیر را دنبال کنید : Settings > General > Date & Time گزینه Set Automatically را خاموش کرده و روز و ساعت را به صورت دستی وارد کنید. حالا وارد اپ استور شده، حدود 30 ثانیه صبر کنید و مجددا به تنظیمات تاریخ و زمان رفته و گزینه Set Automatically را روشن کنید. احتمالا شما موفق به حل مشکل دانلود نشدن برنامه از اپ استور خواهید شد.

4- صرافی ارز دیجیتال coinex برای گوشی های آیفون هم اپلیکیشن ارائه داده است؟

✔️بله، صرافی کوینکس برای نسخه های اندروید و IOS اپلیکیش خود راه ارائه داده است که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.

5- برای کاربران ایرانی قسمت ارسال پیامک در صرافی ارز دیجیتال coinex فعال است؟

✔️خیر، قسمت ارسال پیامک برای کاربران ایرانی غیر فعال می باشد که در متن مقاله به آن اشاره شده است.

6- زمان استفاده از برنامه کوینکس coinex کاربران ملزم به نصب اپلیکیشن Google Authenticator می باشند؟

✔️بله، کاربران برای استفاده از برنامه کوینکس به اپلیکیشن Google Authenticator نیاز دارند که در متن مقاله نیز آورده شده است.

خروج از نسخه موبایل