فروش کفکش راد پمپ

آشنایی با پمپ کف کش راد و ویژگی های آن

پمپ کف کش از محصولات صنعتی پرکاربرد در صنایع، کشاورزی و … است. به طور کلی از انواع پمپ کف کش می توان برای انتقال انواع سیال استفاده نمود. این پمپ ها در کشاورزی، کارخانجات تولیدی، استخر های پرورش ماهی و … کاربرد گسترده ای دارند. برای انتخاب بهترین مدل پمپ از میان طیف وسیعی از این محصولات، لازم است اطلاعات کافی از کارشناسان فروش شرکت های معتبر اخذ گردد.

کفکش راد پمپ یکی از تولیدات شرکت راد پمپ بوده و برای انتقال آب از سطحی پایین تر به سطحی بالاتر استفاده می شود. پمپ کف کش راد از نوع پمپ های سانتریفیوژی است و با افزایش انرژی جنبشی آب، موجب به حرکت درآمدن و جابجایی آن می شود. محصولات عمده این شرکت، شامل پمپ سانتریفیوژ، پمپ شناور، کف کش ۳ اینچ، کف کش ۲ اینچ، کف کش ۱٫۱/۴ اینچ می شود.

این پمپ ها دارای کاربرد گسترده برای تخلیه فاضلاب و چاه های سپتیکی، انتقال آب از اعماق چاه های کشاورزی به سطح زمین، انتقال آب از رودخانه به مزارع، استخر ها، مزارع پرورش ماهی، صنایع مختلف که با مواد سیال در ارتباط می باشند، هستند.

برای آشنایی بیشتر با پمپ کف کش لازم است با ویژگی ها و انواع این گروه از پمپ ها آشنا شویم. این پمپ ها برای کار در فشار بالا و به مدت طولانی طراحی می شوند. جنس آلیاژ مصرفی در انواع پمپ کف کش، از جمله پمپ کف کش راد، با توجه به مورد استفاده از پمپ می تواند پلاستیک فشرده، چدن یا استیل ضد زنگ باشد. پمپ کف کش راد از نام های شناخته شده این دسته از محصولات صنعتی است.

پمپ کف کش راد چگونه به انتقال آب کمک می کند؟ 

حرکت موتور درونی پمپ باعث ایجاد انرژی جنبشی در آب شده و این انرژی، موجب انتقال آب از سطح پایین تر به سطح بالاتر می شود. این پمپ ها، فشار آب خروجی را افزایش داده و به این ترتیب می توان از آن برای جاهایی که نیاز به پاشش حجم زیادی از آب داریم استفاده کرد. برای توضیح این مسئله می توان از استخر های پرورش ماهی قزل آلا یاد کرد. در این استخر ها با استفاده از پمپ کف کش راد می توان برای ایجاد فواره های مصنوعی به منظور هوادهی به آب و ایجاد گردش و جریان در آب استخر استفاده کرد.

نکته جالب توجه در طراحی و ساخت این سری از پمپ های، جدا بودن محفظه سیل از الکتروموتور است. این جدایی موجب جلوگیری از نفوذ آب به بخش های برقی پمپ و آسیب رساندن به آن می شود. گروه صنعتی راد همواره در تلاش است با در اختیار گفتن تیمی از متخصصین طراحی صنعتی، مهندسین مواد و کارشناسان مکانیک و برق، به ساخت انواع با کیفیتی از پمپ کف کش راد نایل آید. با توجه به اینک پمپ کف کش باید قابلیت کار طولانی مدت در اعماق آب را دارا باشد، کیفیت بالای ساخت قطعات پوششی بدنه پمپ، از جمله مهمترین نکات برای ساخت و طراحی آن است.

