ارزان ترین زمین های متاورس

محتوای این مطلب پنهان

زمین ارزان در متاورس آپلند (Upland) ؛ نحوه پیدا کردن و ترفندهای مخفی خرید

آموزش متاورس و خرید زمین ارزان در متاورس آپلند (Upland) یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که برای سرمایه‌گذاری در متاورس باید فرا بگیرید. برای بررسی این موضوع، ما را تا انتها همراهی کنید. زمین ارزان در متاورس آپلند (Upland) یکی از موضوعات بسیار مهمی است که ذهن بسیاری از سرمایه‌گذاران را درگیر خود کرده است. بسیاری از کسانی که قصد سرمایه‌گذاری در متاورس را دارند، با این پلتفرم آشنا هستند.

به همین دلیل هم ما تصمیم گرفتیم در این نوشتار به بررسی این موضوع مهم بپردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر، تا انتها همراه ما باشید و از این اطلاعات به بهترین شکل استفاده کنید.

ازآنجاکه دنیای متاورس محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران و سرمایه‌گذاران مجازی دارد، بسیاری از افراد هم به سمت خریدوفروش زمین‌های مجازی در برنامه آپلند روی آورده‌اند. آیا تابه‌حال نام آپلند را شنیده‎اید؟ اگر جواب شما مثبت است، پس باید حتماً نحوه خرید زمین ارزان در متاورس آپلند (Upland)را بدانید.

آیا می‌خواهید با خرید زمین در پلتفرم آپلند، سرمایه‌گذاری خود را آغاز کنید؟ نگران نباشید؛ ما در این نوشتار همه موضوعات مربوط به این حوزه را برای شما عزیزان ذکر کرده‌ایم.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید خرید زمین، تنها کاری نیست که شما می‎توانید در آپلند انجام دهید. بلکه این پلتفرم قابلیت‌‎های دیگری هم در اختیار شما قرار می‌دهد که به جذابیت آن اضافه کرده است.

زمین ارزان در متاورس آپلند (Upland)

همان طور که گفتیم، شما در آپلند می‌توانید کارهای بسیار هیجان‌انگیزی انجام دهید و با استفاده از آن‌ها به کسب درآمد بپردازید. علاوه بر این، شما با استفاده از آپلند این امکان را دارید که هم‌زمان بازی کرده و کسب درآمد کنید.

برای انجام این کار، اطلاع از زمین ارزان در متاورس آپلند (Upland) می‌تواند کمک شایانی به شما کند. شما این امکان را دارید که در حین انجام بازی، سرگرم شده و ماجراجویی کنید و به‌راحتی دارایی خود را به پول‌های متاورس تبدیل کنید.

همان طور که تاکنون متوجه شدید، شما در آپلند می‌توانید زمین‌های مجازی را خریداری کرده و با استفاده از آن‌ها برای خود درآمدی کسب کنید. اگر نمی‌دانید زمین مجازی چیست و سرمایه‌گذاری در متاورس چگونه است، می‌توانید مقاله مربوط به آن را مطالعه کرده و اطلاعات لازم را دریافت نمایید. علاوه بر این، بهتر است که شما نحوه خرید زمین در متاورس را بدانید. این موضوع به شما کمک می‌کند که بتوانید به‌راحتی یک زمین مجازی داشته باشید.

علاوه بر موارد ذکرشده، آموزش سرمایه‌گذاری در متاورس هم می‌تواند کمک شایانی به شما داشته باشد. با استفاده از این نوشتار، شما می‌توانید درک کنید که چگونه می‌توان با استفاده از متاورس، به درآمد برسید. از سوی دیگر، اگر هم قصد سرمایه‌گذاری در متاورس آپلند را دارید، باید با این پلتفرم به‌خوبی آشنا باشید. بدین ترتیب، معرفی و آموزش بازی آپلند (Upland) هم می‌تواند کمک شایانی به شما داشته باشید.

آپلند چیست؟

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که قبل از آغاز سرمایه‌گذاری در آپلند باید بدانید، این است که این پلتفرم چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ ما در این بخش، به قسمت اول سؤال شما پاسخ می‌دهیم.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید بسیاری از افراد به این برنامه علاقه دارند و به دنبال این هستند که نحوه خرید زمین ارزان در متاورس آپلند (Upland) را بدانند. آن‌ها آپلند را یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد می‌دانند. در حال حاضر، این بازی به‌صورت حدس زدن می‌تواند برای شما درآمد داشته باشد.

در این بازی جذاب، شما می‌توانید اصول خرید زمین در بازی آپلند را دانسته و با استفاده از آن، درآمد کسب کنید. شاید برخی از افراد گمان کنند که باید تنها با خریداری زمین‌ها درآمد کسب کنند. این در حالی است که بسیاری از افراد، با استفاده از راه‌های دیگری مانند اجاره دادن زمین یا تبلیغات هم به کسب درآمد می‌پردازند. در این حوزه، زمین‌های آپلند شباهت بسیاری به زمین‌های موجود در دنیای واقعی دارند و دقیقاً همان کارها را می‌توانید با آن‌ها انجام دهید.

برای آموزش خرید زمین در آپلند خوب است بدانید که هر قطعه زمین در این پلتفرم، نزدیک به 17 درصد کمیسیون برای خریدوفروش دارد. علاوه بر این، شما این امکان را دارید که بعد از خریداری ملک خود، با قیمت بالاتر آن را به فروش برسانید و سود خوبی کسب کنید. به‌جز موارد ذکرشده، شما این امکان را دارید که ساختمان‌هایی را در زمین خود در آپلند ساخته و سپس از این ساختمان‌ها استفاده کنید.

همان طور که گفتیم، شما می‌توانید این ساختمان‌ها را اجاره بدهید یا حتی با استفاده از تبلیغات، از آن‌ها کسب درآمد کنید. البته این موضوع به محل زمین شما هم بستگی دارد. این بدان معنی است که اگر زمین شما در محل شلوغ و پررفت‌وآمدی باشد، می‌توانید هزینه بیشتری برای تبلیغات دریافت کنید.

نحوه خرید اولین ملک در بازی آپلند

همان طور که تاکنون متوجه شدید، زمین ارزان در متاورس آپلند (Upland) طرفداران بسیاری دارد و شما می‌توانید به‌راحتی از آن درآمدی کسب کنید. در اینجاست که آموزش خرید زمین در آپلند اهمیت پیدا می‌کند. ازآنجاکه کاربران و سرمایه‌گذاران در دنیای متاورس می‌توانند ماجراجویی کنند، این برنامه توانسته محبوبیت بسیاری در میان مردم از آن خود کند.

اگر شما هم نمی‌خواهید از این افراد عقب بمانید، بهتر است که اصول خرید زمین در بازی آپلند را بدانید. همچنین اگر قصد آغاز سرمایه‌گذاری در آپلند را دارید اما نمی‎دانید از کجا شروع کنید، اصلاً نگران نباشید.

این نوشتار، تمامی شیوه های خرید زمین در متاورس آپلند را در اختیار شما قرار می‌دهد. این موضوعات به شما کمک می‌کنند که درک بهتری از آپلند داشته باشید و این امر، موجب افزایش موفقیت شما می‌شود. پس مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

معنی رنگ‌ها در متاورس آپلند

یکی از اولین مسائلی که هنگام خرید زمین در آپلند با آن روبرو می‌شوید، رنگ‌های هر بازی است. هنگامی که شما از بالا به نقشه این بازی نگاه می‌کنید، شاید در ابتدا متوجه آن نشوید و آن‌ها را درک نکنید. به همین دلیل هم ما در این بخش، معنی هر رنگ را برای شما عزیزان توضیح می‌دهیم تا نحوه خرید زمین ارزان در متاورس آپلند (Upland) را بهتر درک کنید.

سبز روشن

یکی از مهم‌ترین رنگ‌هایی که در ابتدای ورود به آپلند با آن روبرو می‌شوید، سبز روشن است. این رنگ تأثیر زیادی در خرید زمین ارزان در متاورس آپلند (Upland) دارد. زمین‌هایی که با این رنگ نمایش داده شده‌اند، آزاد هستند و کسی آن‌ها را خریداری نکرده است؛ بنابراین، زمین‌هایی با سبز روشن در دسترس شما هستند و می‌توانید به‌راحتی برای خرید آن‌ها اقدام کرده و اولین صاحبان آن‌ها شوید.

سبز تیره

زمین‌هایی که با رنگ سبز تیره نمایش داده می‌شوند، متعلق به اشخاص دیگری هستند. این بدان معنی است که شما نمی‌توانید اولین صاحبان آن‌ها باشید؛ بنابراین، زمین‌هایی با سبز تیره متعلق با سایر افراد هستند که در قسمت فروش فهرست شده‌اند و شما باید متناسب با قیمت پیشنهادی آن‌ها، زمین را از آن‌ها خریداری نمایید.

آبی روشن

یکی دیگر از رنگ‌هایی که درباره آموزش خرید زمین در آپلند با آن روبرو می‌شوید، رنگ آبی روشن است. این بدان معنی است که زمین‌هایی با آبی روشن، برای فروش فهرست نشده‌اند و متعلق به سایر کاربران هستند. اما اگر شما قصد خرید آن‌ها را دارید، می‌توانید برای فروش به مالکان پیشنهاد بدهید و آن‎ها هم می‌توانند این پیشنهاد را پذیرفته یا رد کنند.

