شرایط کامل دریافت وام های فوری بدون ضامن

دریافت وام فوری چه مدارک نیاز دارد؟

وام فوری ؟ حتما برای بسیاری از ما این سوال پیش اومده که : ” چطور می تونیم وام فوری دریافت کنیم؟! ”

البته با توجه به طولانی بودن فرایند ها و سلسله مراتب بانکی برای دریافت وام، تقریبا میشه گفت که امروزه دریافت سریع وام بیشتر به یک آرزو و به کابوسی برای متقاضیان تبدیل شده است. یکی از دلایلی که ممکنه شما رو از دریافت سریع وام مأیوس کنه شاید سپرده گذارى یا همون خواب پول شما برای مدتی در یکی از شعبه های بانک ها باشه در چنین مواقعی حتما از خودتون می پرسید که : ” اگه من پولی داشتم که تو حسابم بخوابونم، پس چرا دنبال وام می گشتم؟! ”

این تنها یکی از دلایلی بود که شما رو ناچار کرده که دنبال وام با سند ملکی باشید، حالا این وام می تونه ، ، ، و یا هر نوع دیگری از وام های بانکی باشه. فکرمی کنید اگر بستری برای شما فراهم می شد تا بتونید تمام این وام ها رو متناسب با نیاز خودتون در کمتر از ده روز و اون هم بدون سپرده گذاری دریافت کنید، چه اتفاقی می افتاد ؟! مطمئنا الان دارید با خودتون این جمله رو زمزمه می کنید که باید با این روش سریع دریافت وام هر چه سریعتر آشنا بشید!

طریقه دریافت وام فوری

خب بگذارید براتون کامل توضیح بدیم که این فرایند به چه صورت اتفاق می افته!حتما قرار نیست که شما برای دریافت وام سپرده گذاری کنید همینطور خیلی ها هم هستند که سپرده گذاری دارند اما نیاز به دریافت وام ندارند.چنین اشخاصی به خاطر معدل مناسب حسابشون به سپردشون وام تعلق می گیره، اما از اونجایی که نیازی به دریافت وام ندارند و یا ضامنی برای ارائه به بانک جهت دریافت وام ندارند امتیاز وام شون از بین میره. این وسط خیلی ها هم هستند که هوشمندانه عمل می کنند و امتیاز وامشون رو بی دردسر می گذارند برای فروش. شما دقیقا باید این افراد رو پیدا کنید تا بتوانید به وام، سریع برسید.

کلمه ی ممکنه براتون واژه ی عجیبی باشه اما در حال حاضر سريع ترين مسيرى هست که به وسیله ی اون شما می تونید به راحت ترین روش ممکن وام دریافت کنید. روند کار به این شکل هست که به جای شما شخص دیگری در یکی از شعبات بانک ها سپرده گذاری کرده و معدل حساب مناسبی بدست آورده و شما ضامن های مورد نیاز برای دریافت وام رو تهیه می کنید تا اون شخص بتونه وامش رو دریافت کنه.

البته باید بدونید چون مبحث مالی هست حتما باید بین خودتون و شخص فروشنده ی وام، قرارداد محضری امضا کنید تا شخص فروشنده ی وام پس از دریافت وام و کسر مبلغ مورد نظر خودش از مبلغ کل وام،مابقی مبلغ رو طبق قرارداد به حساب شما واریز کنه. شما به هنگام عقد قرارداد بین خودتون و فروشنده ی وام حتما چک و سفته بابت ضمانت حسن انجام کار از فروشنده وام دریافت کنید.

البته بانک رسالت امکانی با عنوان انتقال امتیاز وام برای مشترکین خودش فراهم کرده که در صورت موافقت مدیر شعبه ی مورد نظر امتیاز وام اشخاص به راحتی مابین شعبات بانک رسالت قابل جابجایی است و بدون دردسر یک وام از حساب یک شخص به حساب شخص دیگر انتقال پیدا می کنه. شماره تلفن وام فوری با سفته را می توانید در انتهای همین مقاله مشاهده نمایید.

دسترسی به وام ها

دسترسی به لیست عظیمی از فروشندگان وام ممکنه بسیار سخت باشه و حتی ممکنه در روزنامه ها و یا در اطراف بانک ها با معدود آگهی های فروش وام مواجه بشید، اما راحت ترین و قابل دسترس ترین روشی که شما می تونید به لیستی از صدها آگهی فروش وام به صورت یکجا از تمام شهر های ایران با مبالغ خرد و کلان دسترسی پیدا کنید، وبسایت وام چی است.