مشخصات پمپ کف کش راد چیست؟ 

پمپ کف کش راد از برند های شناخته شده و پیشگام در زمینه ساخت انواع پمپ های صنعتی از نوع کف کش و سانتریفیوژی است. این پمپ ها دارای ویژگی های زیر می باشند:

علاوه بر موارد بالا، خدمات پس از فروش متنوعی، توسط تین پشتیبانی شرکت پمپ راد، به خریداران این محصول ارائه می شود. به این ترتیب، نیازی به صرف وقت و هزینه زیاد برای یافتن قطعات جایگزین و سرویس آنها نیست. شرکت پمپ راد برای ساخت قطعات صنعتی خود از تجهیزات دقیق و پیشرفته استفاده می کند.        

پمپ کف کش راد در چه مواردی کاربرد داد؟ 

پمپ کف کش راد را می توان در موارد زیر استفاده نمود:

انواع پمپ کف کش کدام است؟ 

مهم ترین محصولات پمپ کف کش راد شامل موارد زیر می شود:

همان­گونه که مشاهده می شود، پمپ کف کش راد سعی در پاسخگویی به نیاز های طیف وسیعی از مشتریان خود، با تولید سبد متنوعی از محصولات با کیفیت است. خرید محصولات این شرکت، می توان تا مدت ها از در اختیار داشتن یک قطعه صنعتی با دوام بهره برد و با کمترین هزینه سرویس و نگهداری، از این پمپ استفاده نمود.

نکات مهم برای استفاده بهینه از پمپ کف کش راد چیست؟

پمپ کف کش راد محصولی با کیفیت است که در صورت استفاده بهینه، تا مدتها بدون مشکل، از آن بهره برد. نکته اول برای استفاده بهینه از پمپ کف کش راد تامین برق پایدار و انرژی مطمئن برای الکتروموتور پمپ است. برای این منظور لازم است با توجه به مدل دستگاه، از تامین برق سه فاز یا تک فاز از منبعی پایدار اطمینان حاصل نماییم. نکته مهم بعدی، توجه به مشخصات فنی دستگاه برای استفاده در عمق و فشار مناسب از دستگاه است.

برای انتخاب بهترین دستگاه، با توجه به نیاز های خود، می توانید با کارشناسان فنی ما تماس حاصل نموده و مشاوره دریافت نمایید. نکته مهم بعدی برای استفاده بهینه از انواع پمپ کف کش و شناور، توجه به سطح آب روی پمپ است. در صورتی که لول آب چاه یا … از سطح مورد نظر پایین تر رود، فشار زیادی به پروانه پمپ وارد می شود. برای جلوگیری از این مشکل، انواع پمپ شناور و کف کش، دارای تجهیزی به نام فلوتر هستند.

فلوتر ها دارای حسگر هایی هستند که سطح آب را تشخیص می دهند. در صورتی که سطح فلوتر در کمتر از حد مجاز یا پایین تر از ارتفاع پمپ قرار گیرد، به صورت خودکار پمپ خاموش می شود. نکته مهم بعدی برای استفاده بهینه از انواع پمپ کف کش و شناور، توجه سطح روغن دستگاه و تعویض به موقع آن است.

لازم به توضیح است برخی از انواع پمپ، بدون نیاز به روغن و بوسیله عبور جریان آب و سایر سیال­ها، خنک می شوند. زمان تعویض روغن، حدوداً هر ۴۰۰۰ ساعت است. بررسی منظم محور اصلی پمپ، یاتاقان ها و روغن کاری منظم آنها موجب بهبود عملکرد پمپ و جلوگیری از سایش و انحراف آن می شود.

پمپ کف کش راد از چه متریالی ساخته می شود؟

پمپ کف کش راد در بخش های بیرونی از استیل ضد زنگ ساخته می شود. همچنین پروانه محصولات اخیر این شرکت، در بخش های داخلی نیز از استیل ضد زنگ ساخته می شوند. پروانه این پمپ که از استیل ضد زنگ ساخته شده است، در برابر خوردگی، انحراف و شکستگی مقاوم است.