آبی تیره

زمین‌هایی که با رنگ آبی تیره نمایش داده می‌شوند، متعلق به شما هستند. پس هرگاه شما یک زمین مجازی در آپلند را خریداری کنید، به رنگ آبی تیره درمی‌آید. بدین ترتیب، می‌توانید میان زمین خود و سایر افراد تمایز ایجاد کنید.

خاکستری

رنگ خاکستری در زمین ارزان در متاورس آپلند (Upland) دیده می‌شود. این رنک بدان معنی است که زمین‌های خاکستری‌رنگ، برای فروش یا استفاده در دسترس نیستند. به بیانی دیگر، می‌توان این‌گونه گفت که این زمین‌ها هنوز به‌صورت رسمی در بازار عرضه نشده‌اند و کسی نمی‌تواند آن‌ها را خریداری کند.

انتخاب ملک در مارکت پلیس آپلند

بعد از این‎که با رنگ‌های موجود در این بازی آشنا شدید، وقت آن می‌رسد که بدانید چگونه می‌توانید ملک موردنظر خود را در آپلند انتخاب کنید. این موضوع یکی از مهم‌ترین اصول خرید زمین در بازی آپلند به شمار می‌رود. اکنون که شما درک درستی از رنگ‌‎های این بازی دارید، می‌توانید به‌راحتی زمین موردنظر خود را انتخاب کنید.

برای انتخاب زمین، شما باید به دنبال یک زمین در شهرهایی با قیمت پایین‌تر و دارایی FSA باشید. به یاد داشته باشید که املاک FSA غالباً برای بازیکنان و کاربران جدید استفاده می‌شود. در این مورد، تعداد بازیکنان کمتر خواهد بود و به همین دلیل هم قیمت زمین‌ها نسبتاً کمتر است. بعد از این‌که زمین موردنظر خود را خریداری کردید، وقت آن می‌رسد که به مرحله بعد رفته و خرید خود را نهایی کنید.

نحوه خرید زمین یا ملک در آپلند

اکنون وقت آن رسیده که با جزئیات بیشتر، شیوه های خرید زمین در متاورس آپلند را بدانید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید برای خرید زمین در متاورس آپلند، به تنها چیزی که شما نیاز دارید، مقداری UPX است. همان طور که می‌دانید، این ارز، توکن محلی برنامه آپلند است و با استفاده از آن، شما می‌توانید به‌راحتی زمین ارزان در متاورس آپلند (Upland) را خریداری کنید.

نکته جالب‌توجه درباره زمین‌های موجود در این پلتفرم این است که خریدن املاکی که متعلق به سایر افراد هستند، آسان‌تر است. پس اگر شما املاکی را برای خرید انتخاب کرده‌اید که متعلق به اشخاص دیگر هستند، کار شما راحت‌تر می‌شود. برای ادامه آموزش خرید زمین در آپلند تنها باید مراحل زیر را طی کنید.

چگونه زمین‌های ضرب شده در آپلند را بخریم؟

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که برای اطلاع از اصول خرید زمین در بازی آپلند باید بدانید، نحوه خریداری زمین‌ها و املاک ضرب شده در این پلتفرم است. املاک ضرب شده، زمین‌هایی هستند که برای فروش فهرست شده‌اند.

اگر مشتاق هستید هرچه سریع‌تر زمین‌هایی در برنامه آپلند خریداری کنید، مراحل زیر را دنبال کنید. این مراحل به شما کمک بسزایی برای دریافت زمین در آپلند می‌کنند.

اولین کاری که باید انجام دهید، این است که روی ملک موردنظر خود کلیک کنید. بعد از کلیک روی این زمین، یک منو برای شما ظاهر می‌شود که اطلاعات مهم مربوط به زمین موردنظر شما را به نمایش می‌گذارد. اگر از قیمتی که فروشنده ارائه داده است راضی هستید، روی گزینه «خرید» کلیک کنید.

با کلیک کردن روی این گزینه، شما می‌توانید خرید خود را نهایی کنید. از سوی دیگر، ممکن است شما از قیمت فروشنده راضی نباشید. در این مواقع، می‌توانید گزینه «انتخاب پیشنهاد» را انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید. این گزینه نشان می‌دهد که شما پیشنهاد بهتری برای ارائه دارید.

چگونه زمین‌های ضرب شده در آپلند را خریداری کنیم؟

نکته دیگری که در خرید زمین ارزان در متاورس آپلند (Upland) با آن مواجه می‌شویم، زمین‌ها و املاک ضرب نشده است. همان طور که می‌دانید، زمین‌های ضرب نشده به این معنی هستند که متعلق به سایر افراد نیستند و با خرید آن‌ها، شما اولین صاحبان زمین‌ها و املاک شناخته می‌شوید. برای خرید این‌گونه زمین‌ها، می‌توانید مراحل زیرا را انجام داده و از این زمین‌های محبوب بهره‌مند شوید.

همان طور که پیش‌ازاین هم گفتیم، این زمین‌ها با رنگ خاکستری نمایش داده می‌شوند. به یاد داشته باشید که برای پیدا کردن و خریدن این زمین‌ها، جست‌وجوگر شما باید در نزدیکی ملک موردنظر باشد. اگر اینم گزینه در شعاع موردنظر باشد، رنگ محدوده با سبز نشان داده می‌شود. بعد از این‌که زمین موردنظر خود را پیدا کردید، روی آن کلید کنید و سپس گزینه «خرید» را انتخاب نمایید.

چگونه املاک خود را در آپلند به فروش برسانیم؟

بعد از این‌که با نحوه خرید زمین ارزان در متاورس آپلند (Upland) آشنا شدید، وقت آن می‌رسد که شیوه فروش آن‌ها هم بدانید. آیا شما هم در بازی آپلند زمینی دارید و نمی‌دانید چگونه آن را به فروش برسانید؟ هیچ نگرانی برای شما وجود ندارد؛ بادقت به بخش زیر توجه کرده و از این اطلاعات برای فروش زمین خود استفاده نمایید. ما تمام اطلاعاتی که شما برای اصول خرید زمین در بازی آپلند یا فروش آن نیاز داری را برای شما ذکر کرده‌ایم.

دارایی خود را برای فروش فهرست کنید

نکته مهمی که برای فروش زمین ارزان در متاورس آپلند (Upland) باید بدانید، این است که شما باید در ابتدا ملک خود را برای فروش، فهرست کنید. بدین ترتیب، شما می‌توانید بیشترین و بهترین مخاطبان و سرمایه‌گذاران را پیدا کنید. در مرحله بعدی، باید تصمیم بگیرید که قصد دارید زمین خود را به‌صورت USD یا UPX بفروشید.

این موضوع کاملاً به خود شما بستگی دارد. اگر قصد خرید و سرمایه‌گذاری در آپلند را دارید، بهتر است گزینه UPX را انتخاب کنید. اگر هم می‌خواهید درآمد خود را به‌صورت پول نقد دریافت کنید، گزینه USD می‌تواند به شما در این حوزه کمک کند.

یک حساب کاربری ایجاد کنید

قدم بعدی که برای فروش زمین خود در برنامه آپلند باید انجام دهید، ایجاد یک حساب کاربری است. توجه داشته باشید که اگر برای اولین‌بار در پلتفرم آپلند قصد فروش زمین را دارید و می‌خواهید پول USD دریافت کنید، باید حتماً گزینه یک اکانت برای خود ایجاد نمایید. از سوی دیگر، اگر هم قبلاً در آپلند زمین فروخته‌اید، نیازی به ایجاد مجدد اکانت در این پلتفرم نخواهید داشت.

هزینه‌های خدمات را پرداخت کنید

یکی دیگر از کارهایی که شما برای فروش زمین خود در پلتفرم آپلند باید انجام دهید، پرداخت هزینه‌های لازم برای خدمات است. در این بخش، هزینه‌ها را می‌توانید به‌صورت USD یا UPX پرداخت کنید. این هزینه نزدیک به 30 درصد در نظر گرفته می‌شود و شما می‌توانید از درون خود برنامه و با استفاده از تلفن همراه یا رایانه شخصی خود، این هزینه را پرداخت نمایید.

موجودی USD خود را مدیریت کنید

موضوع مهمی که درباره زمین ارزان در متاورس آپلند (Upland) وجود دارد، این است که شما باید موجودی USD خود را مدیریت کنید. بعد از این‌که شما حساب کاربری خود را ایجاد کردید، می‌توانید آن را در بخش موجودی USD مشاهده و مدیریت کنید. این قسمت در صفحه نمایه آپلند قرار دارد و در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

در این بخش، شما می‌توانید وضعیت حساب، موجودی حساب و شیوه‌های آسان برای خرید ارز دیجیتال XUP را مشاهده و بررسی کنید. علاوه بر موارد ذکرشده، شما این امکان را دارید که مستقیماً تراکنش‌های USD خود را به حساب PayPal خود منتقل کنید. این کار، تنها میزان پنج درصد تراکنش دارد.

