اجاره خودرو خارجی در تهران

اجاره ماشین عروس

یکی از جشن های بستانی ایران جشن عروسی است که دو زوج برای پیوند خود با یک دیگر جشنی به پا میکند و پاکوبی می نمایند. شرکت ما برای بهتر شدن این جشن کرایه ماشین عروس را در خدمات خود گذاشته است که معمولا به دو روش انجام می شود.

اجاره ماشین عروس بدون راننده

در این روش شما میتوانید خودرو اجاره ای خودرا انتخاب نموده و سپس با دادن دپوزیت پانزده درصد مبلغ خودرو و یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو آن را رزرو کرده و برای جشن عروسی خود حاضر نمایید.

اجاره ماشین عروس با راننده

این روش دیگر نیاز به دپوزیت و چک یا سفته ندارید و فقط مبلغ اجاره خودرو و راننده را پرداخت می نمایید.

اجاره ماشین به چند روش انجام می شود؟

اجاره خودرو بدون راننده

برای اجاره ماشین بدون راننده بعد انتخاب خودرو اجاره ای برای تحویل ماشین شما باید مبلغی از قیمت خودرو را دپوزیت (وعدیه) و یک فقره یا سفته چک به مبلغ خودرو تحویل دهید.

اجاره خودرو با راننده

برای کرایه ماشین با راننده دیگر لازم به دپوزیت (وعدیه) و چک یا سفته ندارید و فقط مبلغ اجاره ماشین و برای هر یک روز راننده مبلغ ۱۵۰ هزار تومان پرداخت می نمایید.

اجاره ماشین فرودگاه

برخی از مشتریان ثابت اجاره خودرو اشخاص حقیقی و حقوقی هستند که با شرکتها و یا افراد حقیقی کشورهای خارجی معاملات و تعاملات گسترده دارند. این دسته از افراد که اغلب تجار و یا دانشمندان و برگزار کنندگان سمینارها و همایش ها بین المللی هستند. این دسته از افراد وقتی برایشان مهمانی از خارج از کشور می آید نیازمند برگزاری برخی تشریفات برای آنها می باشند برخی از این افراد برای میهمانان خود هتل رزرو میکنند و یا حتی برای رفاه حال مهمانان خود برایشان ماشین اجاره میکنند.

تا از درب فرودگاه تا هنگام خروج از کشور برایشان وسیله نقلیه مناسب را در ایام اقامت در ایران فراهم آورده باشند. البته ناگفته نماند که برخی نیز در کشورهای خارجی اقامت دارند. و برای دیدار اقوام به ایران می آیند. و یا برای انجام امور اداری ویا تجاری به ایران میآیند وبرای خود در ایام مدت اقامت ماشین اجاره میکنند. مجموعه ما برای شما هموطنان و تجار گرامی این امکان را فراهم آورده تا بتوانید به سهولت در فرودگاه امام خمینی (فرودگاه بین المللی ایران ) خودروی مورد نیاز خود را کرایه کنید. ودر صورت نیاز راننده مسلط به زبانهای خارجی عربی، انگلیسی، فرانسوی و چینی را در اختیار داشته باشید.

شایان ذکر است که کلیه پرسنل و رانندگان این مجموعه کاملا به امور تشریفات آشنا می باشند. در صورت درخواست میتوانید درخواست کنید با یونیفرم واحد به استقبال میهمانان شما بروند و یا حتی سفارش سبد گل و یا دسته گل بدهید. تا در بدو ورود به کشور استقبالی به یاد ماندنی را برای میهمانان خود رقم بزنید.

