کاهش قیمت کامپوزیت دندان در مشهد با 9 ترفند طلایی

اکثر افراد به ویژه بانوان دغدغه‌ دندان‌هایی یکدست و زیبا دارند، اما امروزه از یک سو کاهش توان اقتصادی جامعه و از سوی دیگر افزایش چشمگیر تعرفه‌ های دندانپزشکی و قیمت کامپوزیت دندان در مشهد باعث شده است تا کمتر به آن توجه شود. در این مقاله سعی كرده ايم به شما چند ترفند کاربردی برای صرفه جویی در هزینه ها و عوامل مؤثر بر قیمت کامپوزیت دندان معرفی كنيم.

چنانچه برای انجام کامپوزیت دندان در مشهد تردید دارید، این مطلب را تا انتها بخوانید:

  1. قیمت کامپوزیت دندان در مشهد بر چه اساسی تعیین می شود؟
  2. قیمت تقریبی کامپوزیت دندان در بهترین کلینیک دندانپزشکی مشهد
  3. چند راهکار ساده کاهش قیمت کامپوزیت دندان در مشهد
  4. نحوه کامپوزیت کردن دندان ایمپلنت شده چگونه است؟
  5. سخن پایانی

قیمت کامپوزیت دندان در مشهد بر چه اساسی تعیین می شود؟

  1. موقعیت جغرافیایی و تجهیزات کلینیک دندانپزشکی
  2. میزان تخصص و تجربه دندانپزشک زیبایی در مشهد
  3. نوع برند و تعداد دندان های کامپوزیت شده
  4. هزینه درمان های جانبی مورد نیاز

نکته اول: قبل از پیاده سازی و اجرای کامپوزیت، بسته به وضعیت دندانها ممکن است نیاز به یکسری خدمات جانبی؛ همچون عکس برداری، جراحی و لیفت لثه، ترمیم و پر کردن، برداشتن کامپوزیت قبلی و… باشد.

نکته دوم: به طور کلی قیمت کامپوزیت دندان در مشهد با توجه به هزینه تعداد خدمات جانبی مورد نیاز برای هر شخص متغیر بوده و تعرفه نهایی؛ پس از معاینه و چکاب کامل دندان ها توسط دندانپزشک مشخص می گردد.

قیمت تقریبی کامپوزیت دندان در بهترین کلینیک دندانپزشکی مشهد

یک متخصص کامپوزیت دندان قبل از تعیین قیمت، مواردی همچون سلامت دندانها، لثه ها و یا نامرتب بودن آنها را مورد بررسی قرار می دهد.

اگر به دنبال دریافت خدمات دندانپزشکی با کیفیت و قیمت مناسب از یک کلینیک معتبر هستید؛ بهتر است ابتدا ویژگی های آن را به خوبی بشناسید. یک کلینیک دندانپزشکی خوب علاوه بر دارا بودن تجهیزات و امکانات پیشرفته، نوبت دهی سازمان یافته، پرسنل خوش برخورد، محیط استرلیزه و آرام، باید از بهترین متخصصان و دندانپزشکان در بخش های مختلف برخوردار باشد.

کلینیک دندانپزشکی بارانا در مشهد با برخورداری از پرسنل و متخصصان مجرب و حرفه ای در بخش های زیبایی، درمانی و اطفال پذیرای بیماران داخلی و خارجی به جهت ارائه انواع خدمات به ویژه کامپوزیت دندان می باشد.

قیمت تقریبی کامپوزیت – مهر 1401 برای هر واحد دندان در کلینیک بارانا؛ بهترین دندانپزشکی در مشهد از 900,000 تومان شروع و تا سقف 2,000,000 تومان ادامه دارد که برای اطلاع دقیق از لیست قیمت برندهای مختلف، می توانید با شماره های کلینیک 09157609009 و یا 05137609009 تماس بگیرید.

چند راهکار ساده کاهش قیمت کامپوزیت دندان در مشهد

افرادی که کامپوزیت دندان انجام می دهند، معمولاً به دلیل پرداخت هزینه های بالا و رفع نواقص ظاهری دندانهایشان دوست دارند تا مدت زمان زیادی زیبایی طرح لبخند خود را حفظ کنند. از این رو این افراد به دنبال راهی برای افزایش طول عمر کامپوزیت دندان هایشان و نیز به حداقل رساندن هزینه های احتمالی بعد از آن می باشند.

جالب است بدانید که با رعایت یکسری مراقبت های بعد از کامپوزیت؛ نه تنها میتوانید ماندگاری آن را افزایش دهید! بلکه از این طریق می توانید هزینه های ترمیم و بازسازی ناشی از شکستگی و یا لب پر شدگی ونیرهای کامپوزیت را نیز به حداقل برسانید.