اهمیت خریدوفروش زمین در آپلند

برای آموزش خرید زمین در آپلند خوب است بدانید که این موضوع، اهمیت بسیار زیادی در این پلتفرم دارد. به یاد داشته باشید که تجارت زمین را می‌توان ستون فقرات پلتفرم آپلند دانست. تمام ویژگی‌هایی که این بازی دارد، شبیه به دنیای واقعی است و شما می‌توانید احساس کنید که در دنیای واقعی، املاک خود را خریدوفروش می‌کنید.

اگر به‌تازگی قصد شروع سرمایه‌گذاری در آپلند را دارید یا اخیراً در این راه قدم گذاشته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که به‌جای استفاده از زمین‌های گران‌قیمت، با مناطق ارزان شروع کنید. برای مثال، در آغاز بهتر است با خرید زمین در بخش‌های بروکلین و فرزنو شروع کنید.

پس باتوجه‌به موضوعات گفته شده درباره زمین ارزان در متاورس آپلند (Upland) شاید برای شما سؤال پیش بیاید که چگونه می‌توانیم به‌راحتی زمین‌های موجود در آپلند را خریدوفروش کنیم؟ برای انجام این کار، شما باید شیوه های خرید زمین در متاورس آپلند را بدانید.

ما تمام نکات لازم در این زمینه را برای شما ذکر کردیم و با استفاده از اطلاعات فوق‌الذکر، شما می‌توانید به‌راحتی زمین‌های خود را در آپلند خریدوفروش کنید. بعد از این‌که به این اصول تسلط پیدا کردید، می‌توانید این زمین‌ها را حتی با قیمت‌های بالاتری هم به فروش برسانید.

هدف ایجاد زمین‌های مجازی چیست؟

بعد از این‌که کاملاً با نحوه خریدوفروش زمین در آپلند آشنا شدید، وقت آن می‌رسد که اطلاعاتی هم درباره هدف این زمین‌ها کسب کنید. شاید برای شما سؤال پیش بیاید که هدف از ایجاد این زمین‌های مجازی چیست؟ برای پاسخ به این سؤال خوب است بدانید که این زمین‌ها کاربردهای بسیاری دارند و افراد می‌توانند از آن‌ها استفاده بهینه‌ای داشته باشند.

بعد از این‌که فیس‎بوک به متاورس تغییر نام داد، همه افراد با اهمیت فوق‌العاده این دنیای مجازی آشنا شدند. دنیای متاورس و آپلند، برای کسانی که قصد ایجاد ساختمان‌های مجازی را دارند بسیار خوب است. هنگامی که شما ساختمان موردنظر خود را ساختید، صاحب آن به شمار می‌روید و می‌توانید از راه‌های متفاوتی کسب درآمد کنید.

مهم‌ترین هدف ایجاد زمین ارزان در متاورس آپلند (Upland) این است که واسطه‌های میانی را حذف کنند. کسی که ساختمان یا NFT مخصوص به خود را ایجاد می‌کند، به‌عنوان مالک آن شناخته می‌شود و می‌تواند به‌راحتی آن را به قیمت دلخواه خود، به فروش برساند. بدین ترتیب، شما به شخص دیگری برای انجام این کار نیاز خواهید داشت و تمام سود حاصل از فروش زمین، در جیب خود شما می‌رود.

سخن نهایی

زمین ارزان در متاورس آپلند (Upland) یکی از موضوعات بسیار موردتوجه کاربران این پلتفرم به شمار می‌رود. ما در این نوشتار، برخی از مهم‌ترین موضوعات مربوط به خریداری و فروش زمین در این برنامه را برای شما عزیزان توضیح دادیم. باتوجه‌به اطلاعات فوق‌الذکر، شما می‌توانید زمین‌های آپلند را به‌راحتی خریداری کرده و به بهترین شکل هم آن‌ها را به فروش برسانید. پس بادقت به این نوشتار توجه کرده و از اطلاعات آن به بهترین شکل استفاده نمایید.

ترفند مخفی خرید زمین در متاورس بدون سرمایه [آموزش تضمینی]

خرید زمین در متاورس چگونه است؟ چگونه می توان در Metaverse سرمایه گذار دیجیتالی املاک و مستغلات شد؟ قیمت زمین در متاورس چقدر است؟ آیا اصلاً خرید و فروش زمین مجازی امکان پذیر است؟ این روزها به هرجا می رویم و در هر جمعی که شرکت می کنیم غالب گفتگوها حول این موضوعات است و متاورس در ایران گرد و خاک زیادی به پا کرده!

چگونه در متاورس زمین رایگان بخریم؟

برای یادگیری نحوه خرید زمین رایگان یا ارزان در متاورس و اپلند (upland) کافیست در تلگرام به آیدی ali  shargi پیام دهید تا همکاران ما به صورت تضمینی راهنمایی تان کنند. هزینه راهنمایی برای خرید ملک، ۱۰۰ هزار تومان می باشد.

از همین ابتدای مقاله، مستقیم می رویم سر اصل مطلب؛ ۵ پلتفرم معروف برای ساخت و ساز و خرید زمین مجازی در متاورس وجود دارد که عبارتند از: دسنترالند (Decentraland)، آپ لند (Upland)، سندباکس (Sandbox)، کریپتو ووکسلز (Cryptovoxels) و Somnium Space

محبوب ترین و شناخته شده ترین پلتفرم سندباکس (Sandbox) است که گرانترین زمین ها را به خود اختصاص داده و حجم معاملات در آن بسیار بالاست. همچنین در رده دوم از نظر حجم معاملات دسنترالند (Decentraland) قرار دارد.

در روزهای اول لانچ شدن این پلتفرم ها، قیمت زمین ها در کمترین حد ممکن قرار داشت و حتی در برخی پلتفرم ها تقریباً رایگان می توانستید زمین بخرید اما الان قضیه فرق کرده و حتی برخی زمین ها قیمت های میلیون دلاری دارند! بله قیمت زمین در دسنترالند بسیار افزایش پیدا کرده است.

امروز ارزیدو برای اولین بار در ایران چند ترفند بسیار ویژه برای شما آموزش خواهد داد تا به راحتی بتوانید حتی بدون یک ریال هزینه، زمین مجازی در متاورس خرید کنید. ما اولین افشاکننده این ترفندها در ایران هستیم، چون معتقدیم که ایرانی ها باید بهترین زندگی را در آینده داشته باشند، پس با دقت به آموزش زیر دقت کنید.

این ترفندها فقط برای سایت اپ لند (Upland) کاربردی می باشد و توسط علی شرقی فعال حوزه کریپتوکارنسی گردآوری شده و بیش از ۹۰ زمین با این روش خریداری کرده است.

آموزش خرید زمین مجازی در متاورس با بازی اپلند Upland

چگونه در آپلند زمین ارزان یا رایگان بخریم؟ خرید زمین در upland بسیار ساده است، اگر مراحل زیر را گام به گام طی کنید!

مرحله ۱: شما بایستی یک ایمیل قابل دسترس داشته باشید، این ایمیل می تواند با حساب gmail ،yahoo ،outlook ،hotmail و… ایجاد شود. دیگر نحوه باز کردن ایمیل را به شما یاد نمی دهیم چون حتماً بلدید!!!

با هر ایمیل می توانید در حالت خوشبینانه (اگر خوش شانس و زرنگ باشید) یک یا دو زمین خریداری کنید، برای خرید زمین های بیشتر بایستی پول وارد کنید (با ارز دیجیتال یا دلار) که ما در این آموزش روی خرید زمین مجازی رایگان از اپلند تمرکز داریم و هیچ پولی نیاز به وارد کردن نخواهید داشت!

به یاد داشته باشید که شما می توانید هر چند تعداد که در توان دارید، ایمیل فیک ایجاد کنید و با ترفندهای که در ادامه خواهیم گفت، زمین مجازی خرید نمایید. هر ایمیل یک زمین، جالب نیست؟

مرحله ۲: حال که ایمیل خود را باز کردید، وارد لینک https://r.upland.me/T5tP می شوید و ثبت نام (sign up) می کنید.

مرحله ۳: نام کاربری و رمز عبور همراه با ایمیلی که ایجاد کرده اید را وارد می کنید تا چراغ های کنار هر فیلد به رنگ سبز در بیاید.

مرحله ۴: یادتان باشد که بعد ار وارد کردن اطلاعات، خود کروم پیشنهاد ذخیره نام کاربری و رمز عبور را به شما می دهد که حتماً باید آن را ذخیره کنید.

مرحله ۵: ایمیل احراز هویت ارسال شده را باز کرده و حساب خود را وریفای کنید.

مرحله ۶: بعد از احراز هویت از طریق ایمیل ارسال شده، نوبت ورود یا لاگین کردن به سایت هست.

مرحله ۷: بعد از ورود موفق به سایت، مرحله اول انتخاب اکسپلور مختص خودتان هست که می توانید آن را انتخاب کنید و به بازی ادامه دهید.

