تور مشهد با هواپیما، سفری راحت و خاطره انگیز

مشهد بعد از تهران دومین شهر پهناور ایران بشمار می رود و در تمام طول سال تورهای مشهد برای متقاضیان برقرار می باشد و همیشه جمعیت زیادی از مسافران را می ‌توانید در مشهد شاهد باشید. در ضمن شهر مشهد مقدس قطب اصلی گردشگری زیارتی ایران است و تمام تورهای مشهد با هدف سفرهای زیارتی برگزار می ‌شوند.

ضمنا مسلمانان سراسر دنیا و مردم ایران در طول سال با تور مشهد هوایی برای زیارت امام رضا (ع) به مشهد سفر می ‌کنند و برخی هم در کنار زیارت از زمان خود استفاده می کنند و کمی هم به سیاحت و تفریح در این شهر می‌ پردازند. در حقیقت مشهد شهری زیارتی سیاحتی است و دیدنی های مشهد تنوع زیادی دارند و در سفر با تورهای مشهد از زیارت و آثار تاریخی مشهد گرفته تا جاذبه های طبیعی مشهد همگی دست به دست هم داده ‌اند تا تور زیارتی و مسافرتی مشهد را در میان محبوب ‌ترین ‌ها قرار دهند.

لازم به ذکر است که بدانید رزرو تور مشهد با هواپیما از تهران و سایر شهرها از آژانس مسافرتی نامی گشت ایرانیان امکان پذیر است. تور مشهد از مبدا تهران به علت تعداد زیاد پروازها در این مسیر دارای قیمت پایین تری نسبت به سایر شهرها می باشد و در سایت این مجموعه مسافرتی قیمت های ارائه شده از مبدا تهران است ولی به درخواست شما مسافران عزیز از مبدا سایر شهرهای ایران مثلا از اصفهان، از شیراز، از رشت و …. نیز انجام گرفته و شما میتوانید با مشورت با مشاوران تور مشهد ما از قیمت نهایی این تورها آگاهی یابید.

بهترین ایرلاین ها برای انتخاب تور هوایی مشهد

باید بگوییم که ماهان، معراج و ایران ایر؛ سه ایرلاین خوب برای تور مشهد هوایی بشمار می روند. هر سه این ایرلاین‌ ها، پرواز سیستمی مشهد دارند. پروازهای سیستمی تور هوایی مشهد قطعا گران ‌تر از پروازهای چارتری مشهد برای شما تمام می شود. شما عزیزان با تهیه بلیت پرواز مشهد از این شرکت ‌ها خیالتان از بابت کیفیت پرواز و هواپیما کاملا راحت خواهد بود و خدمات بهتری در تور مشهد هوایی دریافت می کنید. معمولا پروازهای سیستمی با هواپیمای ایرباس انجام می ‌شوند ولی این موضوع مطلق نیست و در پروازهای چارتری مشهد هم امکان دارد خدمات و هواپیما مناسب باشد.

نکاتی در مورد پرواز چارتری مشهد باید بدانید این است که در پروازهای مشهد چارتر کودک بالای 2 سال باید هزینه کامل پرداخت می کند و همچنین امکان کنسلی و تغییر تاریخ بلیط هواپیما در پروازهای چارتری مشهد وجود ندارد. نکاتی که هم در مورد پرواز سیستمی مشهد باید بدانید که در پروازهای مشهد سیستمی کودک 2 تا 7 سال نیم بها محاسبه می ‌شود و موضوع بعدی اینکه پروازهای سیستمی مشهد قابل کنسل کردن هستند و حتی اگر مسافر از پرواز جا بماند، درصدی از هزینه بلیت عودت داده می ‌شود.

بهترین زمان برای رزرو تور مشهد هوایی ارزان

اگر چه تور مشهد هوایی نسبت به تور مشهد زمینی کمی گران تر برای شما مسافران تمامی میشود، اما در برخی از بازه زمانی ها در سال می‌ توانید تورهای مشهد هوایی را با قیمت کمتری به نسبت دیگر ایام سال خریداری کنید. در ادامه قصد داریم بهترین زمان ‌ها برای خرید تور مشهد هوایی ارزان را به شما معرفی کنیم:

نکته: توجه داشته باشید که موارد فوق بدون در نظر گرفتن مناسبت ‌ها می باشد، مثلا اگر در یکی از زمان‌ های فوق شهادت امام رضا قرار بگیرد، مهم نیست که فصل امتحانات است یا تازه تعطیلات نوروز تمام شده با این حساب دیگر شاهد تور هوایی مشهد  ارزان نخواهید بود.

تور مشهد هوایی را چطور و از کجا رزرو کنم؟

برای رزرو تور هوایی مشهد می توانید یکی از دو روش زیر را انتخاب نمایید:

به صورت حضوری: شما مسافران می توانید به همراه مدارک لازم برای سفر به آدرس آژانس مراجعه نمایید. با یکی از مشاوران نامی گشت مشورت می کند و پس از به توافق رسیدن بر سر قیمت تور ارزان مشهد هوایی و مورد تایید بودن مدارک، قرارداد تور مورد نظرتان را امضا کنید و بعد از تسویه کامل، مدارک سفر (بلیط و واچر هتل) را تحویل می بگیرید و آماده سفر شوید. آدرس نامی گشت ایرانیان برای رزرو تور: تهران – بلوار فردوس شرق – بین خیابان رامین و وفا آذر – پلاک 281 – واحد 2 .

به صورت تلفنی: شما با آژانس مسافرتی نامی گشت ایرانیان تماس تلفنی می گیرید و با یکی از مشاوران ما تلفنی مشورت می کنید و بعد از توافق بر سر قیمت تور مشهد و خدمات گشت تور مسافرتی مشهد طبق شرایط دلخواه شما که مدنظرتان است، از مدارک مورد نیاز (اعم از اسامی دقیق و کد ملی ها) عکس بگیرید و سپس توسط واتس اپ یا تلگرام برای ما می فرستید. در صورت مورد تایید بودن مدارک به شما شماره کارت بانکی آژانس به شما ارائه می شود و بعد از واریز کردن وجه؛ مدارک سفر (بلیط و واچر هتل) آماده می شود و از همان طریق بدست شما می رسد و آماده می شوید برای سفری خوش به مقصد مشهد مقدس.

 

منبع : https://www.namigasht.com

خروج از نسخه موبایل