خودرو بخریم یا اجاره خودرو انجام دهیم؟

اجاره خودرو در ایران به تازگی بسیار رونق پیدا کرده است و بعضی از افراد جامعه بنا به دلایل بسیار متعددی کرایه ماشین را به خرید ماشین ترجیح می دهند،در ادامه دلایل اجاره ماشین را به شرح ذیر عنوان خواهیم کرد:

۱- افت قیمت خودرو بعد از خرید و مستهلک شدن آن به مرور زمان

۲-پرداخت مالیات های سنگین در واردات خودرو و قیمت های بسیار بالای آن

۳- خسارات احتمالی در تصادفات و افت شدید خودرو بعد از تصادف

۴- خلاص شدن از شر هزینه های مصرفی خودرو

۶- تنوع خودرو ها و تعویض خودرو در زمان اجاره

۷-مسافرت های خود را با اجاره خودرو تجربه کنید

۸- به استقبال مهمانان خارجی خود با یک خودرو لوکس بروید

۹- با اجاره ماشین عروس یک شب به یاد ماندنی را تجربه کنید

۱۰- حضورتان در بیزینس و قرار داد های تجاری با خودرو لوکس باعث عقد قرار دادهای عالی خواهد شد

با ذکر چند مثال می توانیم این دلایل را شرح دهیم اگر شما در تجارت املاک یا بازرگانی و مشاغل تجاری دیگری وارد شده ایید سعی کنید هنگام جلسات کاری و مهم خود با یک خودرو لوکس وارد محل قرار شوید،یا همینطور اگر میخواهید به مسافرت بروید و خودرو شخصیتان نیاز به تعمیر دارد می توانید خودرو خود را به امانت بگذارید و یک خودرو برای سفر اجاره کنید.

چرا از اجاره خودرو تهران اجاره کنیم؟

کرایه ماشین تهران با ناوگانی متنوع و مشتمل بر انواع خودروهای آلمانی شامل ( کرایه بنز S500 – اجاره بنز CLS – کرایه بنز CLK – رنت بنز SLK – اجاره بنز C200 و رنت بی ام و X6 – کرایه بی ام و X4 – رنت بی ام و X3 – رنت بی ام و X1 – کرایه بی ام و ۵۲۸ – رنت بی ام و ۳۲۸ – کرایه بی ام و Z4 – رنت بی ام و ۶۳۰ – رنت بی ام و ۳۳۰ – کرایه پورشه پانامرا – رنت پورشه کاین – کرایه پورشه باکستر )

اجاره خودرو های کره ای شامل ( اجاره هیوندای سانتافه IX45 –  اجاره هیوندای توسان IX35 – اجاره هیوندای وراکروز IX55 – اجاره هیوندای گرنجور – اجاره هیوندای سوناتا وای اف – اجاره هیوندای سوناتا ال اف – اجاره هیوندای سوناتا ال اف – اجاره هیوندای ولوستر – اجاره هیوندای جنسیس چهار درب – اجاره هیوندای جنسیس کوپه – اجاره کیا اپتیما – اجاره کیا اسپورتیج – اجاره کیا سراتو کوپه – اجاره کیا سراتو چهار درب – اجاره کیا سورنتو )

اجاره ماشین های ژاپنی شامل ( اجاره تویوتا لندکروز – اجاره تویوتا پرادو چهاردرب – اجاره تویوتا پرادو دو درب – اجاره تویوتا اف جی کروزر – اجاره تویوتا GT86 – اجاره تویوتا کرولا – اجاره تویوتا کمری – اجاره لکسوس IS300 کروک – اجاره لکسوس NX  – اجاره لکسوس RX350 ) می باشد.

اجاره ماشین ایرانی شامل ( اجاره پژو ۲۰۷ – اجاره پژو ۲۰۶ – اجاره پژو پارس – اجاره پژو ۴۰۵ – اجاره سمند – اجاره سمند سورن – اجاره پراید – اجاره تیبا ) می باشد.

و این مجموعه کامل خودروها به مشتریان و متقاضیان اجاره خودرو و ماشین عروس و موسسات توریستی و تشریفات این امکان را می دهد انتخابی آزادانه داشته باشند و در صورت لزوم اقدام به جابجایی خودرو نمایند.