مرحله ۸: جایزه ورود شما به بازی آپلند، مقدار ۴۵۰۰ پو پی ایکس هست که برای هر کسی که به واسطه لینک دعوت در این بازی ثبت نام می کند اختصاص می یابد. ارز متاورس داخل آپ لند یو پی ایکس (UPX) نام دارد که در ابتدای کار، خود پلتفرم به شما ۴۵۰۰ یو پی ایکس بونوس (Bonus – به معنی جایزه) می دهد.

مرحله ۹: مراحل بعدی شرح اهداف و شروع به دعوت بازی هست که شما به راحتی می توانید با کلیک بر روی دکمه های سبز آن ها را رد کرده و به ادامه بازی بپردازید.

مرحله ۱۰: مرحله بعدی که از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید با دقت زیادی انجامش دهید، این صفحه ای است که ۱۲ زمین با قیمت کم و قابل خرید برای بازیکنان تازه وارد در نظر گرفته شده است. شما باید با توجه به قیمت هایی که درج شده انتخاب خود را انجام دهید و زمینی مناسب با دارایی خود انتخاب کنید و دکمه GO را فشار دهید. (یادتان نرود که شما تنها ۴۵۰۰ یو پی ایکس داشتید)

مرحله ۱۱: اسلایدهای بعدی ویژگی ها و مزایا و معایب منطقه ای هست که در مرحله قبلی انتخاب کرده اید. با زدن دکمه های سبز، به سادگی آن ها را رد کنید و در ادامه به زمین مناسب خرید هدایت خواهید شد.

مرحله ۱۲: زمین با رنگ سبز روشن نشان دهنده زمینی هست که شما آن را می توانید بخرید. با کلیک بر روی زمین، اطلاعات و دکمه خرید سبز رنگ وجود دارد که می توانید به سادگی آن را خریداری کنید.

مرحله ۱۳: چنانکه با زدن دکمه خرید با این پیام خطا مواجه شدید، نگران نباشد! چرا که ترفندی به شما آموزش خواهیم داد تا زمین دیگری پیدا و آن را خریداری کنید.

مرحله ۱۴: با زدن بر روی سه نقطه پایین صفحه، به منویی دسترسی پیدا می کنید که ما برای خرید زمین با قیمت مناسب با قسمت کالکشن (collection) آن کار داریم.

مرحله ۱۵: در مرحله اول با کلیک روی دکمه ادیت کالکشن (edit collection) و در مرحله دوم قسمت آدر پراپرتیز (other properties) به یک لیستی از زمین ها دسترسی پیدا می کنید که توضیحات و کاربردهای زیادی دارد که ما در این مقاله قصد نداریم به شرح آن بپردازیم.

مرحله ۱۶: در بین زمین هایی که در لیست شما هستند، اگر زمین هایی با چراغ کناری به رنگ سبز کمرنگ باشند، شما می توانید با کلیک بر روی آن به سمتش هدایت شده و آن را بخرید.

مرحله ۱۷: اما با کلیک بر روی زمینی که با چراغ سفید مشخص شده به سمت زمین هدایت خواهید شد اما نمیتوانید آن را بخرید. برای تغییر رنگ زمین از سفید به سبز کم رنگ بایستی با انتخاب زمین کنار زمین سفید و انتخاب گزینه send اکسپلور خود را به کنار زمین سفید هدایت کنید تا رنگ زمین سفید به سبز کم رنگ تغییر کند و قابل خرید شود.

مرحله ۱۸: و در نهایت با زدن دکمه سبز خرید میتوانید به سادگی زمین را خریداری کنید. ارزان ترین زمین متاورس همانی هست که شما می خرید اما بهترین زمین های متاورس نیز همان هایی هستند که شما مالک آن می شوید، ارزش این ملک ها در آینده بسیار بالا خواهد رفت!

مرحله ۱۹: تبریک میگوییم!!! شما توانستید زمین تان را در بازی متاورسی آپلند بدون داشتن یک ریال سرمایه خریداری کنید. روش بازی خرید زمین در متاورس همین بود

نکات تکمیلی بسیار مهم:

نکته ۱: شما تازه وارد هستید و به عنوان visitor محسوب می شود. تا زمانی که آپلندر (uplander) نشده اید، باید هر ۷ روز یکبار ویزای خود را تمدید کنید، وگرنه دارایی خود را از دست خواهید داد.

نکته ۲: چنانچه به هیچ وجه نمی خواهید پولی وارد بازی اپلند کنید، بایستی به مدت ۴۰ الی ۵۰ روز به صورت روزانه وارد بازی شوید تا از طریق پاداش های دریافتی uplander شوید.

نکته ۳: روال توضیح داده شده فوق را می توانید با ایمیل های جدید چندین و چند بار تکرار کنید و زمین مجازی خریداری کنید.

نکته ۴: زمینی که شما خریده اید به صورت nft در بستر بلاکچین ایاس (eos) ثبت شده و قابل مشاهده است. در ضمن بعد از خرید هر زمینی و متلق شده به شما رنگ آن زمین به آبی تغییر خواهد کرد.

نکته ۵: برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید در ادامه مطلب با ما همراه باشید و همچنین در گوگل و یوتیوب بچرخید و اطلاعات مفیدی را بدست آورید.

متاورس، کسب درآمد از آن و نحوه خرید و فروش زمین مجازی و دیجیتال موضوع داغ گفتگوهای این روزهای مردم زمین شده است. متاورس خیلی سریع به سراغ ما آمد و هم اکنون روی زمین، واقعیت جدید ما شده است. خرید املاک و مستغلات در metaverse رو به رشد است ولی به نظر شما آیا واقعا چنین ایده دیوانه کننده ای وجود دارد؟

اگر بخواهیم رک و پوست کنده بگوییم ایده صرف هزاران یا حتی میلیون ها دلار برای خرید زمین ساختگی در دنیای مجازی، مضحک و پوچ به نظر می رسد.

اما در ماه های اخیر، ما شاهد سرمایه گذاری های قابل توجهی برای خرید زمین در متاورس بوده ایم. PwC یکی از جدیدترین شرکت هایی است که اقدام به این کار کرده و املاک و مستغلاتی را در The Sandbox به مبلغ نامشخصی خریداری کرده است.

افراد بسیار ثروتمند و قدرتمندی وجود دارند که به ما می گویند آینده اکنون است! یکی از آنها مارک زاکربرگ از فیس بوک است، او تصمیم گرفت نام شرکت خود را به Meta Platforms, Inc (به اختصار متا) تغییر دهد. اعلان او درست قبل از تمام عناوین فوق الذکر در مورد فروش املاک مجازی چند میلیون دلاری در Metaverse منتشر شد.

دنیایی را تصور کنید که در آن می توانید از یک گالری هنری دیدن کنید، نمایش سگ را تماشا کنید، کنسرت و کنفرانس برگزار کنید،  سفرهای مجازی به سراسر جهان داشته باشید،در گنج یابی هالووین در حالی که پشت میز خود نشسته اید، شرکت کنید و…. مطمئناً به نظر می رسد که تمامی این کارها امکان پذیر است.

حالا تصور کنید که شخصی پول زیادی مثلاً ۶۰۰۰ دلار، فقط برای یکی از این مربع های ۱۶ در ۱۶ متری این دنیای مجازی بپردازد. خب حالا یک دقیقه صبر کن!

ارزیدو در این مطلب می خواهد شما را از طریق چند راه مختلف راهنمایی کند که می توانید زمین در متاورس بخرید. با اینکه چیزهای زیادی است که باید در مورد زمین های مجازی بدانیم اما سعی کرده ایم در این مطلب خیلی از مطالب مهم را پوشش دهیم. پس توصیه می کنیم در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

متاورس چیست؟

واژه متاورس اتفاقاً اولین بار توسط نویسنده نیل استفنسون در کتاب علمی تخیلی خود با نام Snow Crash در سال ۱۹۹۲ استفاده شد. امروزه Metaverse یک دنیای مجازی آنلاین را نشان می دهد که فناوری حاصل از واقعیت افزوده، واقعیت مجازی، هولوگرافی سه‌بعدی یا آواتارها، ویدئو و دیگر روش های ارتباطی را به عنوان دنیایی جایگزین برای همزیستی در آنها ترکیب می کند. دنیایی که تقریباً به اندازه این دنیا، واقعی به نظر می رسد.

خرید زمین در متاورس و کسب درآمد از این طریق در این دنیای مجازی امکان پذیر است. در این دنیا به چیزهایی که در بازی های ویدیویی خاص اتفاق می افتد، اشاراتی شده است و حتی جهان های آنلاین دیگری هم وجود دارند که از قبل وجود داشته اند. اما به گفته غول های فناوری مانند فیس بوک و مایکروسافت که هر دو به شدت درگیر این موضوع هستند و روی آن سرمایه گذاری کرده اند، چیزی شبیه به این دنیا وجود ندارد.

زاکربرگ می‌گوید که Metaverse در ۱۰ سال آینده، واقعیت جدید اینترنتی و جریان اصلی در دسترس ما خواهد بود. احتمالاً هنگامی که فیس بوک در اکتبر ۲۰۲۱ نام تجاری خود را به متا تغییر داد، این واژه را زیاد شنیده اید. شرکت های دیگری مانند نایک و مایکروسافت نیز اعلام کرده اند که وارد این فضا خواهند شد.