بخش هایی از پمپ راد که نیاز به تعویض مکرر دارند، عموماً از پلاستیک فشرده و قابل تعویض ساخته می شوند تا علاوه بر کاهش هزینه های مصرف کنندگان، سروی پمپ به سرعت انجام شود. تیم تحقیق و توسعه شرکت پمپ کف کش راد همواره در پی ابداع قطعات بهینه با استفاده از متریال جدید است تا بهره وری از دستگاه را به بالاترین حد ممکن برساند. در کارخانه پمپ راد، از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته برای ساخت انواع پمپ استفاده می شود.

اجزای تشکیل دهنده پمپ کف کش راد کدام است؟ 

پمپ کف کش راد از بخش های متنوعی تشکیل شده است. معمولاً قطعاتی که برای ساخت این سری از پمپ ها کاربرد دارند، شامل موارد زیر است:

تیم فنی و مهندسی گروه صنعتی راد پمپ، با بررسی تمامی بخش های فوق به صورت مداوم، سعی در رفع ایرادات و تولید محصولاتی با کیفیت در این زمینه است. در صورت بروز هرگونه مشکل یا نیاز به مشاوره جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از موارد بالا، می توانید با کارشناسان فنی ما تماس حاصل فرمایید.

  بهترین راه برای خرید پمپ کف کش راد چیست؟ 

پمپ کف کش راد از محصولات پر کاربرد و به تبع آن، پر متقاضی بازار است. به همین علت ممکن است با کمبود تولیدات این شرکت در بازار مواجه شده و یا مدل مورد نظر ما به راحتی در بازار موجود نباشد. لذا بهترین روش برای خرید این گروه از محصولات صنعتی با کیفیت، مراجعه به وبسایت یا برقراری ارتباط تلفنی با کارشناسان فروش ما است. شما می توانید ضمن تماس با کارشناسان ما، نیاز های خود را مطرح نموده تا بهترین مدل پمپ کف کش راد با بهترین شیوه پرداخت به شما معرفی شود.         

آشنایی با کف کش راد

به طور کلی پمپ کف کش به یکی از دستگاه های مدرنیته گفته می شود که هم‌زمان با مکانیزه و پیشرفته شدن کارخانه جات و صنایع مختلف به بازار عرضه شد و بخشی عظیمی از فعالیت های این اماکن را برعهده گرفت. اکنون ما در این مطلب خواستاریم تا با معرفی کف کش راد به عنوان یکی از انواع مدل های تولید شده این دستگاه و ویژگی های بارز آن، به شما نشان دهیم که چرا باید از کف کش راد استفاده کنید. پس با ما همراه باشید.

معرفی کف کش راد

کف کش راد یکی از تولیدات منحصر به فرد و فوق العاده شرکت راد پمپ می باشد که در چندین مدل متنوع به منظور استفاده های گوناگون طراحی و تولید شده است. این نوع کف کش، یک دستگاه دوجداره و تک فاز است که تمامی مدل های آن، ساختاری شبیه به پمپ های توربین عمودی دارند. اساساً یک عدد موتور الکتریکی، پمپ این نوع کف کش را به حرکت در آورده و باعث افزایش انرژی جنبشی سیال درون آن می شود.

معمولاً جنس بدنه و پروانه این دستگاه با توجه به نوع کاربرد و مایعات مورد پمپاژ، از مواد با کیفیت مختلفی نظیر: استیل تمام اصل و ضد زنگ، چدن و مواد پلیمری ساخته شده است. شرکت راد پمپ یکی از سازندگان معتبر صنعت کف کش در داخل کشور است که با تولید انواع محصولاتی با کیفیت عالی و مطابق با استانداردهای جهانی، جایگاه قابل قبولی را از آن خود کرده است.

 از آنجایی که با رشد روز افزون صنعت و تکنولوژی، نیاز به انواع ماشین آلات و دستگاه های مکانیزه و مدرن هم چون پمپ کف کش به امری اجتناب ناپذیر تبدیل شده است. بنابراین تمامی مدل های گوناگون پمپ کف کش راد، با برگرفته از به روز ترین تکنولوژی ها و تجهیزات مدرن دنیا زیر سایه متخصصین مجرب، توانسته است گامی بلند در رفع نیازهای صنعت گران مختلف بردارد.