1- رسیدگی منظم به بهداشت دهان و دندان:

یکی از کم هزینه ترین و در عین حال پراهمیت ترین روش های افزایش طول عمر کامپوزیت، رعایت بهداشت روزانه دندان ها با مسواک زدن، نخ دندان کشیدن و استفاده از انواع دهانشویه های غیر الکی می باشد. وقتی شما به تمیزی دندان های خود اهمیت می دهید، نیاز کمتری به خدمات پالیش کامپوزیت برای حفظ درخشندگی دندان هایتان پیدا می کنید و به این ترتیب هزینه های شما کاهش می یابد.

از طرفی مراقبت از دندان ها در برابر انواع باکتری ها و پلاک ها با رعایت بهداشت دهان، مانع آسیب رسیدن به مینای دندان و در نهایت ونیرهای کامپوزیت می شود، زیرا باقی ماندن ذرات حاصل از مواد غذایی به مدت طولانی در لابه لای دندان ها، منجر به عفونت و التهاب لثه ها می شود که به این ترتیب به مرور زمان هزینه های زیادی روی دست شما می‌گذارد و در نتیجه قیمت کامپوزیت دندان در مشهد برای ترمیم مجدد افزایش می یابد.

2- ترک استعمال دخانیات و سیگار:

از تأثیرهای مخرب استفاده از سیگار و دخانیات بر روی دندان طبیعی که بگذریم! یادتان نرود که وقتی از کامپوزیت برای سفید و یکدست به نظر رسیدن دندان هایتان استفاده می کنید؛ باید بیشتر از گذشته به سلامت و زیبایی دندان های خود اهمیت دهید تا مبادا با تغییر رنگ، پوسیدگی و یا هزینه های بالای ترمیم کامپوزیت مواجه شوید!

3- داشتن رژیم غذایی مناسب:

دقت در انتخاب یک رژیم غذایی مناسب که شامل مواد معدنی مفید و کنترل مصرف مواد قندی و اسیدی به میزان مورد نیاز بدن باشد، منجر به ماندگاری بالای کامپوزیت دندان و به طور کلی صرفه جویی در هزینه های مربوط به دندانپزشکی خواهد شد.

4- ترک عادات نادرست و چکاب دوره ای دندان ها:

جهت پیشگیری از شکستگی و لب پر شدن کامپوزیت، باید عادت هایی را که منجر به وارد آمدن فشار زیاد به دندان ها می شوند کنار بگذارید. دندان قروچه از جمله این عادت هاست که توصیه می شود اینگونه افراد به هنگام خواب و یا در مواقعی که استرس زیادی دارند، حتماً از محافظ دندان استفاده کنند.

توجه: گاهی رفع برخی مشکلات پس از نصب کامپوزیت دندان خارج از عهده شماست که در این مواقع با مراجعه به دندانپزشک و معاینه و بررسی وضعیت دندانها توسط وی؛ علاوه بر حل مشکل فعلی می توانید از خطرات جدی و احتمالی بعدی که موجب به خطر افتادن سلامت دهان و دندانتان می شود، جلوگیری نمایید.

توجه: کلیه راهکارهای فوق، به صورت غیر مستقیم و در دراز مدت می توانند در کاهش هزینه های بعد از طراحی لبخند با کامپوزیت اثرگذار باشند. راهکارهای دیگری نیز وجود دارند که می توانید قبل از تصمیم گیری به اصلاح طرح لبخند، قیمت کامپوزیت دندان در مشهد و هزینه های دندانپزشکی خود را به واسطه آنها کاهش دهید.

5-مراجعه به بهترین دکتر کامپوزیت دندان در مشهد:

بهترین دکتر کامپوزیت دندان بر اساس تجربه، دانش و مهارت خود با انتخاب مواد با کیفیت سعی دارد تا شما مشکلات و عوارض احتمالی پس از نصب کامپوزیت ها را به هیچ وجه تجربه نکنید. به این ترتیب شاید دستمزد بهترین متخصص کامپوزیت دندان در مشهد در نگاه اول زیاد به نظر برسد، اما این تفاوت قیمت در مقایسه با زیبایی و کیفیت کار انجام شده واقعا ارزشش را دارد و شما را در آینده متحمل به پرداخت هزینه های دوباره یا حتی چندباره نمی نماید.

6- کامپوزیت دندان های جلو فک بالا:

قیمت کامپوزیت دندان در مشهد به ازای هر واحد دندان محاسبه می شود. ونیرها بیشتر برای رفع نواقص ظاهری دندان ها مورد استفاده قرار می گیرند و از آنجا که دندان های جلویی فک بالا بیشتر در معرض دید هستند، برای کاهش هزینه ها می توانید از کامپوزیت کردن دندان های فک پایین صرف نظر کنید.

