اجاره خودرو فرودگاه مهرآباد

اجاره خودرو در فرودگاه مهرآباد

اجاره خودرو در فرودگاه مهرآباد یکی از مهمترین خدمات موسسه های کرایه اتومبیل است که به متقاضیان ارائه می‌شود. اگر قصد دارید در زمان رسیدن به پایتخت ماشین کرایه ای شما در فرودگاه انتظار شما را بکشد، پیش از حرکت از مبدا اقدام به رنت ماشین کنید.

چرا اجاره خودرو در فرودگاه مهرآباد؟

پس از افتتاح فرودگاه بین المللی امام خمینی ، فرودگاه مهرآباد به پروازهای داخلی اختصاص یافت. هرچند که دیگر خبری از مسافران خارجی نبود و با توسعه اطراف فرودگاه راه های حمل و نقل عمومی چندبرابر شد. اما همچنان بسیاری از مسافران در زمان ورود به تهران با مشکلات رو به رو می شوند.

فرض کنید برای یک قرار کاری مهم به پایتخت سفر می‌کنید. زمان کمی دارید و باید هرچه سریع تر کارهایتان انجام شود. صبر می‌کنید تا یک ماشین دربستی شما را تا اولین مقصد برساند؟ یا به همراه چمدان و باقی بارهایتان به سمت مترو می روید؟ حالا اگر راهی بهتر باشد چه می شود؟ یک خودروی شیک و در اختیار که در فرودگاه تحویل شما می شود، می تواند همه مشکلات حمل و نقلی شما را تا زمانی که در تهران هستید حل کند.

تصور کنید یک ایرانگرد هستید و می‌خواهید همه جای پایتخت را ببنید، زمان زیادی هم ندارید، آن هم در تهرانی با این وسعت! چه ایده ای بهتر از داشتن یک خودرو کرایه ای می تواند در تمام طول سفر همراه شما باشد و شما را به تک تک مقصد ها برساند؟

شرایط اجاره خودرو در فرودگاه مهرآباد

اولین و مهمترین پیشنهاد ما به شما این است که کرایه اتومبیل را به زمان ورود به مقصد موکول نکنید. اغلب اوقات وقتی شما به فرودگاه می رسید نه آنقدر زمان دارید که به دنبال موسسه ای معتبر بگردید و نه می توانید منتظر بمانید تا خودرو به آنجا برسد. از طرف دیگر اگر به امید باجه های اجاره خودرو مستقر در فرودگاه آمده باشید ممکن است با در زمان رسیدن شما هیچ کدام از باجه ها موجودی نداشته باشند. یا اینکه خودرویی که مد نظر شماست موجود نباشد. پس در قدم اول همزمان با خرید بلیت هواپیما با موسسه تماس بگیرید.

همچنین برای انتخاب خودرو سعی کنید با توجه به اهداف سفر و مدت زمانی که در پایتخت حضور دارید بهترین گزینه را از لیست ماشین‌ها انتخاب کنید.

یک استقبال بی نظیر همان چیزی است که در شان شماست

همیشه کسی که به سراغ گزینه اجاره خودرو در فرودگاه مهرآباد می رود، همان شخصی نیست که قرار است اتومبیل را در اختیار داشته باشد. یکی از مهمترین دلایلی که افراد به سراغ این خدمات می روند، بحث ترانسفر فرودگاهی یا تشریفات خودرو است.

این یک اصل است. اولین برخورد، تاثیرگذارترین برخورد است، آیا قرار است مهمان شما در سالن های ترانزیت و پارکینگ فرودگاه مهرآباد سرگردان شود؟ یا اینکه از همان ابتدای ورود خودرویی نشان دهنده مهمانوازی و توجه میزبان در فرودگاه انتظارش را بکشد؟ ما به شما کمک می‌کنیم تا نهایت میزبانی و مهمانوازی را برای مسافران و مهمانان خود به نمایش بگذارید.

تنها یک تماس تا اجاره خودرو در فرودگاه مهرآباد

اگر شما قصد کرایه خودرو را دارید، بهتر است، پیش از هر کاری به سراغ موسساتی بروید که در این کار تجربه کافی دارند. آن ها  می توانند به خوبی در این مسئله شما را راهنمایی کنند. موسسه اجاره خودرو ما به عنوان یکی از پیشگامان این حوزه با سابقه بیش از یک دهه تلاش میکند تا خاطره ای منحصر به فرد در ذهن مشتریان خود از سفر و جابه جایی در شهر به جا بگذارد.