وبسایت وام چی با لیستی از صد ها آگهی وام آماده واگذاری در کمتر از ۱۰ روز، معنای ” دریافت وام فوری ” رو برای شما قابل لمس کرده و حتی در مواقعی که برای دریافت وام با مشکل تامین روبرو می شوید، باز هم می تونه لیستی از ده ها ضامن آماده به ضمانت رو بهتون نشون بده تا به صرفه ترین انتخاب رو از بین تمامی موارد پیش روتون داشته باشد.

در حال حاضر شما در سایت وام چی به لیست عظیمی از وام های قرض الحسنه، وام ازدواج، وام مسکن، وام جانبازی و انواع مختلف دسترسی دارید، فقط کافیه از وبسایت وام چی بازدید کنید و وام مورد نظرتون رو از میان آگهی های مربوط به فروش وام جستجو کنید

تسهیلات آنی طلاییبانک تجارت با نرخ سود ۲ درصدی

بانک اول – بانک تجارت همزمان با ۴۰ سالگی خود از طرح سپرده- تسهیلاتی “آنی طلایی” رونمایی کرد.

به گزارش بانک اول به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ، در قالب طرح سپرده – تسهیلاتی آنی طلایی همه اشخاص حقیقی می توانند با افتتاح سپرده سرمایه گذاری بلند مدت یکساله در این بانک علاوه بر دریافت ۶ درصد سود سپرده معادل ۶۵ درصد مبلغ سپرده خود را تا سقف ۶۰۰ میلیون ریال برای مشتریانی که قبلا از طرح آنی استفاده نموده اند و ۴۰۰ میلیون ریال برای مشتریان جدید از بانک تسهیلات بگیرند. نرخ سود تسهیلات اعطایی بانک در قالب این طرح ۲% و مدت بازپرداخت تسهیلات ،۱۲، ۲۴، و ۳۶ ماهه در نظر گرفته شده است.

طرح سپرده – تسهیلاتی ” آنی طلایی” از ابتدای دیماه تا پایان سال ۹۸ در شعب بانک تجارت سراسر کشور به مشتریان ارائه می شود.

تسهیلات از بانک ملی

برای گرفتن تسهیلات از بانک ملی در شرایط اضطراری، شما نیاز به سپرده گذاری طولانی مدت ندارید. برای گرفتن این وام، که سقف آن تا 15 میلیون تومان و باز پرداخت 36 ماهه است، تنها وجود یک ضامن معتبر کافی است. البته ناگفته نماند که گاهی بنا به صلاحدید رئیس شعبه، تعداد ضامن ها ممکن است به دو نفر افزایش یابد. میزان سودی که برای این تسهیلات از متقاضیان گرفته می شود متغیر است به این معنا که این مبلغ کارمزد ممکن است در شهرهای مختلف بالا و پایین برود و به صورت مستقیم با تعرفه بانک ملی تعیین می شود.

بانک تجارت

بانک تجارت با ارائه‌ طرح پیوند ایرانی، با مشارکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، تا 24 میلیون تومان تسهیلات با نرخ سود 18درصد برای خرید کالای ایرانی ارائه می‌کند. طرح پیوند ایرانی، طرح تسهیلاتی است که برای خرید کالاهای ایرانی در نظر گرفته شده است. در این طرح تسهیلات خرید کالای ساخت ایران به مبلغ 24 میلیون تومان با سود 18 درصد و اقساط 36 ماهه از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به متقاضیان اعطا خواهد شد.

طبق اعلام بانک تجارت زمان آغاز اجرای طرح پیوند ایرانی از 12مردادماه است و مقرر شده تا حداکثر 30 روز بعد از ثبت درخواست متقاضیان، تسهیلات پرداخت شود. متقاضی می‌تواند در سایت فروشگاه رفاه با ثبت مشخصات شناسنامه‌ای و انتخاب کالاهای مورد نیاز و شعبه عامل، معرفی‌نامه را از سایت دریافت و به همراه پیش‌فاکتور به شعبه بانک مراجعه کند شعبه بانک تجارت موظف است ظرف 30 روز اقدامات اعتبارسنجی را انجامدهد و رقم تسهیلات را به حساب فروشگاه زنجیره‌ای رفاه واریز کند و برگه معرفی‌نامه پرفراژ شده از سوی بانک را به فروشگاه تحویل دهد و کالای خود را تحویل بگیرد.

معرفی‌شدگانی که در مدت 30 روز نتوانند مدارک را تکمیل کنند، به صورت مکانیزه از سوی سامانه پیوند ایرانی حذف خواهند شد. متقاضیان تسهیلات خرید کالای ایرانی طرح پیوند ایرانی برای دریافت تسهیلات باید وثیقه‌ها و تضمین‌ها را که برای طرح پیوند ایرانی در نظر گرفته شده به بانک ارائه کنند. طبق قوانین و مقررات این طرح، متقاضی تسهیلات باید یک نفر ضامن با گواهی کسر از حقوق یا دو نفر ضامن مورد تایید بانک را معرفی کند.