متاورس چشم اندازی از یک دنیای مجازی سه بعدی متصل را توصیف می کند، جایی که دنیای واقعی و دیجیتال با استفاده از فناوری هایی مانند واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) ادغام می شوند. این محیط غوطه ور از طریق هدست های واقعیت مجازی، عینک های واقعیت افزوده و اپلیکیشن های گوشی های هوشمند قابل دسترسی خواهد بود.

کاربران به عنوان آواتارهای دیجیتالی با همدیگر ملاقات کرده و ارتباط برقرار می کنند، مناطق جدید را کشف می کنند و تولید محتوا می کنند. ایده این است که متاورس تبدیل به یک فضای مجازی مشترک شود که در آن بتوانیم معاشرت کنیم، بازی کنیم، کار کنیم و یاد بگیریم و خیلی چیزهای دیگر مثل خرید زمین در متاورس!

در حال حاضر چندین متاورس مثلاً در پلتفرم های بازی مجازی مانند The Sandbox و جهان‌های مجازی مانند Decentraland وجود دارد. همانطور که یک وب‌سایت بخشی از وب جهانی دوبعدی گسترده تر است، متاورس های اختصاصی یک متاورس بزرگتر و متصل به هم را تشکیل می‌دهند.

برخی از آمارهای خرید زمین در متاورس

زمین مجازی به عنوان NFT

تراکنش ها در دنیای مجازی و خرید زمین در متاورس به طور کلی با استفاده از ارزهای رمزنگاری شده انجام می شوند. به غیر از ارزهای رمزنگاری شده، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) روش اصلی برای کسب درآمد و مبادلات در متاورس هستند.

NFT یک دارایی دیجیتال منحصر به فرد است. اگرچه NFT ها در درجه اول مواردی از هنر دیجیتال (مانند فیلم ها، تصاویر، موسیقی یا اشیاء سه بعدی)هستند، انواع دارایی ها از جمله املاک و مستغلات مجازی هم ممکن است یک NFT را تشکیل دهند. در پلتفرم‌هایی مانند OpenSea جایی که مردم برای خرید و تجارت NFT می‌روند، اکنون قطعات زمین یا حتی خانه های مجازی وجود دارد.

برای اطمینان از ارزش املاک دیجیتال، عرضه این زمین ها برای فروش در حد محدود است. به عنوان مثال دسنترالند از ۹۰۰۰۰ قطعه زمین تشکیل شده است که اندازه هر کدام حدود ۵۰ فوت در ۵۰ فوت است.

ما در حال حاضر شاهد افزایش ارزش املاک مجازی هستیم. در ژوئن ۲۰۲۱ یک صندوق سرمایه گذاری دیجیتالی املاک و مستغلات به نام Republic Realm گزارش داد که معادل بیش از ۹۰۰ هزار دلار آمریکا را برای خرید یک NFT از یک قطعه در دسنترالند هزینه کرده است. طبق داده های DappRadar (وب‌سایتی که داده‌های فروش NFT را پیگیری می‌کند) این معامله گران‌ترین خرید زمین NFT در تاریخ Decentraland بوده است.

اما همانطور که می دانیم در نوامبر ۲۰۲۱، گروه Metaverse قطعه خود را در سنترالند به قیمت ۲٫۴ میلیون دلار خریداری کرد. اندازه این خرید در واقع کوچکتر از خرید قبلی (Republic Realm) بود (۱۱۶ قطعه زمین در مقایسه با ۲۵۹ قطعه خریداری شده توسط Republic Realm) ولی قیمت خرید آن خیلی بالاتر بود.

این افزایش فقط در دسنترالند اتفاق نیفتاده است. در فوریه ۲۰۲۱ یکی دیگر از دنیای بازی های مجازی به نام Axie Infinity حدود ۹ قطعه زمین خود را به مبلغی معادل ۱٫۵ میلیون دلار فروخت. طبق گفته شرکت، این خرید قبل از اینکه یک قطعه زمین در نوامبر ۲۰۲۱ به قیمت ۲٫۳ میلیون دلار فروخته شود، یک رکورد محسوب می شد.

در حالی که به نظر می رسد ارزش زمین، املاک و مستغلات در این دنیای مجازی در حال افزایش است، مهم است که اذعان کنیم که سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در متاورس به شدت حدس و گمان است. هیچ کس نمی تواند مطمئن باشد که آیا این رونق اتفاق بزرگ بعدی است یا حباب بزرگ بعدی.

سه دلیل برای اینکه برای خرید زمین در متاورس دیر نشده است!

حتی اگر روزهای بازگشت سرمایه ۱۰۰۰ درصدی به پایان رسیده باشد، قطعاً برای خرید املاک و مستغلات در متاورس دیر نیست. سه دلیل خوب برای اینکه که چرا فکر می کنیم هنوز هم متاورس مکان خوبی برای سرمایه گذاری پول شما است.

احتمالاً تا به حال از شنیدن کلمه metaverse خسته شده اید، اما وقتی چیزی به این بزرگی و هیجان انگیز تخیل دنیای دیجیتال را تسخیر می کند، خوب! گاهی اوقات فقط باید با آن همگام شد. متاورس وعده می دهد که تبدیل به چیز بزرگ بعدی برای سرمایه گذارانی می شود که از ریسک زیاد نمی ترسند. متاورس مکانی محبوب برای افراد در هر سنی برای گردهم آمدن و شرکت در رویدادهایی مانند کنسرت ها، نمایش ها، گالری های هنری و سایر تجربیات دیگر است.

با وجود این همه تبلیغات بیش از حد، ممکن است به نظر برسد که زمان خرید زمین در متاورس گذشته است! اما حقیقت کاملا برعکس است. اگرچه مسلماً بهترین زمان برای خرید املاک در متاورس حدود چند ماه پیش بود، همین الان، درست همین لحظه هم بهترین زمان برای خرید آن است!

به دلایل زیادی برای خرید زمین در متاورس هنوز خیلی دیر نیست. سه دلیل اصلی آن عباتند از:

جوامع جدید همچنان ساخته می شوند (New communities continue to be built)

متاورس هم از نظر تعداد پلتفرم ها و هم از طریق گسترش پلت فرم های داخلی به رشد خود ادامه می دهد. متاورس هنوز در مرحله رشد است و روز به روز در حال گسترش است! فرقی هم نمی کند این رشد در پلتفرم‌های موجود مانند طرح توسعه اخیر The Sandbox برای ایجاد شهری مجازی با مضمون هنگ‌کنگ به نام Mega City باشد یا رشد در پلتفرم های جدیدی که از صفر شروع می کنند.

البته همه این جوامع موفق نخواهند شد! اما سرمایه گذاری هنگفتی که در این فضا انجام می شود، به این معنی است که بسیاری از شرکت ها واقعاً سخت تلاش می کنند تا متاورس را جذاب جلوه دهند. و آنها اگر علاقه به ادامه رشد را پیش بینی نمی کردند، این کار را انجام نمی دادند.

برندهای بزرگ در حال حاضر در دنیای متاورس هستند (Big brands are already in the metaverse)

برندهای بزرگ به سمت این فراجهان هجوم می آورند زیرا مردم برای فعالیت های اوقات فراغت به آنجا می روند. جالب اینجاست که تعداد بسیار بیشتری از این برندهای بزرگ روز به روز وارد این دنیای مجازی می شوند.

سامسونگ به تازگی راه اندازی یک فروشگاه مجازی را در دسنترالند (CRYPTO:MANA) اعلام کرده است، اما این اولین یا تنها برندی نیست که ادعایی در متاورس دارد. برندهای مد به متاورس علاقه نشان داده اند، برندهایی از گوچی گرفته تا نایک رویدادهایی را ترتیب می دهند یا با هنرمندان NFT مشارکت می کنند تا نسخه های مجازی از کالاهای بسیار واقعی و محبوب ایجاد کنند. هفته مد در Decentraland یک معامله بزرگ است و در ماه مارس برگزار می شود. حتی مسابقات آزاد استرالیا در حال برنامه ریزی یک رویداد مجازی چند روزه برای مطابقت با رویداد واقعی است.

همچنین شرکت‌های نه چندان سکسی اما بسیار مفید مانند پرایس واترهاوس کوپرز و شرکت حسابداری پراگر متیس، به‌زودی در دنیای متاورس قرار خواهند گرفت.

قیمت ها به طور پیوسته در حال افزایش هستند (Prices continue to rise steadily)

طلایی ترین بخش رونق ممکن است به پایان رسیده باشد، اما سرمایه گذاران بلند مدت همچنان شاهد سودهایی در خریدهای هوشمند خواهند بود.

طبق داده های Nonfungible.com حدود ۶۹۲٫۱۱ میلیون دلار املاک متاورس در سال ۲۰۲۱ خرید و فروش شد! به عنوان مثال میانگین قیمت ۳۰ روزه خرید زمین در متاورس در دسنترالند حدود ۶۸۴۹٫۶۸ دلار در ۱ نوامبر بود. در پایان نوامبر کمی افزایش غیرمعمول وجود داشت. اما از ۱۴ ژانویه ۲۰۲۲ میانگین قیمت ۳۰ روزه یک ملک در Decentraland که از طریق این پلتفرم فروخته شد، حدود ۱۳,۴۲۷٫۷۶ دلار است.