مجموعه ما با در اختیار داشتن بیش از 74 دستگاه خودروی ایرانی و خارجی، ماشینی مناسب هر سلیقه به مشتریان خود ارائه می دهد. همچنین این موسسه برای سهولت در امر کرایه تلاش می کند تا گزینه های آسان تری در بحث ودیعه را برای اقشار مختلف جامعه در نظر بگیرد.

از طرح هایی که ما برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم می توان به اجاره خودرو بدون سند ، اجاره خودرو بدون سفته و در نهایت طرح جابه جایی خودرو شخصی با خودروی اجاره ای اشاره کرد. برای اطلاع از جزئیات و شرایط کرایه اتومبیل و صحبت با مشاوران ما کافی است با موسسه تماس بگیرید. همچنین برای دیدن ویدیوی خودروهای موجود در پارکینگ و موجودی روز موسسه می توانید به صفحه ی ما در شبکه های مجازی مراجعه کنید.

اجاره خودرو در فرودگاه مهرآباد + لیست قیمت [ترانسفر فرودگاه مهرآباد] شرایط آسان

اجاره خودرو در فرودگاه مهرآباد یکی از اصلی ترین خدمات موسسه ما در تهران می باشد. خدمات اجاره ماشین در فرودگاه مهرآباد به صورت با راننده و بدون راننده به متقاضیان ارائه می شود. کرایه خودرو فرودگاه مهرآباد با خودرو های ایرانی و خارجی به متقاضیان خدمات رسانی می شود. شما می توانید انواع خودروهای اجاره ای فرودگاه مهرآباد را با شرایط آسان از ما رزو کنید.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با شرایط اجاره خودرو فرودگاه مهرآباد آشنا کنیم. با مطالعه این محتوا می توانید به راحتی خودروهای موجود در فرودگاه مهرآباد را رنت کنید. تمام خودروهای ما مدل سال می باشند و با بیمه کامل به مشتریان اجاره داده می شود.

خدمات اجاره ماشین در فرودگاه مهرآباد

کرایه اتومبیل در فرودگاه مهرآباد با خدماتی چون: اجاره خودرو بدون راننده، اجاره خودرو با راننده و اجارن ون صورت می گیرد. شما می توانید با توجه به شرایط خود از یکی از خدمات ارائه شده ما در فرودگاه مهر آباد بهره مند شوید. در ادامه با خدمات اجاره ماشین فرودگاه مهرآباد آشنا می شوید.

اجاره خودرو بدون راننده فرودگاه مهرآباد

اجاره خودرو بدون راننده در فرودگاه مهرآباد شامل خودروهایی مانند: پژو ۲۰۶ هاچبک، ۲۰۶ صندوقدار، پژو ۲۰۷ هاچبک، ۲۰۷ صندوقدار، سمند، ال ۹۰ و… می باشد. خودروهای اجاره ای بدون راننده با حداقل مدت زمان ۳ روز در هفته خدمات رسانی می کند. برای رزرو خودرو می توانید با کارشناسان ما تماس بگیریدو بعد از اعلام موجودی خودرو، آن را برای تعداد روزهای درخواستی رزرو کنید. مدارک لازم برای اجاره ماشین بدون راننده را می توانید از طریق واتساپ برای ما بفرستید.

مدارک لازم شامل: مدرک شناسایی، گواهینامه رانندگی، چک و سفته می باشد. خودروی رزرو شده در تاریخ تعیین شده توسط راننده در فرودگاه آماده تحویل می باشد. مبلغ کرایه خودرو بدون راننده را باید در زمان تحویل خودرو به صورت نقدی یا کارت های اعتباری پرداخت کنید. در هنگام تحویل خودرو شما باید قرارداد کرایه اتومبیل را امضا کنید و ماشین را تحویل بگیرید.

اجاره خودرو با راننده فرودگاه مهرآباد

یکی دیگر از خدمات رنت خودرو در فرودگاه مهرآباد، کرایه ماشین با راننده می باشد. شرایط اجاره ماشین با راننده به این صورت می باشد که بدون ارائه هیچ گونه مدارکی می توانید از خودروهای با راننده موجود بهره مند شوید. برای رنت خودرو با راننده فرودگاه مهر آباد شما هیچ ضمانتی به شرکت ارائه نمی دهید و راننده تمام هزینه های خودرو اعم از خسارت، جرایم رانندگی و… را بر عهده دارد. خودرو با راننده در ساعت و تاریخ و محل تعیین شده توسط شخص اجاره کننده حاضر خواهد شد تا خدمات اجاره را به شما ارائه دهد.

