معرفی بیمه مسافرتی + پوشش ها و انواع آن

آنچه باید از بیمه مسافرتی و هزینه های سفر به امارات بدانید

بیمه مسافرتی امارات

سفر به شهرهای مدرن خطرات کمتری به لحاظ سلامتی، گم شدن وسایل و… برای مسافران به دنبال دارد. اما با شیوع بیماری کرونا اکثر کشورها داشتن بیمه مسافرتی را اجباری کرده‌اند، امارات هم یکی از کشورها است. بیمه مسافرتی امارات به شما کمک می‌کند تا با آرامش خاطر به این سفر خاطره‌انگیز بروید. اگر مایلید با شهر افسانه‌ای دبی آشنا شوید و درباره بیمه مسافرتی بدانید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

دبی، جذاب‌ترین شهر امارات

خیلی بعید است که اهل مسافرت خارج از کشور باشید، اما از زیبایی‌های نگین خوش آب‌ و رنگ خاورمیانه غافل بمانید. ساختمان‌های لوکس با برج‌های سر به‌ فلک کشیده در دل کویر، تلفیقی زیبا از سنت و مدرنیته به وجود آورده است. بطوری که هر گردشگری ترغیب می‌شود که حداقل یک‌ بار دبی را مقصد سفرهای خود قرار دهد.

اگر با تور به این کشور می‌روید، بیمه مسافرتی گروهی برای شما تهیه می‌شود. معمولا پوشش‌های بیمه مسافرتی می‌تواند برای شما کارساز باشد. اما چنانچه به صورت فردی قصد سفر دارید، فراموش نکنید که بیمه مسافرتی امارات را حتما تهیه کنید. در ادامه نکات مهمی در سفر به دبی بیان شده است که میتواند برایتان جذاب باشد.

مناسب‌ترین زمان مسافرت به دبی به لحاظ آب‌وهوا

این شهر هوای گرم و خشکی دارد. به همین دلیل از آذر تا بهمن ماه بهترین زمان برای مسافرت به شهر دبی است. در این بازه زمانی هوای معتدل و دلپذیری که بر امارات حاکم است، شما را از کلافگی گرما نجات می‌دهد. البته در زمستان به علت آمار بالای گردشگری، فستیوال‌ها و جشنواره‌های بسیاری در دبی برگزار می‌شود.

مناسب‌ترین زمان مسافرت به دبی به لحاظ قیمت

اگر به دنبال یک مسافرت ارزان قیمت به امارات و دبی هستید؛ پس باید گرمای هوای تابستان این منطقه را به جان بخرید. اما در عوض برای خرید و استفاده از امکانات تفریحی این شهر مدرن هزینه‌هایتان کمتر می‌شود. به هر حال بین هوای مطبوع و جیب مبارک یکی را باید انتخاب کنید. ضمنا در کنار فکر کردن به هزینه های سفر، می‌توانید به بیمه مسافرتی ارزان هم فکر کنید!

راه‌های سفر به دبی

برای سفر به کشور امارات و شهر دبی از دو روش دریایی و هوایی می‌توانید اقدام کنید. هر کدام از این روش‌ها محاسنی دارند. اگر اهل ماجراجویی هستید، سفر با کشتی در فصل‌های خنک سال می‌تواند برای شما لذت‌بخش باشد. در صورتی که مسیر برایتان جالب نیست و دوست دارید سریع به مقصد برسید، انتخاب مسیر هوایی برایتان بهتر است.

مسیر دریایی سفر به دبی از طریق بندر لنگه انجام می‌گیرد. اما برای سفر هوایی خیلی از شهرها می‌تواند مبدا سفر شما به امارات باشد. اگر کشتی را برای سفر انتخاب کرده‌اید، داشتن بیمه مسافرتی امارات دیگر یک انتخاب نیست بلکه به خاطر خطرهای سفر یک اولویت است. ما به شما خواندن راهنمای بیمه مسافرتی را از بیمه دات کام پیشنهاد می‌کنیم.