خدمات اجاره خودرو در تهران از سوی موسسات و پیمان‌کاران متعددی ارائه می ‌شود که انواع خودروهای ایرانی و خارجی و ماشین‌های لوکس، مسافرتی و … را به مشتریان اجاره می ‌دهند تا برای مجالس عروسی و گشت‌وگذار در سفر‌های دسته‌جمعی یا کمپ رفتن از آن استفاده کنند و مجبور به هزینه اضافه برای خریدن و نگهداری چنین ماشین‌هایی نداشته باشند. درواقع اجاره ماشین های تشریفاتی vip و cip بخشی از خدمات کرایه ماشین در تهران است که انواع خودروهای پورشه، بی‌ام‌و، مازراتی و ون‌ها و ماشین‌های آفرود را با مبالغ منصفانه و در مدت‌های مشخص و معین در اختیار تهرانی‌ها می‌ گذارد. شما در پایتخت می ‌توانید ماشین کرایه ای تهران را برای ترانسفر تشریفاتی و فرودگاهی یا برگزاری تورهای اختصاصی در سراسر ایران استفاده کنید و درحقیقت ارائه خدمات تشریفاتی و تجاری و خدمات تشریفاتی و فرودگاهی یکی از اصلی‌ترین حوزه خدمات کرایه خودرو در تهران محسوب می‌ شود.

خدمات کرایه ماشین در تهران

هر ماشین اجاره ای در تهران دارای کامل‌ترین و بالا‌ترین سطح پوششی بیمه از جمله بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه CWD و بیمه سرنشین خودرو است و سقف تعهد بیمه موجر نسبت به خسارت ماشین هم تنها ودیعه‌ای است که در ابتدای اجاره خودرو پرداخت می‌ کند. همه این‌ها برای این است که شما از رنت ماشين در تهران بدون استرس و نگرانی پیشامدها و تصادفات احتمالی و از رانندگی با بهترین و به‌روز‌ترین تولیدات صنعت خودروسازی دنیا لذت ببرید.

البته اجاره خودرو بدون راننده در تهران یا اجاره خودرو با راننده در تهران هر دو در دسترش شما قرار دارد و می‌ توانید بر اساس نیاز خود نسبت به قرارداد اجاره خودرو با موسسه مذکور اقدام کنید. بر اساس مدت زمان مورد نیاز شما قرارداد همچنین می ‌تواند کوتاه‌مدت یا بلند باشد. یعنی از کرایه ماشین در تهران روزانه گرفته تا اجاره اتومبیل در تهران برای یک هفته و دوهفته و حتی ماهانه برای شما امکان‌پذیر است که البته هرکدام هزینه‌های مختص به خودشان را خواهند داشت.

انواع اجاره اتومبیل در تهران

این را هم اضافه کنیم که امضای هرکدام از قراردادهای اجاره ماشین بدون راننده در تهران شرایط خاص خودش را دارد که نسبت به اجاره ماشین با راننده در تهران مدارک و ودیعه‌های متفاوتی را مثل چک و سفته به‌میزان ارزش ماشین و … را نیاز خواهد داشت، اما هر موسسه کرایه اتومبیل در تهران تلاش دارد تا راحت‌ترین امکان برای دسترسی شما به ماشین اجاره‌ای را فراهم کند، از جمله دسترسی به کرایه ماشین در تهران با قیمت مناسب.

در همین رابطه خدمات رنت ماشین تهران تنها محدود به عرضه ماشین‌های خارجی نیست و شما می‌ توانید درخواست اجاره ماشین ایرانی در تهران را هم داشته باشید و مثلا برای عقد قرارداد اجاره پراید در تهران اقدام کنید. در حقیقت اجاره ماشین پراید در تهران هم یکی از صدها گزینه رنت ماشین در تهران است تا شرایط كرايه ماشين در تهران برای نیازها و بودجه‌های مختلف شهروندان فراهم باشد و قیمت کرایه ماشین در تهران مانعی برای استفاده هیچ‌یک از شهروندان از ماشین اجاره ای تهران نباشد.

