چگونه فالوور اینستاگرام هک کنیم؟

خرید فالوور 100 درصد واقعی

خرید فالوور 100 درصد واقعی یکی از مهم ترین مسائلی است که ذهن افراد فعال در اینستاگرام را به خود مشغول کرده است. چون تمام افراد نسبت به کیفیت آنها نگران هستند. این نگرانی ن تنها در هنگام خرید فالوور واقعی اینستاگرام وجود دارد؛ بلکه در هنگام خرید دیگر فالوورها مانند خرید فالوور اینستاگرام ارزان، خرید فالوور واقعی فعال ایرانی و… نیز وجود دارد. چون کیفیت یک اصل مهم در خدمات اینستاگرام می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش، خرید لایک اینستاگرام و خرید ویو اینستاگرام شما را آشنا کنیم.

بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

همانطور که گفته شد کیفیت مهم ترین نکته در خرید خدمات اینستاگرام می باشد. ما می خواهیم به شما وب سایت مای ممبر را معرفی کنیم تا با خیال راحت از آن خرید کنید. خرید تمام انواع فالوور مانند خرید فالوور ارزان، خرید فالوور ایرانی و… از این وب سایت با کیفیت بسیار بالا امکان پذیر است.

گاهی اوقات بعد از خرید فالوور شما نیاز به خرید لایک نیز دارید. شما می توانید از وب سایت مای ممبر خرید خرید لایک ارزان، خرید لایک ایرانی و خرید لایک واقعی را انجام دهید.

البته ناگفته نماند که از خدمات ویو وب سایت مای ممبر غافل نشوید. وب سایت مای ممبر برای اینکه شما نیاز به سایت دیگری نباشید خرید بازدید اینستاگرام مانند خرید ویو استوری و خرید ویو پست اینستاگرام را ممکن ساخته است. پس شما برای خرید ویو نیز می توانید از وب سایت مای ممبر کمک بگیرید.

چطور فالوور اینستاگرام را هک کنیم؟

اگر به دنبال افزایش فالوور هستید، مطمئنا با عبارت های افزایش فالوور رایگان یا افزایش فالوور در چند دقیقه مواجه شده اید. در این مقاله قصد داریم نکات مهم در زمینه افزایش فالوور را بیان کرده و به سوال مهم چطور فالوور اینستاگرام را هک کنیم پاسخ دهیم.

آیا هک کردن اینستاگرام فالوورها امکان پذیر است؟

در همین ابتدا بهتر است این موضوع را برای شما روشن کنیم که هک کردن فالوور اینستاگرام تنها برای سوء استفاده از کاربران زود باور در این فضا است.

امنیت نرم افزار جهانی اینستاگرام به قدری بالا است که هر گونه احتمالات در رابطه با این مسئله را رد می کند.

هک کردن فالوور اینستاگرام یکی از بحث های جنجالی اما منسوخ شده در بین کاربران است. قبل تر نیز بار عباراتی مثل هک تلگرام با بازدید میلیونی و … مواجه شده ایم.

در همان دوران نیز این خبر سر و صدای زیادی به پا کرد؛ اما پس از مدتی مشخص شد شایعه ای بیش نیست.

چرا برخی افراد می خواهند پیج فالوورهای خود را هک کنند؟

اولین هدف هر پیج کاری و هدفمندی در اینستاگرام افزایش فالوور است.

بسیاری از صاحبان کسب و کار در این فضا به دنبال افزایش فالوور از هر روشی هستند تا زودتر به فروش برسند.

یکی از روش هایی که ممکن است به فکر انجام آن باشند، هک کردن فالوور اینستاگرام است. نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که اگر قصد افزایش فالوور را دارید، باید از روش درست آن اقدام نمایید.

بهترین و سریع ترین روش خرید فالوور است. این کار باید از منبع مطمئن انجام شود تا هیچ خطری پیج شما را تهدید نکند.

خرید فالوور را می توان به دو روش زیر انجام داد:

راهکار اول: استفاده از ربات یا برنامه

اولین شیوه، خرید از ربات یا برنامه است.