اگر به اول آگوست ۲۰۲۱ برگردید،آن زمانی که میانگین قیمت ۳۰ روزه در دسنترالند حدود ۱۵۲۳٫۵۸ دلار بود، این رشد بیشتر قابل مشاهده است. اگرچه این روند افزایش سودهای اولیه احتمالاً ادامه پیدا نمی کنند، اما به راحتی می توان روزی را تصور کرد که قیمت میانگین دارایی ۱۳ هزار دلاری حدود ۱۵ هزار دلار، یا ۱۷ هزار دلار یا حتی ۲۰ هزار دلار باشد.

سه المان اصلی یک سرمایه گذاری خوب در املاک متاورس

در صورت برنامه ریزی برای توسعه یا اجاره ملک، انتخاب قطعه مناسب املاک سرمایه گذاری در دنیای واقعی می تواند بسیار پیچیده باشد. این امر نه تنها به درک خوبی از بازار املاک و مستغلات محلی بلکه به محیط اقتصادی گسترده تر نیز نیاز دارد.

حالا تصور کنید که می‌خواهید این کار را انجام دهید، اما در یک سیاره کاملاً جدید با امکان توسعه کم.

خرید املاک و مستغلات و سرمایه گذاری در متاورس می تواند درست شبیه خرید برخی از اولین بلوک های تجاری در ماه باشد، اما لازم نیست آنقدرها هم ناآشنا باشد. به هر حال املاک و مستغلات هنوز هم املاک و مستغلات هستند! بسیاری از المان هایی که سرمایه گذاری روی املاک را در زمین قدیمی و سه بعدی موفقیت آمیز می سازند، هنوز روی ماه یا در متاورس هم کاربردی می باشند.

سه نکته طلایی برای یک سرمایه گذاری موفق که قبل از خرید زمین در متاورس باید در نظر داشته باشید:

پلت فرم مناسب (The right platform)

اگرچه لوکیشن و موقعیت مکانی برای هر نوع املاک و مستغلات بسیار مهم است، اما زمانی که در متاورس سرمایه گذاری می کنید، مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. و مهمترین  آن، پلتفرمی است که از طریق آن، خریدتان را انجام می دهید. می توانید هر پلتفرم را مانند سیاره کوچک خود یا یک شهر محصور در نظر بگیرید. قوانین هر پلتفرم به اندازه جمعیت شناسی کاربران متفاوت است.

به عنوان مثال برخی از پلتفرم‌ها مانند دسنترالند محدودیت سختی برای تعداد زمین ها یا lots موجود تعیین می کنند، اما قوانینی دارند که به کاربران اجازه می دهد در صورت تمایل به افزایش تعداد در آینده، رای دهند. این رای گیری برای این است که باید در برابر هر گونه زمین جدیدی که ایجاد می شود و ممکن است باعث کاهش ارزش دارایی آنها شود، محافظت شود.

محل مناسب گرید (The right grid location)

بله، گرید هم یک نوع لوکیشن است، اما آیا به اندازه موقعیت مکانی مهم است؟ این یک نوع معامله بزرگ است. هنگام انتخاب یک ملک و خرید زمین در متاورس، بسیار مهم است که مکان مناسبی را برای هر چیزی که می خواهید بسازید، انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر قصد ساختن یک تابلوی تبلیغاتی را دارید، خرید زمین در مناطق تجاری تعیین شده که ممکن است کمی گرانتر باشد، به جای انتخاب قسمتی از آن طرف خیابان از ناحیه مذکور که اتفاقاً در یک منطقه مسکونی تر است، منطقی تر خواهد بود.

از سوی دیگر از آنجایی که واقعاً منطقه بندی زیادی در متاورس وجود ندارد، بازهم ممکن است ساخت یک مرکز خرید برای اجاره به سرمایه گذاری های تجاری در وسط یک محله مسکونی چندان منطقی به نظر نمی رسد. مکان پروژه شما همچنان باید با بالاترین و بهترین استفاده از دارایی در متاورس مطابقت داشته باشد، دقیقاً همانطوری که برای یک استقرار کاملاً جدید در ماه یا روی زمین لازم است.

همسایگان مناسب (The right neighbors)

در حال حاضر سرمایه گذاران زیادی تجاری املاک و مستغلات در دنیای متاورس وجود دارند که برخی از آنها کارهای بسیار باورنکردنی را در آنجا انجام می دهند. اگر به دنبال هم افزایی با چیزهای دور وبر خودتان هستید، در نظر گرفتن همسایگان خود یک امر کاملاً حیاتی است. درست مانند دنیای فیزیکی، برخی از کارها فقط با هم و در کنار هم جریان دارند.

مثلاً اگر می خواهید یک ساختمان آپارتمانی برای اجاره طولانی مدت به افراد، در دنیای متاورس بسازید که فقط به مکانهایی برای قرار دادن وسایل خود نیاز دارند، نمی خواهید و نباید آن را در جایی بسازید که ممکن است دور از همه چیز قرار داشته باشد.

دلیلی وجود دارد که این افراد زمین های شخصی را نمی‌خرند یا نمی سازند. آنها می‌خواهند دنیایی را که در آن هستند، بدون تمام دردسرهای نگهداری از ساختمان تجربه کنند. آنها می خواهند در این متاورس در نزدیکی اکشن ها باشند، خواه این اکشن می تواند یک تجربه جذاب باشد یا یک منطقه خرید یا یک مکان معمولی.

پنج پلتفرم برتر برای خرید زمین مجازی در متاورس، قیمت زمین در متاورس، مکان و نحوه خرید

قطعاً متاورس های مختلف زیادی برای انتخاب وجود دارد. گفتن اینکه کدام یک در حال حاضر موفق واقعی خواهد بود، دشوار است. ما فقط در این بخش مختصری از ویژگی های هر پلتفرم را برای شما بیان می کنیم و انتخاب را به عهده خود شما می گذاریم.

Decentraland محبوب ترین زمین برای خرید ملک در متاورس

Decentraland یکی از بزرگترین و محبوب ترین پلتفرم های متاورس است. بیش از ۲۰ میلیون کاربر فعال در این پلتفرم واقعیت مجازی مبتنی بر بلاکچین با رمز ارز MANA وجود دارد.

دسنترالند یک دنیای مجازی است که می توانید به آن بروید و در آن تعامل داشته باشید، می توانید با دوستان خود جلساتی برگزار کنید، می توانید بازی های ویدیویی انجام دهید، می توانید به کنسرت بروید، زمین خرید و فروش کنید و تقریباً می توانید هر کاری انجام دهید. و همچنین کنسرت های واقعاً بزرگ زیادی در این پلتفرم برگزار می شوند، خیلی ها معتقدند که بزرگترین کنسرت تا کنون در واقع در دسنترالند برگزار شده است. و آنچه هست، یک فضای مجازی است.

خرید زمین در متاورس دسنترالند چقدر هزینه دارد؟

اینجا دسنترالند است! شهری مجازی که دارای ۹۰۰۰۰ قطعه زمین است و ارزش آنها لحظه به لحظه در حال افزایش است. بلاک چین اتریوم میزبان تراکنش های Decentraland Deliver به ارزش ۲٫۵ تریلیون دلار در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ بود.

هر پلتفرم متاورسی که ما به آن می رویم، رمز ارز یا توکن مخصوص به خود را خواهد داشت! و شما باید آن توکن را بخرید تا بتوانید املاک متاورس را روی آن پلتفرم خریداری کنید. پلتفرم دسنترالند از توکنی به نام Mana استفاده می کند. یعنی مانا رمز ارز دنیای مجازی متاورس دسنترالند است. برای خرید زمین مجازی در متاورس باید حداقل ۳۸۹۰ مانا هزینه کنیم.  چرا که ارزان ترین قیمت زمین مجازی متاورس در هنگام نوشتن این مطلب، ۳۸۹۰ مانا بود.

در حال حاضر، یک مانا حدود ۲٫۷۰ دلار آمریکا است. بنابراین در واقع، برای خرید زمین در Decentralnd Metaverse باید حدود ۱۰۰۰۰ دلار خرج کنیم. و اگر این Metaverse محبوب تر شود، احتمالاً ارزش آن افزایش خواهد یافت.

چگونه می توانید در Metaverse با Decentraland ملک بخرید؟

۱- بعد از ایجاد کیف پول اتریوم (Ethereum) مثل MetaMask و Trust Wallet و خرید ارز دیجیتال mana و انتقال آن به کیف پول خودتان، از وبسایت https://market.decentraland.org/ بازدید کنید و سرزمین مجازی را که دوست دارید، پیدا کنید.

برای خرید کیف پول می توانید افزونه کروم Metamaskمتامسک را دانلود کرده و برای ایجاد کیف پول متامسک از آن استفاده کنید.

۲- بعد از ورود به سیستم و ثبت نام وارد قسمت Parcels and Estates شده و بعد هم View All را انتخاب نمایید. همانطور که در دنیای فیزیکی انجام می دهید، ملک و زمین مجازی را در بخش land (منوی قسمت بالا سمت راست) جستجو کنید. نزدیکی، موقعیت مکانی و غیره را ارزیابی کنید. شما می توانید قطعات زمین را بر اساس نام یا ارزان ترین قطعه مرتب کنید.