ممنوعیت‌های شهر دبی

دبی هم مانند هر شهر پیشرفته دیگری قواعد و مقررات مخصوص به خود را دارد. در زیر به مهم‌ترین ممنوعیت‌های شهر دبی اشاره می‌کنیم:

سفر به دوبی

هتل در دبی

برای اقامت در دبی بسته به بودجه‌ی شما می‌توان هتل‌های بسیاری را پیشنهاد داد. اگر به دنبال گزینه‌های اقتصادی هستید و اولین بار است که به کشور امارات سفر می‌کنید، سفر با تور انتخاب مناسب‌تری است. معروف‌ترین هتل‌های دبی شامل موارد زیر می‌شود:

مکان‌های دیدنی دبی

هر گردشگری در هنگام مسافرت یه لیست از مکان‌های دیدنی مقصد دارد. در سفر دبی فراموش نکنید که از مکان‌های زیر دیدن کنید:

در کنار تجربه تمام این جاذبه‌های زیبا ممکن است هر اتفاق پیش‌بینی نشده‌ای برای شما یا عزیزانتان رخ دهد. پس چه بهتر که از قبل با همراه داشتن بیمه مسافرتی امارات خسارت‌های این حوادث را مدیریت کنید.

بازارهای دبی

انتخاب بازار مناسب برای کسانی که عاشق خرید هستند، یکی از مهمات سفر به دبی است. پس، قبل از سفر با یک جستجوی ساده، مناسب‌ترین بازار برای سفرتان را انتخاب کنید:

غذاهای معروف در دبی

غذاهای زیر در لیست محبوب‌ترین غذاهای دبی قرار می‌گیرند:

سوغاتی‌های دبی

پارچه، لباس، خرما، بوخور، شکلات شتری، عطر و شال‌های پشمی از بهترین سوغاتی‌های این شهر هستند.

بیمه مسافرتی امارات چیست؟

بیمه مسافرتی نوعی بیمه اشخاص است. بیمه‌گزار در این بیمه‌نامه با پرداخت حق بیمه از پوشش‌های بیمه‌نامه تا سقف قرارداد برخوردار می‌شود. بیمه مسافرتی امارات در سفر به این کشور خسارت‌های تحت پوشش را برای بیمه‌گزاران جبران می‌کند. شرکت‌های بیمه، طرح‌های گوناگونی با سقف پرداخت‌ها و پوشش‌های متنوعی برای بیمه مسافرتی امارات ارائه می‌دهند.

پوشش‌های بیمه مسافرتی امارات

شاید با شنیدن اسم بیمه مسافرتی، صرفاً پوشش هزینه‌های درمانی به ذهنتان می‌رسد. اما در واقعیت این‌گونه نیست. خسارات‌ زیر در بیمه مسافرتی امارات تحت پوشش قرار می‌گیرند:

برخی شرکت‌های بیمه‌گر ممکن است پوشش‌های متنوع‌تر و سقف پرداخت خسارت متفاوتی داشته باشند. در هنگام انتخاب بیمه مسافرتی حتماً به این نکته دقت کنید.

بیمه مسافرتی امارات را از کجا بخریم؟

امروزه دیگر اکثر افراد ترجیح می‌دهند خریدهایشان را به صورت آنلاین انجام دهند. شما می‌توانید برای خرید بیمه مسافرتی با بهترین و کامل‌ترین پوشش‌ها به صفحه محصولات سایت های خرید آنلاین بیمه نظیر بیمه دات کام  بروید. در این سامانه ها همچنین می‌توانید سقف پوشش‌ها و قیمت شرکت‌های بیمه مختلف را با هم مقایسه کنید.

حواستان باشد که در هنگام خرید، شرکتی را انتخاب کنید که بیمه مسافرتی امارات را با پوشش کرونا ارائه دهد. این نوع بیمه، بیمه مسافرتی ویژه نیز نامیده می‌شود.

خروج از نسخه موبایل