ممکن است تعداد زیادی از کاربران از این روش استفاده کنند؛ اما باید بدانید که استفاده از ربات یا برنامه با وجود الگوریتم اینستاگرام، یک عمل پر ریسک محسوب می شود.

ربات یا برنامه بدون رعایت هیچ یک از نکات مربوط به اعمال خدمات، خواسته شما را در

پیج اجرا می کند که همین موضوع باعث مشکوک شدن الگوریتم شده و مجازات های زیادی را در بر دارد.

راهکار دوم: استفاده از سایت های معتبر

دومین و ایمن ترین روش برای افزایش فالوور در مدت زمان کم، خرید فالوور از وب سایت های معتبری مثل مای ممبر است.

این وب سایت ها با داشتن دانش کافی از الگوریتم و قوانین اینستاگرام، بسته های متنوعی را طراحی و عرضه کرده اند.

کیفیت خدمات وب سایت با ربات و برنامه به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست.

فالوورهایی که ربات یا برنامه به پیج متقاضی اضافه می کنند، به راحتی توسط کاربران واقعی نیز قابل تشخیص است.

برخی از نشانه های فالوور فیک ربات عبارتند از:

فالوورهایی که در بسته های فروش فالوور وب سایت هایی مثل مای ممبر قرار دارند، از لحاظ کیفیت با فالوور واقعی بسیار شبیه هستند.

این فالوورها از نام کاربری با معنا، عکس پروفایل و حداقل یک پست منتشر شده در این پلتفرم بهره مند هستند.

سخن پایانی

افزایش فالوور باید از طریقی انجام شود که کمترین میزان خطر را برای پیج به همراه داشته باشد.برخی از وب سایت ها یا برنامه ها با وعده فالوور رایگان و افزایش فالوور در چند دقیقه، پیج های زیادی را به نابودی کشانده اند.

در این مقاله سعی کردیم تا این ابهام را تا حد زیادی برطرف کنیم تا خرید خوبی را تجربه کنید. منتظر نظرات، پیشنهادات و تجربیات ارزنده شما هستیم.

هک اینستاگرام (هک اکانت شخصی اینستاگرام “Private”)

چطور اکانت اینستاگرام شخصی را هک می کنند؟ (ورود به اکانت اینستاگرام دیگران بدون رمز)

هک اکانت شخصی اینستاگرام: این روز ها امنیت و حفظ اطلاعات دو کلمه ای است که از دغدغه ی مردم  تبدیل به ضرورت زندگی آن ها شده است. و به نظر که فرقی نمی کند مجازی باشد یا واقعی!!! در کل انسان بدون داشتن امنیت همیشه نگران است. و یکی از این نگرانی ها که با پیشرفت تکنولوژی و زندگی دیجیتال بیشتر از گذشته ذهن همه را درگیر کرده است، امنیت مجازی است. ما چندین سال است که به جز هویت های مختلفی که خودمان داریم، یک هویت مجازی نیز به ما اضافه شده است که برای آن اهمیت زیادی قائلیم. ما در این مقاله از مجله مای ممبر قصد داریم برای شما مطالبی درباره ورود به اکانت اینستاگرام دیگران بدون رمز را قرار دهیم؛ تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بستری که هویت های مجازی ما در آن شکل می گیرند، شبکه های اجتماعی هستند و یکی از معروف ترین این شبکه ها قطعا، اینستاگرام می باشد که امروزه تاثیر بسیار زیادی در زندگی افراد مختلف دارد. اما موضوعی که باعث نگرانی بسیاری از افراد می شود این است که وقتی یک شبکه مجازی مطرح می شود و کمی طرفدار پیدا می کند، هکر های آن نیز زیاد می شوند. اگر همین الان در گوگل کلمه ” هک اینستاگرام” را سرچ کنید، ده ها وب سایت را به شما نشان می دهد که یا نرم افزارهایی برای هک اینستاگرام می فروشند یا راه کارهایی را برای هک کردن اینستاگرام سراغ دارند، اما این ادعا ها تا چه اندازه واقعیت دارد؟ ورود به اکانت اینستاگرام دیگران بدون رمز تا چه حد می تواند درست باشد؟

به نقل از ویکی پدیا اینستاگرام:

    این نرم‌افزار این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس‌ها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، تامبلر و فلیکر هم رسانی کنند.