7- پرداخت بخشی از هزینه ها توسط بیمه:

هزینه های درمانی مانند کشیدن یا پر کردن دندان و… معمولاً توسط اکثر بیمه های دندانپزشکی قابل پرداخت می باشد، اما تقبل هزینه های مربوط به خدمات زیبایی دندان را فقط تعداد کمی از بیمه ها عهده دار می شوند؛ بنابراین قبل از تصمیم گیری؛ بهتر است اطلاعات دقیق تری از اینکه بیمه شما آیا بخشی از هزینه های مربوطه را پرداخت می نماید یا خیر؟! به دست بیاورید و سپس با اطمینان خاطر برای کامپوزیت کردن دندان هایتان با توجه به بودجه موردنظر اقدام کنید.

8- استفاده از کدهای تخفیف کلینیک های مختلف:

بعضاً کلینیک های دندانپزشکی در مشهد برای تعدادی از بیماران خود به صورت هر چند وقت یکبار و به مناسبت های مختلف، تخفیفات ویژه ای را به جهت قدردانی و یا گاهی تبلیغ و معرفی بیشتر از این طریق به دیگران در نظر می گیرند.

قبل از تصمیم گیری برای استفاده از این کدهای تخفیف؛ باید حتماً اطمینان حاصل کنید که آیا بهره مندی از خدمات این نوع کلینیک ها، کیفیت درمان و زیبایی دندان شما را تضمین می کنند یا خیر؟ آیا این تخفیفات به نفع شماست و یا قرار است در آینده شما را متحمل به پرداخت هزینه های بیشتر کند؟!

پس از اطمینان از شرایط کلینیک موردنظر و کیفیت مواد مصرفی، جهت کاهش هزینه های دندانپزشکی و قیمت کامپوزیت دندان در مشهد می توانید از امتیازات این کدهای تخفیف با خیالی آسوده در کلینیک های معتبر بهره‌مند شوید.

9- پرداخت هزینه کامپوزیت دندان به صورت اقساطی:

از آنجا که اصلاح طرح لبخند با کامپوزیت در یک جلسه قابل انجام است؛ بنابراین تنها در بعضی کلینیک ها آن هم بر اساس شرایط و بسته به نیازهای درمانی دندانها ممکن است که امکان پرداخت هزینه به صورت اقساطی برای زیباجویان فراهم باشد.

چنانچه میخواهید از طریق دریافت خدمات کامپوزیت دندان قسطی در مشهد تعرفه های دندانپزشکی خود را کاهش دهید؛ بهتر است حتماً در این مورد با دندانپزشک مورد نظرتان مشورت کنید تا وی بر اساس وضعیت دهان و همچنین تعداد دندان های مورد نیاز برای کامپوزیت تصمیم گیری نماید.

نحوه کامپوزیت کردن دندان ایمپلنت شده چگونه است؟

بسیاری از علاقه مندان به کامپوزیت که دندان خود را از دست داده اند، علاوه بر اینکه به دنبال روشی دائمی برای جایگزینی دندان از دست رفته خود هستند، دوست دارند که دندان آنها زیبایی و کارایی مشابه به دندان طبیعی نیز داشته باشد. توصیه دندانپزشک زیبایی در مشهد به این افراد، کاشت ایمپلنت دندان با تاجی از جنس زیرکونیوم و یا سرامیک است.

برای کامپوزیت کردن دندان ایمپلنت، متخصص زیبایی پس از جایگذاری پایه و سپری شدن مدت زمان لازم برای جوش خوردن آن به استخوان فک، از روکش زیرکونیوم (روکش زیبایی) به عنوان تاج و متناسب با رنگ کامپوزیت دندان پس از آماده شدن در لابراتوار استفاده می کند.

در بخش معرفی راهکارهای کاهش قیمت کامپوزیت دندان در مشهد به عواقب جدی انتخاب برخی از روش ها برای پرداخت هزینه کمتر اشاره نمودیم. حال افرادی که به دنبال خدمات ایمپلنت ارزان در مشهد هستند، توجه داشته باشند که فرآیند کاشت ایمپلنت بسیار حساس بوده و اگر به واسطه یک شخص کار نابلد انجام شود، حتماً هزینه بر خواهد بود. این افراد باید با اطمینان کامل از کیفیت خدمات کلینیکهای ارزان، برای دریافت انواع خدمات دندانپزشکی از آنها اقدام کنند تا مبادا هر انتخابی به ضررشان تمام شود!

سخن پایانی

هشدار مهم!! گاه عناوینی همچون کامپوزیت ارزان در برخی آگهی ها، می تواند صرفاً جهت تبلیغ کلینیک مورد نظر باشد و در عمل شاید شما با دریافت خدمات ارزان قیمت کامپوزیت دندان در مشهد، بعدها مجبور به پرداخت هزینه های بیشتر شوید. از این رو قبل از انتخاب کلینیک، حتماً در مورد تخصص دندانپزشک و نیز کیفیت خدمات وی به واسطه بیماران قبلی مطمئن شوید و به هیچ وجه سلامت دهان و دندان خود را قربانی هزینه‌ی کمتر نکنید.

خروج از نسخه موبایل