درخواست ماشین کرایه ای در تهران

برای هرچه بهتر بودن کیفیت خدمات کرایه اتومبیل تهران، بسیاری از موسسات رنت خودرو تهران در آژانس‌های مسافرتی و هتل‌ها نیز فعال هستند و بعضا شعب و ایستگاه‌هایی هم در شهرها و فرودگاه‌های پررفت‌وآمد کشور دارند تا اگر نیاز شد برای تحویل خودرو اجاره ای تهران در شهر مقصد به‌دردسر نیفتید. برای پیدا کردن معتبرترین موسسات اتومبیل کرایه تهران می‌توانید یک جست‌وجوی سریع و دم‌دستی در اینترنت داشته باشید تا با انواع تبلیغات و آدرس و شماره‌تلفن ارائه‌دهندگان خدمات ماشین کرایه تهران  و اجاره ماشین بدون راننده تهران مواجه شوید.

از آنجایی که برای کرایه اتومبیل در تهران شما باید مدارک و ودیعه و حتی دپوزیت به این موسسات امانت بدهید باید از عملکرد درست آن‌ها اطمینان داشته باشید تا پس از اتمام قرارداد کرایه ماشین تهران برای پس گرفتن چک‌ها و سفته‌های خود به مشکل نخورید. ما برخی از فعالان حرفه رنت ماشین در تهران را به شما معرفی می‌ کنیم تا نیاز به جست‌وجوی اضافی برای کسب اطمینان نسبت به آن‌ها نداشته باشید و در کمترن زمان بهترین قرارداد کرایه خودرو تهران را چه با راننده و چه بی‌راننده را با آن‌ها منعقد کنید.

خدمات اجاره خودرو در کدام مناطق تهران ارائه می‌شود؟

مجموعه ما تمام مناطق و محله‌های تهران را تحت پوشش دارد و درخواست شما را از هرجای تهران به دست شرکت های اجاره خودرو می‌رساند. برخی از مناطق زیر پوشش تهران:

اجاره خودرو در تهران

اجاره خودرو تهران ، اجاره ماشین خدمات اصلی شرکت میباشد ، رنت ماشین در تهران با قیمت مناسب و شرایط آسان ، کرایه اتومبیل و اجاره خودرو لوکس خارجی و ایرانی اجاره ساعتی خودرو با بهترین کیفیت و قیمت مناسب فقط در مجموعه ما میتوانید تجربه کنید پس با ما همراه باشید.

اجاره خودرو لوکس در تهران

مجموعه ما یکی از اولین موسسات ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو تهران ، فعالیت خود را از دهه ۸۰ شمسی آغاز کرد و با داشتن سال ها تجربه در ارائه خدمات کرایه اتومبیل ، یکی از مورد اعتمادترین و شناخته شده ترین مراکز برای اجاره انواع خودرو می باشد.  مجموعه ما دارای ناوگان متنوعی مشتمل بر انواع خودرو های ایرانی و خارجی می باشد.

حتما بار‌ها به دلایل مختلفی تمایل داشته‌اید پشت فرمان یک ماشین لاکچری و زیبا بنشینید، اما شرایط خرید آن را نداشته‌اید. برای داشتن ماشین‌های لاکچری نیاز نیست میلیارد‌ها  پول خرج کنید و همچنین با کم‌ترین هزینه نیز می‌توانید اتومبیل مورد نظر خود را برای چند روز، چند ساعت، چند ماه و … اجاره کنید. لازم به ذکر است، اجاره خودرو ساعتی بسیار به صرفه‌تر و بهتر می‌باشد.

اجاره خودرو تهران

اجاره خودرو در تهران یا اجاره ماشین در تهران خدمتی است که در سراسر جهان توسط شرکت‌ها و کمپانی‌های مختلف انجام می‌پذیرد. به طور کلی اجاره اتومبیل روشی است برای داشتن خودرو، بدون آن‌که خریداری شود. برای اجاره خودرو در تهران می‌توان به سایت مراجعه کرد و از خدمات بی نظیرشان بهره برد. در چند سال اخیر خودرو‌های زیادی وارد بازار شده‌اند که محصول شرکت‌های بزرگ خودرو سازی می‌باشد.

