نحوه استفاده از هیپنوتیزم برای افزایش رشد قد

چطور با قانون جذب قد را افزایش بدهیم؟

این‌که هیپنوتیزم چیست؟

آیا با هیپنوتیزم می توانیم بلند قد شویم؟

چگونه در یک هفته بلند قد شویم؟

 آیا قانون جذب روی افزایش قد تأثیرگذار است یا خیر؟

هیپنوتیزم یا سابلیمنال ها تأثیر مثبتی روی افزایش قد دارند یا خیر؟

قدبلند در همه جای دنیا و در اغلب فرهنگ‌ها جز ویژگی‌های ظاهری برتر شمرده می‌شود. قد هرکسی را بیشتر ویژگی‌های ژنتیکی تعیین می‌کند، ولی عوامل دیگری مانند تغذیه و ورزش نیز می تواند تا حدودی روی قد افراد تأثیرگذار باشند. سودای قدبلند که همواره در ذهن انسان‌ها است این بار راه خود را از میان قانون جذب، هیپنوتیزم و سابلیمینال پیداکرده است. در ادامه به این پرسش‌ها پاسخ می‌دهیم.

قانون جذب و افزایش قد

برخی افراد گزارش داده‌اند که با استفاده از قانون جذب که در مطالب قبلی دربارهٔ آن صحبت کرده‌ایم، افزایش قد را تجربه کرده‌اند. توصیه بر این است که اگر خواهان قدبلند هستید تنها به قانون جذب تکیه نکنید. ورزش‌های مفید برای افزایش قد را نیز دنبال کنید و در کنار آن‌ها از مواهب قانون جذب نیز بهره بگیرید. اگر قصد افزایش قد با روش رادارید، باید از افکار منفی دوری‌کنید. می‌دانید که طبق این قانون هر چه را که طلب کنید دریافت می‌کنید پس دقیق و واضح بگویید که خواهان قدبلندتری هستید. از افرادی که انرژی منفی در این مورد به شما می‌دهند نیز دوری‌کنید.

قبلاً هم گفته بودیم که شکر گذاری باعث جذب بیشتر خواسته‌ها و هدف‌ها می‌شود. شروع به تشکر از خدا برای سلامتی و قامتی که دارید بکنید و از او بخواهید قدبلندتری به شما بدهد. قوهٔ تجسم خود را به کار بگیرید و از تلقین قدبلند به خود غافل نشوید. ورزش کردن لازمهٔ رسیدن به قدبلند است. حتی اگر سن رشد را پشت سر گذاشته‌اید تمرینات ورزشی مخصوص برای سن و سال شما نیز وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را انجام دهید.

سابلیمینال افزایش قد

قبل از شرح مفصل این که سابلیمینال ها چگونه روی افزایش قد تاثیر می گذارند ابتدا باید به این پرسش پاسخ داد که سابلیمینال چیست؟

سابلیمینال ها فایل هایی صوتی هستند که با ترکیب علم صداپردازی و تکنیک های هیپنوتیزم ساخته شده اند. این فایل ها دارای پیام هستند ولی این پیام هارا تنها ضمیر ناخود آگاه ما درک می کند. قصد از تهیه ی این فابل ها جهت دادن به ذهن افراد است. با گوش دادن به این فایل ها ذهنمان فرکانس هایی از خود ارسال می کند که باعث می شود خواسته ی مورد نظر خود را جذب کنیم.

نیز در راستای رسین به قد بلند تر تولید شده است. البته گوش سپردن به سابلیمینال ها حلال همه ی مشکلات نخواهد بود و به اقدام عملی برای دریافت خواسته ها نیز، احتیاج است.

افزایش قد برای افراد زیر سی سال پاسخ دهی بهتری خواهد داشت. هم چنین تکرار جملات تاکیدی مثبت برای افزایش قد نیز تاثیر خوبی روی اثرات سابلیمینال خواهد داشت.

را می‌توانید در هر ساعتی از روز گوش کنید.  برای گوش دادن به این فایل ها نیازی نیست که زمان یا مکان خاصی را اختصاص دهید. همچنین گوش دادن به این سابلیمینال ها نیاز به تمرکز کردن ندارد چراکه به‌راحتی وارد ضمیر ناخودآگاه اگاه می‌شوند و تاثیر خود را باقی می گذارند.

فایل‌های برای هر خواسته‌ای وجود دارند و با یک جست‌وجو در فضای مجازی می‌توانید آن‌ها را پیداکرده و پس از انتخاب سابلیمینال موردنیاز خود نسبت به خرید آن اقدام کنید.