فروش کالاهای ایرانی در این طرح از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه انجام می‌شود و در همین زمینه رسول محمدی مدیرعامل این شرکت گفته است: با توجه به ظرفیت‌های گسترده بانک تجارت و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و طیف عظیم مشتریان دو طرف، امکان توسعه همکاری‌ها در سطوح بسیار بالاتر فراهم است.

طرحهای سپرده-تسهیلات صبا (1 و 2) بانک اقتصاد نوین 

ویژه عموم مشتریان بانک اقتصادنوین

به گزارش بانک اول به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک اقتصاد نوین در این طرح‌ها، می‌توانید بر اساس معدل موجودی سپرده خود در دوره زمانی دلخواه (دو، سه و چهارماهه) و با توجه به نقدینگی مورد نیاز، از انواع طرح‌های تسهیلاتی در اقساط و مبالغ متنوع (تا بیش از دو برابر معدل موجودی خود) استفاده کنید. طرح صبا 1، ویژه صاحبان سپرده‌های کوتاه‌مدت عادی و طرح صبا 2، ویژه صاحبان سپرده قرض‌الحسنه جاری است.

چگونه می‌توانید از طرح‌های صبا استفاده کنید؟

شرایط لازم جهت دریافت تسهیلات طرح صبا

مشتریان برای دریافت تسهیلات صبا باید علاوه بر ایجاد معدل موجودی سپرده در دوره زمانی مشخص، از اهلیت اعتباری برخوردار بوده و وثایق مورد نظر بانک را ارائه کنند. ایجاد معدل موجودی سپرده، به تنهایی برای دریافت تسهیلات کافی نیست

وام فوری با سند ملکی چیست؟

دغدغه‌ بسیاری از مردم، دریافت وام فوری از بانک‌ است. وام فوری عموما وامی است که بانک‌ها در شرایط خاص و در کوتاه‌ترین زمان و ظرف دو یا  چهار روز کاری آن را پرداخت می‌کنند. موقعیتی را تصور کنید که احتیاج به پول نقد دارید. وام فوری با سند ملکی بدون ضامن از سری وام هایی است که فرد می تواند بدون هیچ مشکل و زحمتی آن را تهیه کند. در واقع سند ملکی به عنوان ضمانت تحت اختیار بانک قرار می‌گیرد تا اقساط وام پرداخت شود. متقاضیان دریافت این وام در صورت داشتن سپرده یا حتی بدون سپرده‌گذاری اما با داشتن ضامن یا سند ملک، می‌توانند این وام را دریافت کنند.

نحوه و شرایط دریافت وام فوری با سند ملکی

شرایط دریافت وام فوری با سند ملکی در میان بانک ها یکسان نیست. هر کدام از بانک‌ها قوانین مختص به خود را دارند که شخص ملزم به رعایت تمامی آن‌ها است. البته دریافت این نوع وام کار دشواری نیست. شما می‌توانید با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و با طی مراحل اختصاصی در هر شعبه نسبت به دریافت وام خود اقدام کنید.

بانک انصار، بانک قوامین، بانک تجارت، بانک ملت و چند بانک دیگر از جمله بانک‌هایی هستند که به صورت فوری به متقاضیان خود وام با سند ملکی ارائه می دهند. در نظر داشته باشید سند ملکی که به بانک مورد نظر خود ارائه می‌دهید، باید ۶ دانگ، با ارزش و معتبر باشد. این سند نباید هیچگونه مشکل احتمالی داشته باشد. علاوه بر آن سند ملکی باید به طور رسمی در دفاتر منتخب به ثبت رسیده باشد. در غیر این صورت هیچ ارزشی برای بانک ندارد.

نکته قابل توجه دیگر اینکه سند ارائه شده به بانک در رهن بانک یا موسسه دیگری نباشد. همچنین نباید وام پرداخت نشده‌ای از قبل داشته باشید. فرد متقاضی وام باید دارای سابقه درخشان بوده و نباید هیچ گونه چک برگشتی داشته باشد. در صورت داشتن این شرایط تمامی هزینه‌ها اعم از انتقال سند، کارشناس و غیره بر عهده شخص گیرنده‌ وام است. مبلغ این وام با توجه به سند ملکی که شما ارائه می دهید، متغیر بوده و در اکثر بانک‌ها سود ۱۸% برای آن محاسبه می‌شود.

خروج از نسخه موبایل