این نوع دستگاه مجهز به سیستم آب بندی از نوع مکانیکال است که این ویژگی باعث می شود آب به درون موتور دستگاه نفوذ نکند. کف کش راد با وزن سبک و بسیار مناسب و همچنین راندمان کاری بالا، کمک بسیار زیادی در بهبود روند پمپاژ مایعات کرده است.

کاربردهای کف کش راد

به طور کلی اساس کار کف کش راد لجن کشی است. به این صورت که پمپ این دستگاه با خارج کردن آب های صاف و آلوده که املاحی مانند گل و لای، شن های ریز، پسمانده های کوچی با آن ها آغشته شده است را کف کشی می کند. در واقع از پمپ کف کش راد به عنوان یک بخش پمپاژ کننده استفاده می شود. روتور و استاتور از جمله اجزای مهم تشکیل دهنده این پمپ به حساب می آیند که مطابق با استانداردهای بین المللی طراحی و تولید می شوند.

اگر بخواهیم راجع به کاربردهای پمپ کف کش راد توضیح دهیم باید بگوییم که انواع مدل های آن به منظور استفاده به عنوان پمپ چاه، پمپ استخر پرورش ماهی، پمپ مزارع و زمین های کشاورزی و … به کار برده می شوند. همچنین از دیگر کاربردهای این نوع کف کش می توان به استفاده در جهت فواره ها و آب نماها، تخلیه مخازن مختلف آب، آبیاری های کوچک، زه کشی و پمپاژ، آب های صنعتی، گلخانه ها، مزارع، تخلیه پساب های فاضلاب، تخلیه پس آب های باران و … اشاره کرد.

خصوصیات طراحی کف کش راد

از آنجایی که عمده ترین فشار کف کش راد ناشی از چرخش پروانه های آن است. در نتیجه در این نوع کف کش از پروانه هایی با جنس استنلس استیل استفاده شده است. این نوع پروانه ها دارای محوری شعاعی هستند که با برخورداری از سیستم حفاظتی IP68 به صورت کاملاً غوطه‌ور در درون سیالات نصب می شود. معمولاً الکتروپمپ های کف کش راد، دو نوع ساده و فلوتر دار طراحی و تولید می شوند. تمامی قطعات این نوع کف کش نیز از آلیاژهای مخصوص و ریخته گری ساخته شده اند که این مورد باعث افزایش راندمان کاری و طول عمر دستگاه می شود.

علاوه بر این ها جنس پلاستیک استفاده شده در این نوع کف کش، از زنگ زدگی و پوسیدگی آن جلوگیری می کند. شافت و پیچ های تعبیه شده در این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است. به مشابه عمل می کند.  محفظه سیل کف کش راد از محفظه الکتروموتور آن به طور کلی جدا می باشد. محفظه سیل آن به گونه ای تعبیه شده که موجبات تجمع روغن را در این محفظه فراهم می کند و این امر باعث می شود تا طول عمر سیل ها افزایش یابد. از جمله اجزای تشکیل دهنده کف کش راد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

پروانه

موتور

حلزون

محور

مکانیکال سیل

کابل و ملحقات

مزایای استفاده از کف کش راد چیست؟

یکی از مزایای فوق العاده استفاده از کف کش راد این است که بدنه آن به صورت کاملاً دوجداره می باشد. در نتیجه با عبور و رد شدن مایعات از حوالی سیم پیچی، موتور دستگاه خنک شده و درجه آمپر آن را پایین می آورد. این کار باعث افزایش راندمان کف کش و طول عمر الکتروموتور آن می شود. از دیگر مزیت های استفاده از این دستگاه می توان به این نکته اشاره کرد که انواع مدل های کف کش راد را می توان بر اساس نیاز مشتریان، به انواع سنسورهای حرارتی، آب و رطوبت مجهز نمود.

منبع: سایت نیدصنعت

خروج از نسخه موبایل