نکته ای که باید درباره هک اینستا بدانید این است که هک کردن سرور اینستاگرام، تقریبا غیر ممکن است و هکر ها تلاش می کنند تا اکانت افراد مختلف را هک کنند تا بتوانند از طریق این راه، کسب در آمد کنند یا به اهداف دیگر خود برسند. در ادامه این مطلب در وب سایت ایرانمای ممبر، قصد داریم تا پنج راه مطمئن برای ورود به اکانت اینستاگرام دیگران بدون رمز را به شما توضیح دهیم.

چرا باید هک پیج شخصی اینستاگرام را یاد بگیریم؟

ورود به اکانت اینستاگرام دیگران بدون رمز: خیلی از ما برای اینکه در اینستاگرام حریم خصوصی داشته باشیم یا هک نشویم، پیج های اینستا خود را شخصی یا Private کرده ایم و فکر می کنیم دیگر هک نمی شویم، ولی مسئله اینجاست که برای هک پیج های شخصی اینستا نیز راه هایی وجود دارد که ممکن است شما را از این راه ها هک کنند. شما باید این راه ها را بشناسید تا بتوانید امنیت پیج خود را بالاتر ببرید. 5 روش اصلی هک یک پیج پرایوت اینستاگرام عبارتند از:

1.هک کردن اینستاگرام از طریق پسورد:

پسوردی که برای حساب کاربری اینستاگرام تان تعیین می کنید اولین و بهترین راه جلوگیری از نفوذ هکرها می باشد. پسوردهایی که الگویی ساده دارند مثل ۱۲۳۴ به سادگی قابل حدس زدن هستند  و افراد به راحتی هرچه تمام تر این پسور ها را هک می کنند؛ برهمین اساس پیشنهاد می کنیم از پسوردی استفاده کنید که از 8 رقم بیشتر بوده و در آن از انواع حروف، اعداد و کاراکترها استفاده شده باشد. از آنجایی که هر حساب کاربری یک پسورد دارد، ورود به اکانت اینستاگرام دیگران بدون رمز تقریبا یک کار نشدنی می باشد.

برای مثال پسورد aH#942d&7$9kl@ یک پسورد بسیار عالی و غیرقابل هک می باشد و هیچ هکری در دنیا نمی تواند با استفاده از نرم افزارهای کرک به آن نفوذ کند. نرم افزارهای کرک، نرم افزارهایی هستند که هکر موفق می شود با استفاده از آن ها رمز عبور کاربر را به دست آورد؛ به همین دلیل است که ورود به اکانت اینستاگرام دیگران بدون رمز تقریبا یک عمل نشدنی می باشد. به فرآیندی  هم که برای پیدا کردن پسور می کنند در اصطلاح پسورد کرکر می گویند.

بسیاری از اوقات پسورد ها به این شکل نیستند و شما می توانید به کمک پسورد کرکر ها، اکانت های پرایوت را هک کنید. فقط یک مشکل وجود دارد. آن هم این است که این پروسه و روش کرک کردن پسورد توسط برنامه ممکن است که خیلی طول بکشد و اگر سطح امنیتی پسورد شخص، بالا باشد، این کار ممکن است چندین روز طول بکشد.

در ادامه مقاله ورود به اکانت اینستاگرام دیگران بدون رمز با ما همراه باشید. در کل در این شیوه نیازی به نصب برنامه در دستگاه هدف یا ارتباط بین هکر و قربانی نبوده و صرفا می توان از طریق ابزار شکننده پسورد، موفق به انجام این حمله شد. همانطور که گفتیم ضریب موفقیت این حمله، ارتباط مستقیمی با سادگی و قابل حدس بودن پسورد کاربر هدف دارد و هر چه کاربر از پسوردهای مطمئن تر و قوی تری برای اکانت اینستاگرام خود استفاده کند، هکر برای شکستن پسورد کار دشوارتری را پیش رو خواهد داشت.

