معرفی بهترین تصفیه هوا پارس خزر و آشنایی با انواع آن

روزانه ما بیش از دو قاشق سوپ خوری ذرات آلوده موجود در هوا را استنشاق می‌کنیم و ریزترین این ذرات خطرناکترین آنها نیز هستند زیرا سیستم تنفسی ما قادر به دفع آنها نیستند جای نگرانی نیست دستگاههای تصفیه هوا پارس خزر از شما و خانواده‌تان در برابر این قاتل خاموش محافظت می‌کند. پزشکان و متخصصان تنفسی بر این عقیده‌اند که استفاده از دستگاه‌های تصفیه هوا برای کلیه کسانی که در مناطق و شهرهای آلوده نظیر تهران زندگی می‌کنند لازم است و برای کودکان، نوجوانان، افراد مسن، بیماران تنفسی و قلبی و بانوان باردار استفاده از دستگاه‌های تصفیه هوا ضروری است.

بسیاری از ویروس‌ها، باکتری ها و قارچ های آلرژی‌زا توسط این دستگاه جذب می‌شوند، همچنین ذرات خطرناکی نظیر فرمالدئید و تولوئن که باردار هستند توسط این سیستم، پاکسازی و جذب می‌شوند. برای رفع این مشکل می توانید از دستگاه تصفیه هوا پارس خزر استفاده کنید. طی این مقاله به معرفی بهترین تصفیه هوای ایرانی پارس خزر اشاره خواهیم کرد. در صورت نیاز به آشنایی بیشتر با انواع تصفیه هوا پارس خزر تا انتهای این مطلب با تهویه نظری همراه باشید.

دستگاه تصفیه هوا پارس خزر

دستگاه تصفیه هوا پارس خزر تولید شرکت صنایع پارس خزر یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی بوده و با مجهز بودن به فیلترهای قوی و مرغوب دارای توانایی حذف آلودگی، ذرات معلق و بوهای نامطبوع از هوای محیط کار و زندگی شما است. برای دریافت اطلاعات بیشتر از تعداد مراحل فیلتراسیون، مدل دستگاه تصفیه هوا پارس خزر (برحسب متراژ مکان مورد نظر)، قیمت بهینه، گارانتی و سایر ویژگی ها در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا انتخاب مناسبی در تهیه دستگاه تصفیه هوا پارس خزر داشته باشید!

مزایا استفاده از تصفیه هوای پارس خزر

انواع تصفیه هوا پارس خزر

مهم ترین دستگاه های تصفیه هوای شرکت ایرانی پارس خزر عبارت است از:

 تصفیه هوا پارس خزر بلو اسکای Blue Sky Compact

از پر محبوب ترین  دستگاه های پارس خزر در حوزه تصفیه هوا بوده و دارای مشخصات لیست زیر است:

تصفیه هوا پارس خزر مدل 602

تصفیه هوا پارس خزر سایا

 تصفیه هوا پارس خزر 260 KC-M260UV

نکات مهم قرارگیری تصفیه هوا پارس خزر

پیش از تهیه و خریداری محصولات جی پلاس به استانداردهای محل قرارگیری دستگاه شامل موارد زیر توجه فرمایید:

استعلام قیمت و خرید تصفیه هوا پارس خزر از تهویه نظری

تهویه نظری، تولید کننده انواع کانال سازی و دریچه هوا شامل تولید انواع دریچه بازدید کولر، دریچه توزیع هوا، دریچه های کنترل و هدایت هوا، کانال سازی (کانال سازی)، دریچه زیر فن کویل، دریچه خورشیدی، دمپر کانال موتوری، جت نازل، دمپر ضد آتش فیوزی، دریچه ضد انفجار، دمپر کانالی صنعتی، دریچه سقفی گرد تخت آلومینیومی، دریچه هوا، دریچه کولری، دریچه تایل آرمسترانگ، لوور پادری، دریچه هوای تازه (باران گیر), دریچه خطی، کلاهک دودکش، هود صنعتی، کانال سازی صنعتی , دريچه بازديد تاسیسات، دریچه سقفی چهارگوش كلاف دور باز آلومینیومی است. با برقراری ارتباط امکان بهره مندی از مشاوره رایگان و تهیه بهترین نوع تصفیه هوا پارس خزر را خواهید داشت.

سوالات متداول

در این بخش به سوالات احتمالی شما در خصوص دستگاه تصفیه هوای پارس خزر پاسخ خواهیم داد.

دستگاه تصفیه هوای پارس خزر رو از کجا بخرم؟

شرکت تهویه نظری با ارائه بهترین تصفیه هوا پارس خزر جهت ارائه مشاوره خرید و استعلام قیمت در اختیار شما عزیزان است.

چرا تصفیه هوا بخریم؟

چنانچه در شهرهای بزرگ زندگی می کنید، برای حفظ سلامتی خود و افراد خانواده خود استفاده از دستگاه تصفیه هوا شدیدا توصیه می گردد. همچنین برای بزرگترها که از یک طرف طبق عادت گذشته زندگی می کنند و در جریان خطرات جدی آلودگی هوا نیستند و از طرف دیگر به دلیل افزایش سن در معرض بیشترین آسیب ها از آلودگی و ذرات معلق در هوا هستند، اهداء دستگاه تصفیه هوای خانگی (به جای کادوهای تزئینی) می تواند اقدامی سنجیده و معقول تر باشد.

خروج از نسخه موبایل