اجاره خودرو لوکس در تهران یکی از مواردی است که امروزه بسیار به چشم می خورد، بسیاری از انسان ها صرفا برای شو آف یا حضور در یک مجلس خاص به اجاره ساعتی خودرو در تهران یا در شهرهای دیگر می پردازند، با این کار هم می توانند تنوع ایجاد کنند و هم این که پرستیژ خود را حفظ کنند، اگر شما هم جز کسانی هستید که قصد اجاره ماشین لوکس دارد اما نمی داند باید به کدام یک از موسسات مراجعه کند ما به شما موسسه خود را پیشنهاد می کنیم، خدماتی که این موسسه ارائه می دهد می تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد، در ادامه هر آن چه که باید در این باره بدانید را به شما خواهیم گفت پس با ما همراه باشید.

شرایط اجاره خودرو ساعتی چگونه است؟

اجاره خودرو به صورت ساعتی تفاوت زیادی با اجاره ماشین به شکل معمول ندارد. تنها تفاوت این دو مدل این است که هزینه‌های اجاره به صورت ساعتی به جای روزانه حساب می‌شود و همچنین فرد باید دارای سن ۱۸ سال باشد. علاوه بر این ویژگی باید سایر شرایط اجاره اتومبیل را در این مدل رعایت کرد. از جمله موارد معمول می‌توان به شرایط پرداخت اجاره ‌بها، امضاء قرارداد اجاره، ارائه مدرک شناسایی، ارائه تضمین لازم برای تحویل دادن خودرو به صورت کاملا سالم و … اشاره کرد.

    چه زمانی بهتر است از خودروهای اجاره ای استفاده کرد؟

در رابطه با این که چه زمانی بهتر است از خودروهای اجاره ای استفاده کنیم باید بگوئیم که بسته به موقعیت شخص، سلیقه و نیاز او دارد اما با این حال بهترین زمان برای اجاره ماشین تهران عبارتند از:

·         اجاره برای سفرهای شهری یا بین شهری

خرید ماشین های لوکس به علت بالا بودن قیمت آن ها برای هر کسی امکان پذیر نیست از همین رو بسیاری از افراد برای مسافرت های بین شهری یا شهری از ماشین های اجاره ای استفاده می کنند، در واقع آن ها برای این که یک سفر خوب و با لذت تجربه کنند خودروی مورد نظر خود را اجاره می کنند.

·         اجاره برای سفرهای آفرود و کوهستانی

از دیگر زمان هایی که بهتر است از خودروهای اجاره ای استفاده کرد سفرهای آفرودی و کوهستانی است، عموم مردم ماشین های سواری معمولی دارند که برای سفرهای کوهستانی مناسب نیست از همین رو با اجاره ساعتی ماشین در تهران می توان به تمام نقاط کوهستانی سفر کرد.

·         قرارهای کاری

حتما برای شما هم پیش آمده که یک قرار کاری مهم داشته باشید اما ماشینی که متناسب با پرستیژ کاری شما باشد در دسترس نداشته باشید، اما جای نگرانی نیست چرا که با اجاره خودرو به راحتی می توانید به هدف خود برسید و بیش از پیش تاثیرگذار باشید.

·         مهمان های خارجی

اجاره خودرو برای مهمان های خارجی برای آن دسته از کسانی است که با خارج از ایران همکاری دارند، این افراد برای آن که کار خود را بهتر پیش ببرند زمانی که مهمانان خارجی به ایران سفر می کنند به اجاره ی خودرو تهران می پردازند.

·         در حال تعمیر بودن ماشین شخصی

گاهی خودروی شخصی دچار مشکلاتی می شود که تعمیر آن ها زمان زیادی لازم دارد اما شما به دلایل مختلف به ماشین نیاز ضروری دارید به همین دلیل به خودروهای اجاره ای را انتخاب می کنید، این انتخاب نباید صرفا ماشین های آن چنان لوکس باشد بلکه در موسسه ما می توانید هر ماشینی را با هر میزان هزینه ای که دارید انتخاب کنید.

اجاره خودرو تهران چه کاربردی دارد ؟

خروج از نسخه موبایل