2.هک کردن اینستاگرام از طریق حملات فیشینگ:

ورود به اکانت اینستاگرام دیگران بدون رمز: هکر اقدام به جعل یک اکانت معتبر و یا یک صفحه معتبر کرده و از کاربر می خواهد تا برای ورود به اکانت اینستاگرام خود یا برای تایید یک سری تغییرات در حساب کاربری اش، اطلاعات خود را در آن صفحه جعلی وارد کند. در این شرایط معمولا کاربر گول خورده و چون حس می کند که مشکلی در اکانت اینستاگرامش رخ داده است، طبق دستورات هکر عمل کرده و اطلاعات اکانت خود را از جمله پسورد ورود به اکانتش را در صفحه جعلی، وارد می کند و به این ترتیب هکر می تواند وارد اینستاگرام آن شخص شود. به عنوان مثال ممکن است شما یک روز در صورتی که هیچ اتفاقی نیافتاده است یک ایمیل با نام کاربری اینستاگرام دریافت کنید که به شما می گوید:

صفحه اینستاگرامتان  به دلیل تلاش برای ورود نامعتبر، مسدود شده است و اگر شما صاحب این اکانت هستید روی لینکی که در ادامه ایمیل آمده است کلیک کرده و سایر مراحل را انجام دهید. پس شما هم بی خبر از همه جا روی لینک مشخص شده کلیک می کنیدو به یک صفحه که دقیقا شبیه به صفحه ورود به اینستاگرام شما طراحی شده است وارد می شوید و اطلاعات حساب کاربری خود را برای ورود به اینستاگرام وارد می کند، اما در حقیقت شما اطلاعات محرمانه ی خودتان را در اختیار یک فرد سواستفاده جو قرار داده اید. و باید بدانید که حملات فیشینگ نقش اساسی را در سرقت اطلاعات از جمله اطلاعات کارت بانکی افراد را دارد. برای آنکه شما گول چنین افرادی را نخورید و حساب کاربری خود را در اختیار افراد سودجو قرار ندهید تا انتهای مقاله ورود به اکانت اینستاگرام دیگران بدون رمز با ما همراه باشید.

این نوع از حملات فیشینگ در سطح های مختلفی رخ می دهد. ممکن است شخص با یک اکانت فیک و با مهندسی اجتماعی اطلاعات را از شما بگیرد یا در سطح های بالا یک پیج تقلبی شبیه به پیج ورود به اینستاگرام بسازند تا شما را فریب دهند. در هر حال، شما باید مواظب باشید و خیلی سریع اطلاعات خود را وارد نکنید.

اگر هم قصد دارید با این روش کسی را هک کنید، باید به یک نکته بسیار مهم دقت داشته باشید. این نکته این است که باید کار خود را با ظرافت بالا و تقریبا بی نقصی انجام دهید و همچنین در کار خود از چاشنی خلاقیت نیز کمک بگیرید. شما میتوانید با خلاقیت خود، راه های مختلفی برای فریب دادن افراد مختلف پیدا کنید اما باید این نکته را بدانید که ورود به اکانت اینستاگرام دیگران بدون رمز تقریبا یک عمل نشدنی می باشد. اگر دوست دارید می توانید در مقاله «روش های مختلف هک» به طور کامل با فیشینگ آشنا شوید.

3.هک کردن اینستاگرام از طریق نرم افزارها و سایت های افزایش فالوور:

احتمالا تا به حال با عباراتی مثل افزایش فالوور در چند دقیقه یا افزایش فالوور رایگان روبه رو شده اید! آیا تا به حال پیشنهاد ورود به اکانت اینستاگرام دیگران بدون رمز به شما پیشنهاد شده است؟  حداقل همه یک بار این وسوسه را داشته ایم که از این راه برای بیشتر شدن مخاطبانمان در اینستاگرام استفاده کنیم ولی غافل از این که هیچکدام از این داستان ها واقعیت ندارد و به جای سود داشتن برایمان بیشتر به ضرر ما تمام شده است.