۳- بعد از انتخاب قطعه زمین مجازی، با کلیک روی آن می توانید جزئیات آن همانند قیمت، نام مالک و… را مشاهده نمایید و اگر قصد خرید داشتید، روی دکمه buy کلیک کنید.

۴- پس از خرید باید زمین مجازی خود را تأیید نمایید.

نکته مهم: برای خرید زمین در متاورس دسنترالند باید کیف پول خود را که مقداری اضافه بر قیمت خرید، موجودی دارد (برای پرداخت هزینه کارمزد) به دسنترالند متصل کنید. تا پس از تکمیل مراحل خرید، زمین به عنوان NFT به کیف پول شما ارسال شود.

مردم چگونه در Decentraland Metaverse کسب درآمد می کنند؟

در دسنترالند، مردم NFT را در قالب هنر، موسیقی، پوشاک دیجیتال به نام wearables خرید و فروش می کنند. و بله مردم از پول واقعی از طریق MANA برای خرید، فروش و اجاره زمین دیجیتال استفاده می کنند. زمین مجازی در Metaverse به قطعات ۹۰۲۵۶ متر مربعی تقسیم شده است، هر قطعه، NFT تأیید شده خودش را دارد، به این معنی که کاملا منحصر به فرد است و نمی توان آن را تکرار کرد. درست مثل زمین در دنیای واقعی.

Upland دومین متاورس محبوب برای خرید زمین و املاک در متاورس

دوست دارید با آموزش ورود به متاورس آپلند برای خرید زمین مجازی آشنا شوید؟ حالا متاورس بعدی که می خواهم در اینجا به شما بگویم واقعاً بسیار عالی است و Upland نام دارد.

اساساً کاری که آنها سعی دارند انجام دهند، این است که یک کپی دیجیتالی از دنیای واقعی بسازند. بنابراین آنها شهرهای محبوب را از سراسر ایالات متحده، نیویورک، شیکاگو، و لس آنجلس انتخاب کرده و اساساً آن را به چیزی تبدیل کرده اند که شما می توانید آن را یک دنیای مجازی بنامید. شما می توانید در آن وارد شوید و در واقع می توانید املاک را در سانفرانسیسکو خریداری کنید.

آپلند دقیقاً مانند نقشه گوگل کار می کند. می‌توانید برای مشاهده، خیابان ها را بزرگ نمایی کنید، اگر می‌خواهید به خیابان پست بروید، می‌توانید نقشه را زوم کنید. و سپس اگر تمایل داشتید، می‌توانید یک قطعه کوچک ملکی را در متاورس در سانفرانسیسکو بخرید.

تعداد قطعات آپلند نسبت به دسنترالند نامحدودتر بوده و به همین دلیل قیمت زمین های دسنترالند گران تر از آپلند می باشد چون تعداد قطعات زمین آن به تعداد محدود عرضه می شود.

اصول خرید زمین بازی آپلند (how to buy land in upland)

در آپلند نیازی به دانلود کیف پول و انتقال ارز دیجیتال به آن ندارید. بعد از ثبت نام و تبدیل شدن تان به یک بازدید کننده، خود بازی حدود ۴۵۰۰ UPX به شما می دهد. با کلیک روی گزینه collect bonus می توانید توکن های خود را جمع آوری کنید. شما برای اینکه مالک دارایی های خودتان باشید حداقل به ۱۰ هزار UPX نیاز دارید.

البته UPX پول نیست ولی می توانید بعد از خرید زمین و افزایش میزان دارایی های خود به ۱۰ هزار به یک آپلندر تبدیل شوید.

برای خرید زمین در متاورس آپلند باید روی آیکن بالا سمت راست صفحه اصلی آپلند یعنی  get UPX کلیک کرده و بعد از انتخاب میزان UPX تان و تأیید دو گزینه قبول شرایط خدمات رسانی، روی گزینه pay with crypto کلیک نمایید.

بعد از این مرحله و بعد از نمایش صفحه صرافی یوتراست، باید خرید ارز ترجیحی خودتان را از بین موارد نشان داده شده، انجام دهید. سپس وارد مرحله خرید زمین می شوید. رنگ های سبزی که نشان داده می شوند، به معنای زمین هایی هستند که می توانید آنها را بخرید. بعد از خرید ۲۶ قطعه زمین، قابلیت فروش آنها را به دلار خواهید داشت و گرنه باید با UPX خرید و فروش های تان را انجام دهید.

Sandbox

Sandbox یک متاورس مجازی و یک بازی ویدئویی مبتنی بر بلاکچین اتریوم که به کاربران امکان ساخت، اشتراک گذاری و کسب درآمد در حین بازی ویدیویی را می‌دهد. قابلیت Play To Earn این پلتفرم آن را از سایر بازی های شبیه به آن مثل ماین‌کرافت (Minecraft) و فکتوریو (Factorio) متمایز می سازد.

SAND رمزارز اصلی و توکن کاربردی این پلتفرم می باشد که به کاربران امکان می‌دهد زمین‌ها و دارایی‌ها را در Metaverse The Sandbox بخرند و بفروشند. بازیکنان می توانند در این پلتفرم می توانند بازی کنند، بسازند، مالکیت کنند و از تجربیات مجازی خود کسب درآمد نمایند.

هنگام ورود به این پلتفرم، اصطلاحاتی همچون دارایی یا ASSET (برای خلق محتوای بازی و طراحی زمین ها یا LANDها ک هقابل جمع آوری و معامله می باشند)، زمین یا LAND (زمین‌ هاب ساخت و ساز برای طراحی گیم های منحصر به فرد و مراحل بازی توسط طراحان بازی با استفاده از دارایی ها و به کمک نرم‌افزار بازی ساز)، الماس یا GEM (توکن های ERC-20 و مشخص کننده ویژگی های دارایی که هر چقدر مقدار جم ها بیشتر باشد، ارزش دارایی بیشتر خواهد بود) و کاتالیزور یا CATALYST (توکن‌های ERC-20 برای تعیین دسته‌بندی و نایابی دارایی ها) را مشاهده می کنیم که همگی جزو توکن های بازی هستند.

برای خرید مستقیم SAND می توانید بعد از ورود به حساب کاربری خودتان در داشبورد وبسایت سند باکس و انتخاب گزینه Me از سمت چپ روی آپشن خرید SAND کلیک کنید. هزینه گس اتریوم را هم به مبلغ خرید این رمزارز افزوده می شود.

از ۳ کیف پول متامسک (MetaMask)، بیسکی (Bitski) و ونلی (Venly) می توان برای خرید زمین در این پلتفرم استفاده کرد.

Cryptovoxels دنیای مجازی متعلق به کاربر

بسیار خوب، اکنون پلتفرم بعدی که برای خرید زمین در متاورس در نظر گرفته این به شما معرفی کنیم، کریپتووکسل نام دارد. و این یکی واقعاً جالب است. زیرا باز هم این یک دنیای دیجیتال است که در آن می‌توانید ملک بخرید، می‌توانید هر چیزی را که می‌خواهید بسازید، می‌توانید NF T خود را به نمایش بگذارید، می‌توانید بازی بسازید. کریپتووکسل واقعاً و واقعاً یک دنیای دیجیتال جالب است.

اگر بخواهیم به زبان ساده بگوییم، کریپتووکسل یک واقعیت مجازی ساخته شده بر روی Ethereum (دومین پروژه بزرگ بلاکچین در اقتصاد رمزنگاری) است که از اواخر سال ۲۰۲۱ رشد چشمگیری داشته است. به طور خلاصه، این پروژه به شما امکان خرید و فروش املاک مجازی و سایر دارایی های دیجیتال را در دنیای CV می دهد. خیلی از تحلیلگران رمزنگاری معتقدند که Cryptovoxels یکی از دست کم گرفته شده ترین پروژه های فضایی است.

می‌توانید زمین در این بازار را با قیمت پایین ۱٫۴۶ ETH خریداری کنید. بنابراین کمی ارزان تر و واقعاً جالب است. پس شما باید ۵۰۰۰ دلار برای خرید ملک در کریپتو وکسل متاورس خرج کنید.

Somnium Space دنیای جدید واقعیت مجازی

گزینه ای دیگری که می خواهیم اطلاعات مختصری در مورد آن به شما بدهیم یک پلتفرم به نام فضای سامنیوم یا Somnium Metaverse Space است. به اعتقاد خیلی ها، این پلتفرم هنوز در مرحله بتا است. یعنی هنوز در حال راه اندازی و اجرا بوده و هنوز به طور کامل توسعه نیافته است. اما این نسخه دیگری از متاورس با گرافیک کمی بهتر است.

فضای سامنیوم یکی دیگر از پلتفرم های دنیای مجازی می باشد. این پلتفرم یک نقشه راه هیجان انگیز دارد، از دسکتاپ پشتیبانی می کند و می تواناز طریق تلفن همراه به آن دسترسی داشت. همچنین دارای یک بازار داخلی با توکن های CUBE می باشد. طراحی Somnium Space توسط بلاک چین انجام شده است و کاربران هم به طور کامل به آن شکل داده اند.