مزایای سابلیمینال افزایش قد

هیپنوتیزم برای افزایش قد

هیپنوتیزم یکی دیگر از راه‌های ذهنی افزایش قد است. در این روش هم از ذهن و افکار برای بلندقدتر شدن استفاده می‌شود. مطالعات نشان داده‌اند که زمانی که افراد تجسم و تصور کرده‌اند که ورزشی را انجام داده‌اند، ماهیچه‌های آن قسمت دچار تغییر شده‌اند. بنابراین نمی‌توان تاثیرذهن را روی تغییرات بدن نادیده گرفت. تکینیکی برای تمرکز و هیپنوتیزم برای افزایش قد را در ادامه توضیح می‌دهیم:

در ابتدا مکانی را که در آن آرامش کافی دارید را انتخاب کنید. آرامش کافی برای دسترسی به ذهن درونی بسیار ضروری است. چشم هارا ببندید و از این راه از دنیای درون جدا شوید. تصویر کنید به دنیای درون خود رفته‌اید. روی تنفس خود متمرکز شوید و آرام و عمیق عمل دم و بازدم را انجام دهید. تنفس باید ریتم کندی داشته باشد. این نوع تنفس باعث افزایش آرامش می‌شود آرامش بدن، آرامش ذهن شما را به دنبال خواهد داشت.

با ذهنی آرام تر، راحت‌تر می‌توانید روند تغییر سلولی را در بدن خود شروع کنید. تمام عضلات بدن خود را شل و در حالت استراحت نگه دارید. این مرحله باید پنج دقیقه طول بکشد. پس از رسیدن به آرامش سلول‌های بدن خود را مجسم کنید. با سلول‌های خود صحبت متید و به آن‌ها بگویید که رشد کنند. از آن‌ها بخواهید طولانی و بلندتر شوند.

اطلاعات لازم دربارهٔ آن چه از بدنتان می‌خواهید را در اختیار سلول‌ها قرار دهید.  سپس سلول‌ها را تصور کنید که دارند فعالیت خود را انجام می‌دهند تا قد شما بلندتر بشود. سلول‌هایی را تصورکنید که به تازگی ساخته شئه اند  و روند رشو تکثیر در یک بدن سالم را برای خود تصویر سازی کنید.

این تکنیک درواقع خود هیپنوتیزم نام دارد. هیپنوتیزم زمانی که حضوری باشد و شخصی دیگر بتواند شمارا راهنمایی کند یا اگر با فایل‌های صوتی همراه باشد اثر بیشتری خواهد داشت. ممکن است با این روش بتوانید افزایش قد پنج‌تا ده سانتی‌متری را تجربه کنید و زیبایی بیشتری به خود ببخشید. این روش را می‌توانید برای اثربخشی بیشتر سه بار در روز و در زمان‌های صبح پس از بیدار شدن، شب کمی قبل از خوابیدن و در میانهٔ روز انجام دهید.

روش‌هایی که برای افزایش قد با استفاده از و قدرت ذهن توضیح داده شد، روش‌های موثری هستند ولی نمی‌توان برای افزایش قد تنها به آن‌ها اکتفا کرد. باید از تغذیه‌ای با میزان پروتئین و کلسیم زیاد استفاده کرد، تمرین‌های بدنی مناسب را انجام داد و همچنین از خواب کافی نیز غافل نشد. هیپنوتیزم، گوش دادن به سابلیمینال، استفاده از و نوشتن عبارات تأکیدی و شکرگزاری کمک قابل‌توجه و نتایج شگفت‌انگیزی را به دنبال خود می‌آورند.

از قدرت پیام‌های سابلیمینال بی‌ کلام و فناوری حباب امواج مغزی برای برنامه‌ریزی ذهن خود در راه رسیدن به نتایج مثبت استفاده کنید. ذهن عامل بسیار قدرتمندی است كه افکار، نحوه رفتار و زندگی را کنترل می کند. هر کاری که در حال حاضر انجام می‌دهید و شیوه ای که زندگي مي كنيد، نتیجه شیوه‌ های همیشگی تفکر و رفتار شماست و هر کاری که در 10 سال آینده انجام مي دهيد نتیجه کاری است که اکنون انجام می دهید.

در هر حال شما این قدرت را دارید که تغییری باورنکردنی در زندگی خود ایجاد کنید. طبق گفته روانشناسان، انسان با تغییر نگرش درونی ذهن خود می تواند جنبه های بیرونی زندگی اش را تغییر دهد و در حقيقت اگر بتوانید افکار خود را تغییر دهید کیفیت زندگی تان به شدت بهتر مي شود.

مغز شما از صد تریلیون ارتباط عصبی تشکیل شده است و این تعداد اتصالات بیشتر از کهکشان های موجود در جهان است. انیشتین تخمین زد که ما فقط بخش کوچکی از مغزمان را استفاده می کنیم و پیام‌های سابلیمینال (صوتی) تأییدهایی هستند که ذهن خودآگاه را دور می‌زنند و مستقیماً وارد ناخودآگاه می‌شوند. با گوش دادن مكرر به صداهاي سابلیمینال، ضمیر ناخودآگاه شروع به پذيرش اين واقعيت مي كند كه شما روز به روز به اهدافتان نزدیک تر خواهید شد.

خروج از نسخه موبایل