البته وب سایت ها و نرم افزارهای معتبری وجود دارند که خدمات مختلف افزایش فالور اینستاگرام را به طور قانونی و با استفاده از روش های اصولی انجام می دهند اما  همیشه عده ای افراد سودجو هستند که با ایجاد برنامه هایی تحت عنوان افزایش فالور، لایک و کامنتو … همچنین با تبلیغ کردن این برنامه ها به طور گسترده، افراد زیادی را به دام انداخته و حساب کاربری شان را هک می کنند. هنگامی که کاربری وارد این نرم افزارها می شود در ابتدا باید نام کاربری و رمز عبوری که از آن برای ورود به اینستاگرام استفاده می کند را وارد کرده تا به پنل کاربری خود دسترسی داشته باشد. در ادامه مقاله ورود به اکانت اینستاگرام دیگران بدون رمز همراه ما باشید.

برای این که از بروز این گونه اتفاق ها جلوگیری کنید قبل از هر چیزی بهتر است از داشتن فالوور فیک و تقلبی خودداری کنید و این تفکر این که هرچقدر فالور بیشتری داشته باشید، موفق تر هستید را نداشته باشید. در قدم بعدی، برای حفظ اطلاعاتتان شما موظف هستید که نه تنها در این مورد بلکه در تمام موارد نیازتان از نرم افزارهایی استفاده کنید که اعتبار و امنیت آن ها ثابت شده است و مطمئن باشید که در صورت استفاده از آن ها که قصد دسترسی به اطلاعات شما را ندارد.

اگر به دنبال راهی هستید که پیج شخصی و private افراد را در اینستا هک کنید یا ورود به اکانت اینستاگرام دیگران بدون رمز را انجام دهید، می توانید از برنامه نویسی موبایل بهره بگیرید و با تولید یک برنامه فیک، طوری برنامه نویسی کنید که به اصطلاح و به ظاهر فالوور را زیاد می کند یا لایک برای شخص می آورد ولی برنامه شما درواقع پسورد اینستاگرام را به دست می آورد به شما می دهد. ولی این کار به یک برنامه نویس اندروید حرفه ای نیاز دارد و ممکن است این کار خیلی طول بکشد.

4. استفاده از ابزار های هک اینستا یا برنامه های نظارتی:

ورود به اکانت اینستاگرام دیگران بدون رمز: یکی دیگر از راه هایی که برای هک اینستا دارید که شما را به یک هکر کلاه صورتی تبدیل می کند، استفاده از برنامه برای هک کردن دیگران است. اگر دوست دارید راجع به انواع هکر ها بیشتر بدانید، می توانید به مقاله «هک چیست و هکر کیست؟» مراجعه کنید و با انواع هکر ها آشنا شوید. اما به هر حال، استفاده از ابزار ها و برنامه های مختلف نیز یکی دیگر از راه های شما برای هک کردن یک پیج است.

دسته اول این ابزار ها، برنامه های هک اینستا هستند. برنامه های مختلفی برای هک اینستاگرام وجود دارد. شما می توانید این برنامه ها را به راحتی در گوشی یا کامپیوتر خود نصب کنید و یوزرنیم فرد مورد نظر را وارد کنید و پس از چند دقیقه، می توانید به اکانت پرایوت شخص دسترسی داشته باشید. از بهترین نسخه های ابزار های هک اینستا، می شود به موارد زیر اشاره کرد:

    Instahack

    Instaleak

    Arro App

دسته دوم از این ابزار ها که می توانید از آنها برای دسترسی به اطلاعات مهم درباره پیج های شخصی استفاده کنید، برنامه های نظارتی هستند. برنامه های نظارتی برنامه هایی هستند که روی گوشی شخص نصب می شوند و از منو نیز مخفی می شوند تا مشکلی پیش نیاید. شما می توانید این نرم افزار ها را دانلود کرده؛ روی گوشی شخص مورد نظر نصب کرده و آنها را کنترل کنید. البته باید به یک نکته مهم دقت داشته باشید. تا انتهای مقاله ورود به اکانت اینستاگرام دیگران بدون رمز با ما همراه باشید.

