نحوه مشاوره کنکور در رشت با استاد مسجدی (ویژه کنکور زبان تمام مقاطع)

همانطور که می دانید کنکور یکی از مهم ترین مراحل زندگی است. از آنجایی که رشته زبان انگلیسی از بازار کار فوق العاده خوبی برخوردار می باشد، یک کنکور مجزا دارد و داوطلبان می توانند تنها در کنکور زبان شرکت کنند. متاسفانه امروزه کنکور زبان انگلیسی دارای منابع غیر رسمی بوده که کار را برای علاقه مندان سخت کرده است. به نظر شما چاره کار چیست؟

عملا بهترین راه برای موفقیت در کنکور زبان، انتخاب مشاور است. آیا صرفا هرکسی را که به زبان انگلیسی مسلط بود می توان به عنوان مشاور کنکور زبان انگلیسی انتخاب نمود؟

در جواب باید بگوییم خیر زیرا این پروسه نیاز به تخصص و آگاهی زیادی دارد. حال در ادامه قصد داریم به شما بهترین مشاور کنکور زبان در شهر رشت را معرفی کنیم.

مشاوره کنکور استاد مسجدی رشت یکی از بهترین موسساتی می باشد که شما می توانید در آنجا مشاور کنکور تخصصی خود را بیابید. این آموزشگاه در چندین شهر از جمله: گیلان، رشت، انزلی، لاهیجان، رودسر شعبه دارد. یک خبر خوش برای داوطلبان کنکور رشته زبان انگلیسی داریم، اما عجله نکنید و تا پایان همراه ما باشید.

همه چیز درباره کنکور زبان

برای شرکت در کنکور زبان باید برای هر مرحله قواعد خاصی را رعایت کنید. برای مثال شیوه تست زنی در بخش گرامر با کلوز تست کاملا متفاوت است. به همین منظور تاکید داریم در انتخاب مشاور دقت زیادی به عمل آورید.

توجه به دروس عمومی

خیلی از افراد بر این باورند که در کنکور زبان می توان برخی از درس های عمومی را حذف کره و یا نادیده گرفت. لطفا این باور را همینجا فراموش کنید! زیرا توجه به درس های عمومی می تواند شانس قبولی شما را چندین برابر افزایش دهد.

توجه به درس عربی

می توان گفت درس عربی یکی از سخت ترین دروس عمومی کنکور زبان انگلیسی است. خیلی از داوطلبان کنکور، به این درس توجه نمی کنند و برایشان مهم نیست چه نتیجه ای از آن کسب کنند. بنابراین شما پیشی بگیرید و تست های زبان عربی را با دقت زیاد حل کنید.

درس فارسی را جدی بگیرید

همچنین خیلی از داوطلبان فکر می کنند چون زبان فارسی، زبان مادری آنان است به راحتی می توانند از این درس نتیجه خوبی کسب کنند. درواقع اینطور نیست چرا که فارسی از دروس عمومی نسبتا سخت کنکور زبان می باشد و باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

با شیوه سوالات کنکور زبان آشنا شوید

جهت برخورداری از آمادگی بیشتر در کنکور زبان، توصیه می کنیم از قبل با فرم سوالات آشنا شوید. حال چگونه این کار امکان پذیر است؟

خیلی از آموزشگاه ها و مشاوران کنکور مانند موسسه استاد مسجدی، آزمون های شبه کنکور برگزار می کند تا افراد به خوبی از شیوه و نمونه سوالات کنکور مطلع یابند.

آیا از آینده شغلی رشته زبان انگلیسی اطلاع دارید؟

اگر شما هم تنها برای پرستیژ رشته زبان انگلیسی می خواهید در کنکور زبان شرکت کنید، لطفا همینجا دست نگهدارید و کمی جزئی تر به این مسئله نگاه کنید. همانطور که در ابتدا گفتیم، رشته زبان انگلیسی آینده شغلی بسیار خوبی چه در ایران و چه در سایر کشورها دارد. برای مثال:

کار در بانک، چاپخانه، فرودگاه، شرکت های بزرگ ایرانی و یا خارجی، آموزشگاه زبان، مترجمی، تاسیس آموزشگاه زبان، مترجم تور گرشگری و …. از جمله شغل های مربوط به رشته زبان انگلیسی می باشد.

به تمام عزیزانی که قصد دارند در کنکور زبان شرکت کنند، در تمام مقاطع ارشد و دکتری و کارشناسی، توصیه می کنیم وقت و انرژی زیادی را صرف این رشته کنند چرا که پشیمان نخواهید شد. به همین دلیل مشاور کنکور به شما کمک می کند.

6 گام اساسی برای آمادگی در کنکور زبان انگلیسی

سوال خیلی از داوطلبان کنکور زبان این است که برای کسب موفقیت در این رشته چه مطالبی را بیشتر باید مطالعه کنیم؟ درواقع اگر یک مشاور خوب داشته باشید، همه این موارد را به شما خواهد گفت. اما برای آشنایی کلی به موارد زیر توجه کنید:

  1. بر کتاب های زبان انگلیسی متوسطه مسلط شوید.
  2. کلیدی ترین روش ها را برای یادگیری انتخاب کنید.
  3. هرگز فرمول ها را حفظ نکنید و مفهموم آن را به خوبی بیاموزید.
  4. دامنه لغات خود را افزایش دهید.
  5. از نمونه سوالات کنکور سال های قبل کمک بگیرید.
  6. روزانه فعالیت و تمارین را افزایش دهید.

چنانچه موارد بالا را به نحو احسن اجرایی کنید، به شما قول می دهیم از کنکور زبان نتیجه مطلوبی دریافت خواهید کرد.

امیدواریم از مطالب به خوبی استفاده کنید و بهترین رتبه را از آن خود کنید. از اینکه تا انتها همراه ما بوده اید بی نهایت سپاسگزاریم.

خروج از نسخه موبایل