بازیکنان فوتبال و ساعت های آنها 2021

همراه با مجموعه هفتگی جدیدمان  تصمیم گرفته‌ایم که در پایان هر ماه جذاب‌ترین ساعت‌هایی را که برخی از مشهورترین فوتبالیست‌های جهان استفاده می‌کنند، جمع‌آوری کنیم. شاید برخی از کاربران فکر کنند که ما از طرفداران لیورپول هستیم، بنابراین احتمالاً چند ساعت از برخی از بازیکنان ستاره لیورپول را خواهید دید. اما ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بازیکنان و بینندگان را تا حد امکان متنوع نگه داریم!

در قسمت اول “فوتبالیست ها و ساعت های آنها” بازیکنانی مانند پائولو دیبالا از یوونتوس، برونو فرناندز از اسپورتینگ لیسبون (منچستر یونایتد کنونی!)، اسطوره بازنشسته مایکل بالاک و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این بازی، لیونل حضور دارند.

جالبترین موضوع در مورد این ساعتها این هست که همه آنها به عنوان ساعتهای عقربه ای گران قیمت هستند و هیچ کدام از ساعتهای دیجیتالی معروف استفاده نکرده اند. مخصوصا که ورزشکار هستند و انتظار داشتیم که از ساعتهای هوشمندی مثل اپل واچ و یا ساعتهای هوشمند سامسونگ استفاده کنند.

اما در این مورد کاملا اشتباه کردیم و آنها از ساعتهای بسیار گران قیمتی استفاده کرده اند که می توان با پول آنها اتومبیل های گران قیمتی را خرید.

 

مارسلو –   Rolex Daytona 116505

مارسلو ویرا، ستاره رئال مادرید، اینجا در میان ستاره مادریستا، جیمز رودریگز و روبرتو کارلوس فارغ التحصیل رئال مادرید، با رولکس دیتونا 116505 زیبا با طلایی Everose و صفحه قهوه ای شکلاتی زیبا ظاهر شد. Rolex Daytona 116505 اکنون متوقف شده است اما با قیمت 37450 دلار به فروش می رسد.

پائولو دیبالا – Rolex Daytona 116595 RBOW

پائولو دیبالا نامی است که در حال حاضر روی لبان همه است و دلیل خوبی هم دارد. بازی او با کریستیانو رونالدو شگفت انگیز بود، همچنین ساعتی که در بازدید اخیر از کارخانه لامبورگینی به مچ او بسته شده است. در تصویر در اینجا کمیاب‌ترین مدل Rolex Daytona 116595 RBOW با دندان مرغ مشاهده می‌شود که دارای قاب یاقوت کبود رنگین کمانی است که فوراً قابل تشخیص است و برج‌های الماسی و محافظ‌های تاج. با قیمتی حدود یک ربع میلیون دلار اگر بتوانید پیدا کنید.

زلاتان ابراهیموویچ – Patek Philippe 5980 / 1R Nautilus

فوتبالیست بنجامین باتن در اینجا با تمام شکوه و جلال خود با پوشیدن طاق کاملاً دیوانه کننده Patek Philippe 5980/1R Nautilus به تصویر کشیده شده است. مهاجم آث میلان با بحث و جدل غریبه نیست، اما سلیقه او برای ساعت های سطح بالا بی عیب و نقص است، همانطور که مطمئناً می بینید. Patek Philippe 5980/1R Nautilus با قیمت 91400 دلار به فروش می رسد.

برونو فرناندز – Audemars Piguet Royal Oak Chronograph

هافبک سابق اسپورتینگ لیسبون اکنون جدیدترین خرید برای منچستریونایتد است، نقل و انتقال 55 میلیون یورویی او را می توان در اینجا مشاهده کرد که در کنار خانواده اش با پوشیدن Audemars Piguet Royal Oak Chronograph تا حدودی محدود شده است. ستاره 25 ساله پرتغالی با این ساعت در عکس های زیادی دیده می شود و واقعا چه کسی می تواند او را مقصر بداند؟ قیمت Audemars Piguet Royal Oak Chronograph   ، 25000  یورو می باشد.

دیوید آلابا – Rolex Sky-Dweller 326938

مدافع کناری پرکار بایرن مونیخ با چیزهای زیباتر زندگی بیگانه نیست. دیوید آلابا کمی ذائقه به مد لباس بالا دارد و یک Rolex Sky-Dweller طلایی یکدست را با یک لباس نسبتاً آرام ترکیب می کند. Sky-Dweller 326938 با قیمت 46650 دلار به فروش می رسد.

فیلیپ کوتینیو – Patek Philippe 5167A Aquanaut

فیلیپه کوتینیو در حالی که به صورت قرضی در غول اسپانیایی بارسلونا بازی می کرد، در حال حاضر در بایرن مونیخ تمرین می کند. او قبل از آن با لیورپول لیگ برتر را بازی می کرد و بعد از انتقال 144 میلیون دلاری اش به بارسلونا، متأسفانه سایه ای از چیزی بود که زمانی بود. اما کوتینیو از آن پیشی می‌گیرد، زیرا در اینجا دیده می‌شود که تقریباً دست نیافتنی Patek Philippe 5167A Aquanaut را با قیمت 18940 دلار به فروش می‌رساند.

فرانک ریبری – Richard Mille RM 11-03 McLaren

فرانک ریبری ستاره فرانسوی در حال حاضر در سری آ برای فیورنتینا بازی می کند، اما قبل از آن یکی از مهره های اصلی بایرن مونیخ بود. بازیکنی بی رحم با مهارت های بوت کردن، فوتبال ریبری ممکن است در سال های آخر خود باشد، اما به نظر نمی رسد که حساب بانکی او ضربه سنگینی خورده باشد. فرانک ریبری در حال پیشنهاد برای 191500 دلار ریچارد میل RM 11-03 مک لارن است. چه افسانه ای!

لیونل مسی – Jacob & Co Epic X Chrono Messi Limited Edition

وقتی در مورد اسطوره های بازی صحبت می کنید، کمتر نامی به اندازه لیونل مسی در هر دو روی سکه تاثیرگذار است. ستاره بارسلونا و آرژانتینی رکوردهای بیشتری از آنچه تصور می کنید دارد و با آخرین توپ طلا کنار می رود. Co Epic X Chrono Messi Limited Edition ساخته شده از تیتانیوم و رزگلد. وقتی ساعتی با نام خود دارید می دانید که برای خودتان خوب عمل کرده اید. Jacob & Co Epic X Chrono Messi Limited Edition 44000 دلار قیمت دارد.

میشل بالاک –  Rolex GMT-Master II 126710BLRO

میشائیل بالاک با بازی در تیم هایی مانند بایرلورکوزن، بایرن مونیخ، چلسی و تیم ملی آلمان، نام خود را به عنوان یکی از بهترین هافبک هایی که تا به حال در این پست انجام داده، در کتاب رکوردها ثبت کرده است. بالاک، استاد مطلق، در دوران حضورش در چلسی فوق‌العاده بود و هر زمان که مقابل پسران آبی‌پوش بازی می‌کردیم، من و همه هواداران لیورپول را به لرزه درآورد.

در این پست در مورد ساعتهای بازیکنان فوتبال صحبت کردیم.

خروج از نسخه موبایل