اجاره ون فرودگاه مهرآباد

ون اجاره ای در فرودگاه مهرآباد در مدل های متفاوتی موجود می باشد. اجاره ون در فرودگاه مهرآباد همراه با یک راننده مجرب و مسلط به امور تشریفاتی صورت می گیرد. برای کرایه ون فرودگاه مهرآباد، شرکت از شما هیچ مدارکی تحت عنوان ضمانت دریافت نمی کند. ون های اجاره ای با ظرفیت های متفاوتی آماده خدمات رسانی به مشتریان می باشد.

ترانسفر فرودگاه مهرآباد

ترانسفر فرودگاهی یعنی جا به جایی مسافر از فرودگاه به محل اقامتگاه مشاری و بلعکس می باشد. با ترانسفر فرودگاه مهر آباد می توانید به راحتی در تهران جا به جا شوید و از اتلاف زمان جلوگیری می شود. همچنین رانندگان ما تمام مسیر های شهر تهران و اطراف تهران را به خوبی مسلط هستند و در مدت زمان کوتاهی شما را جا به جا می کنند.

اجاره ماشین فرودگاه مهرآباد

تهران از مهم‌ترین مقصدهای سفرهای کاری محسوب می‌شود و روزانه پروازهای متعددی از سایر شهرها وارد فرودگاه مهرآباد می‌شود. اگر شما هم در در دسته افرادی قرار دارید که در ماه چندین بار به تهران سفر می‌کنید و مشکل حمل و نقل دارید، اجاره ماشین از فرودگاه مهرآباد باعث می‌شود با خیالی راحت ماموریت کاری خود را سپری کنید و براساس زمان اقامت خود در تهران ماشین اجاره‌ای را در اختیار داشته باشید. همچنین اگر تهران را برای گشت‌و‌گذار انتخاب کردید، اجاره ماشین از فرودگاه مهرآباد به شما این امکان را می‌دهد تا به مرکز شهر بروید و در کم‌ترین زمان ممکن، بدون صرف هزینه‌های بالا شهر را بازدید کنید.

اجاره ماشین به عنوان مهمان به شما این امکان را می‌دهد که بدون پرداخت هزینه‌های بالا نگهداری و تعمیر ماشین، خودرو مورد نظر خود را برای مدتی معین حضور در تهران از مبدا، فرودگاه مهرآباد و بازگشت دوباره به آن در اختیار داشته باشید. در زمان اجاره ماشین کافی است از قوانین راهنمایی و رانندگی پیروی کنید تا سفری سالم داشته باشید. اما به عنوان میزبان، شما این فرصت را دارید که از ماشین خود با اطمینان خاطر کسب درآمد کنید و البته سلامت ماشین شما با پوشش بیمه‌ا‌ی مناسب تضمین شده است.

اجاره ماشین از فرودگاه مهرآباد دارای مزایای قابل توجهی از جمله:

هزینه پرداختی نسبت به تاکسی‌های دربست در بلندمدت از آنچه تصور می‌کنید کم‌تر خواهد بود.

با اجاره ماشین از فرودگاه مهرآباد می‌توانید برای سفر خود برنامه‌ریزی کنید و از ابتدا در زمان، انرژی و هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

اگر تصمیم دارید در مسیرهای پرتردد و مسلما پرترافیک رانندگی کنید، ماشین‌های اتومات با مصرف سوخت بهینه گزینه‌ای مناسب برای شما هستند، ولی اگر همچنان طرفدار ماشین‌های دنده‌ای هستید، با انتخاب وسیعی از این دسته ماشین‌ها مواجه هستید. بنابراین با اجاره ماشین مناسب از فرودگاه سفر خود را راحت‌تر و لذتبخش‌تر کنید.

نحوه اجاره ماشین فرودگاه مهرآباد

مجموعه ما به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید ماشین ایده‌آل خود را از میان تمامی خودروهای موجود با بهترین شرایط اجاره کنید. کافی است ابتدا حساب کاربری خود را ایجاد کنید، سپس درخواست خود را با انتخاب پوشش بیمه‌ای مناسب ثبت نمایید، لازم به ذکر است قبول یا رد درخواست شما توسط اجاره‌دهنده، از طریق پیامک برای شما ارسال می‌شود. درصورت قبول درخواست شما از سوی ما قوانین تحویل خودرو را به دقت بخوانید، قرارداد را امضا کنید و خودرو را در محل تعیین شده، دریافت کنید.

خروج از نسخه موبایل