اگر به فضای سامنیوم بروید، در واقع می توانید زمین دیجیتالی بخرید! چون این پلتفرم امکان خرید زمین و ساخت خانه ی VR را با استفاده از کیف پول بلاک چین و ETH به کاربران خود می دهد. این چیزی است که Somnium Metaverse به نظر می رسد و به نوعی منحصر به فرد است.

Metaverse.Properties اولین شرکت املاک مجازی جهان

به نظر می رسد Decentraland از بین پلتفرم های معرفی شده، بیشترین حرکت، حجم و نوع پول را دارد و یشترین مبادله و فروش را به خود اختصاص داده است یعنی اکثر معاملات از طریق آن انجام می شود. اما همیشه خوب است که با چندین گزینه پیش بروید هر چند که Cryptovoxels و Somnium Space سهم کمتری از فروش زمین داشتند.

می توانید وارد این شرکت املاک متاورس در جهان شده و ببینید که از تمام پلتفرم‌های مختلف توضیح داده شده (یعنی دسنترالند، آپلند،سندباکس، فضای سامنیوم و کریپتووکسل) پشتیبانی می کند. شما در این شرکت می  توانید خرید زمین در متاورس را با ارزان‌ترین قیمت انجام دهید. همچنین تمام قیمت های مختلف زمین هایی را که برای فروش گذاشته شده اند، به شما نشان می دهد.

آنها یک REIT Metaverse را تبلیغ می کنند (REIT یک تراست سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است که برای سرمایه گذاری پول در املاک و مستغلات طراحی شده) و سپس بر اساس اجاره یا درآمدی که آن املاک ایجاد می کند، پول را به سهامداران پس می دهد. این پلتفرم می گوید که آنها اولین نوع REIT املاک مجازی هستند.

آینده املاک متاورس

جدا از انگیزه های مالی، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که شرکت ها و افراد واقعاً با زمین مجازی خود چه خواهند کرد؟

به عنوان مثال، خرید گروه Metaverse در حوزه مد Decentraland است. به گفته خریدار، از این فضا برای میزبانی رویدادهای مد دیجیتال و فروش لباس مجازی برای آواتارها استفاده خواهد شد که یکی دیگر از زمینه های بالقوه برای رشد در متاورس است.

در حالی که در حال حاضر سرمایه گذاران و شرکت های بزرگی بر این فضا مسلط هستند، همه املاک و مستغلات متاورس نمی توانند میلیون‌ها دلار را به شما بازگردانند. اما داشتن زمین مجازی چه نفعی می تواند برای شما داشته باشد؟ اگر یک ملک فیزیکی در دنیای واقعی بخرید، نتیجه ملموس است: جایی برای زندگی، برای افتخار کردن، استقبال از خانواده و دوستان.

در حالی که دارایی مجازی سرپناه فیزیکی ایجاد نمی کند. در خرید املاک مجازی، می توانید یک قطعه زمین برای ساخت و ساز بخرید. یا می توانید خانه ای را انتخاب کنید که از قبل ساخته شده است که دوست دارید. می توانید با اشیاء مختلف دیجیتال آن را برای خود بسازید. می توانید بازدیدکنندگان را برای دیدن آن دعوت کنید و از خانه های مجازی دیگران نیز دیدن کنید.

اگر این نظریه برای شما کاملاً پوچ به نظر می رسد، باید به خاطر داشته باشید که روزی روزگاری، مردم در مورد اهمیت بالقوه اینترنت و سپس رسانه های اجتماعی تردید داشتند. فن‌آوران پیش‌بینی می‌کنند که متاورس در سال‌های آینده به یک اقتصاد کاملاً کارآمد تبدیل می‌شود و تجربه دیجیتالی همزمانی را فراهم می‌کند که روزی مانند ایمیل و شبکه‌های اجتماعی در زندگی روزانه ما تنیده خواهد شد.

نتیجه گیری

علاقه به خرید زمین در متاورس و مالک املاک و مستغلات شدن در این فراجهان روز به روز به رشد خود ادامه می دهد. طبق تحقیقات انجام شده، میانگین زمانی که هر گیمر در هر هفته به طور متوسط صرف بازی می کند، حدود ۶ ساعت و ۲۰ دقیقه است. حدود یک چهارم از این افراد بیشتر از ۷ ساعت در هفته و حدود یک پنجم هم  بیشتر از ۱۲ ساعت از هر هفته را صرف بازی می کنند. حالا خود شما حساب کنید که این افراد در ازای زمان های صرف شده در پلتفرم های معرفی شده فوق، چقدر می توانند درآمد کسب کنند.

در حالی که مطمئناً افرادی وجود دارند که فقط به خاطر اینکه از قافله عقب نمانند، چیزهایی در متاورس می‌خرند و همچنین شرکت‌های بزرگی که ممکن است به طور کامل درک نکنند که وارد چه دنیایی می‌شوند، اما چون که برندهای دیگر این کار را انجام می‌دهند، فقط وارد این فضا می شوند. البته ناگفته نماند که بسیاری از برندهای بسیار باهوش و افراد بسیار باهوشی هم وارد این فضا می شوند.

خرید زمین در متاورس همچنان یک پیشنهاد بسیار پرخطر است. اگر پلتفرم متاورس اشتباهی را انتخاب کنید، می‌توانید همه چیزهایی را که سرمایه‌گذاری کرده‌اید، از دست بدهید. با این حال، فرصت‌های بسیار زیادی در آینده برای افرادی که زودتر خرید می‌کنند، وجود دارد.

املاک متاورس پتانسیل رشد بسیار بالایی دارد. این امر به ویژه زمانی صادق است که برندهای بیشتری وارد این فضا می‌شوند و سخت تلاش می کنند تا تجربیاتی خلق کنند که به دلیل عوامل محدودکننده ای مانند فیزیک یا به احتمال زیاد، یک بیماری همه‌گیر که هیچ نشانه‌ای از رها شدن را نشان نمی‌دهد، به سادگی نمی توان آن‌ها را در دنیای واقعی داشت.

سوالات متداول درباره خرید زمین از متاورس

متاورس به زبان ساده چیست؟

متاورس یک دنیای دیجیتال یا مجازی سه بعدی نامحدود می باشد که به آسانی با WWW قابل دسترسی است. در این دنیای مجازی کارهایی مانند بازی، پیاده روی، جلسات اداری، کنسرت، ملاقات با دوستان و… نیز انجام می شود اما احساس، واقعی نخواهد بود. دو نفر از نقاط مختلف جهان می توانند در یک بازی مجازی ملاقات کنند، منطقه را کاوش کنند و با هم بحث کنند، می توانند لباس همدیگر را تحسین کنند و غیره.

چگونه NFT و MetaVerse بازار آینده را رونق خواهند داد؟

همانطور که ما تصاویر سه بعدی را تماشا می کنیم، به صدای ۵ بعدی گوش می دهیم، دنیای مجازی را با عینک های VR مشاهده می کنیم، بازی های مجازی انجام می دهیم، NFT و ماورس فراتر از این خواهد بود. بسیاری از شرکت های بزرگ نیز شروع به ساخت محصولات دنیای متاورس کرده اند و به سمت واقعیت مجازی قدم گذاشته اند. فراموش نکنید که بازار کریپتو مهمترین نقش را در تمام این متاورس ایفا خواهد کرد.

غول فناوری مانند فیس بوک مارک زاکربرگ، گوگل و مایکروسافت، متاورس را یک دنیای مجازی تصور می کنند که در آن واقعیت مجازی می تواند کاملاً تعاملات اجتماعی را تکرار کند. NFT و MetaVerse به تمامی افراد از نقاط مختلف جهان اجازه می دهد تا در یک بازی مجازی ملاقات کنند، محیط را کاوش کنند و با هم بازی کنند.

زمین های خریداری شده در متاورس چه کاربردهایی دارند؟

برخی از برندهای بزرگی که اقدام به خرید زمین در متاورس کرده اند را نام ببرید؟

NFT در metaverse چه نقشی ایفا می کند؟

فناوری NFT به افراد مالکیت واقعی بر دارایی های دیجیتال مانند تصاویر، صدا، ویدئو و حتی املاک و مستغلات در متاورس را می دهد.  همچنینNFT به افراد امکان فروش، خرید و انتقال را در metaverse یا از طریق اینترنت می دهد.

زمین مجازی NFT در متاورس به چه چیزی گفته می شود؟

یک منطقه ای از زمین های دیجیتالی و یک دارایی منحصر به فرد در متاورس است که قابل مالکیت بوده و می توان برای راه اندازی تبلیغات، میزبانی رویدادهای آنلاین، کسب منافع در بازی، نمایش دادن محتوا و… استفاده کرد.

چه عواملی بر قیمت زمین مجازی NFT تأثیر گذار هستند؟

کاربرد زمین، نوع پلتفرمی که روی آن هستند و میزان سفته‌بازی جزو عوامل مؤثر بر تعیین قیمت یک قطعه زمین مجازی NFT می باشد.

روش های اصلی خرید زمین در متاورس کدامند؟

منبع مقاله:

https://www.arzido.com/

خروج از نسخه موبایل