برخی از این نرم افزار های نظارتی، مخصوصا نسخه های ایرانی آنها، به کار شما هم نظارت دارند و اگر مخصوص کنترل رفتار فرزندان در فضای مجازی طراحی شده باشند و شما برای هک کردن دیگر افراد از آن استفاده کنید یا مثلا همسر خود را هک کنید، نرم افزار از سرویس دادن به شما امتناع می کند و دسترسی شما را می بندد. برخی از نسخه های این ابزار های امنیتی نیز پولی می باشند و برای شما هم هزینه داشته باشد. اگر شما هم می خواهید ورود به اکانت اینستاگرام دیگران بدون رمز را به راحتی انجام دهید تا انتهای این مقاله با ما باشید.

5. هک کردن اینستاگرام با کیلاگر

یکی دیگر از راه های هک اینستاگرام که هکر ها ممکن است آن را تست کنند و برای هک کردن شما تلاش کنند، استفاده از Key Logger هاست. کیلاگر یکی از انواع مختلف بدافزار است که در گوشی یا کامپیوتر قربانی نصب می شود و همه کلیک هایی که روی کیبورد انجام می شود را ثبت می کند و در یک فایل Log ذخیره می کند و این فایل را برای هکر ارسال می کند.

ورود به اکانت اینستاگرام دیگران بدون رمز: برای هک کردن اینستاگرام شخصی از طریق کی لاگر ها، باید مطمئن شوید که شخص برای ورود به اینستاگرام از مرورگر استفاده می کنند یا هر بار از اینستا خود log out می کند. در اینجا هکر می تواند کی لاگر را در گوشی شخص قرار دهد و بعد از آن فقط منتظر یک بار ورود قربانی به اینستاگرام می شود و بعد از این اتفاق، پسورد شخص توسط کیلاگر ثبت شده و در اختیار هکر قرار میگیرد.

چرا یک هکر باید حساب یک کاربر عادی را هک کند؟

ممکن است که برای انجام این کار اهداف مختلفی را در سر داشته باشد، این امکان وجود دارد که شخصی با شما دشمنی و مشکلی دارد و با استخدام یک هکر و دادن اطلاعات به او، به نوعی از شما انتقام بگیرد و یا با سهل انگاری خودتان، شخص دیگری حتی بدون هدف خاصی بتواند وارد حساب کاربری تان شود. هرچه که باشد هک اینستاگرام موضوعی است که بسیار رایج شده و باید با مراقبت صحیح از حساب کاربری تان از آن جلوگیری نمایید. یا حتی ممکن است که حساب شما را هک کننتد تا بتوانند از شما باج بگیرند و به درآمد برسند. اگر شما هم از مقاله ورود به اکانت اینستاگرام دیگران بدون رمز رضایت کافی را داشته اید از شما می خواهیم در بخش نظرات، نظر خود را برای ما قرار دهید.

هک حساب های اینستاگرام معمولا امری نیست که بدون هیچ دلیل خاصی انجام شود و شخص هکر با دلیل و هدفی مشخص اقدام به هک حساب اینستاگرام می کند. اغلب هکرهایی  معمولا که حساب کاربری سلبریتی ها و افراد معروف را هک می کنند، با هدف این که  بیشتر معروف و شناخته شوند و بعد از این که، به هدفشان رسیدند از حساب شخص موردنظر خارج می شوند.

عده کمی از هکرها هستند که پس از هک حساب کاربری افراد معروف اینستاگرام، اقدام به فروش آن می کنند و چون حساب هک شده سلبریتی ها دارای فالورهای زیادی است معمولا پول خوبی گیر این افراد می آید؛ اما بیشتر هکرها با توجه به قوانین سخت هک و نفوذ به حریم شخصی که در کشورهای مختلف وجود دارد از انجام این کار صرف نظر کرده و صرفا با هدف قدرت نمایی و مشهور شدن، پس از مدتی از حساب کاربران خارج می شوند.

خروج از نسخه موبایل