ویژگی استفاده از کفی طبی آنتی باکتریا ل در کفش های ایمنی

کفش های ایمنی یکی از کاربرد ترین تجهیزات حفاظت فردی می باشند، که الزامی است در تمامی مشاغل پرخطر مورد استفاده قرار گیرند. کفش ایمنی خریداری شده باید کاملا ویژگی هایی سازگار با محیط کاری مورد نظر را دارا باشند، تا عالی ترین عملکرد را داشته و از پاهای کاربران در برابر خطرات احتمالی، محافظت کند. یک کفش کار مناسب، بهتر است علاوه بر برخوردار بودن از ویژگی های اصلی در زمینه ایمن سازی، از انعطاف پذیری  و راحتی مطلوبی نیز برخوردار باشد و فاکتور های رعایت موارد بهداشتی و ارگونومی در آن لحاظ شده باشد.

با توجه به این مورد، که کاربران برای طولانی مدت از کفش های ایمنی بهره گیری می کنند، نیاز است، که کاربر در آنها إحساس راحتی کند. همچنین بهتر است، کفش ایمنی طوری تولید شده باشد که تا حد ممکن خستگی و فشار به پاها را کاهش دهد. برای آسودگی بیشتر در کفش، بهره گیری از کفی های طبی راهکاری فوق العاده می باشد. کفی های طبی آنتی باکتریال در اصل پدهایی مخصوص یا تکه هایی مسطح به شکل کف پا می باشند و اکثرا از متریالی مانند پلاستیک، چرم یا انواع موارد مصنوعی تولید می شوند و در داخل کفش قرار می گیرند. در ادامه به بررسی انواع کفی های طبی، ویژگی و کاربردهای آنها می پردازیم.

مزایا و کاربردهای کفی طبی در انواع کفش ایمنی

بهره گیری از کفی های طبی آنتی باکتریال در کفش ایمنی، مزایای بسیاری دارد. استفاده از کفی طبی در کفش کار سبب قرار گرفتن پاها در شرایطی خنثی و متعادل می شود. همچنین فشارهای وارده به کف پا به عالی ترین شکل ممکن جذب می شوند. با اهمیت ترین دلیل استفاده از کفی های طبی، برطرف کردن مشکلات مختلف پا می باشد.

قابل ذکر است، این موارد تنها کاربرد کفی نمی باشد و می توان از کفی طبی برای راحت تر ایستادن، دویدن و راه رفتن نیز استفاده کرد. بهره گیری از انواع کفی های طبی در کفش ایمنی باعث می شود که کاربر هنگام فعالیت، کمتر دچار خستگی و ناراحتی کند و با آرامش، راحتی و تمرکز بیشتر به فعالیت خود بپردازد. به طور کلی کاربرد های مهم کفی طبی آنتی باکتریال شامل تنظیم پا در راستای صحیح، پشتیبانی نمودن از پا، پیشگیری و یا اصلاح دفرمیتی های پا، کاهش درد،، بهبود عملکرد پا و مچ پا و.. می باشند.

جنس کفی طبی آنتی باکتریال مورد استفاده در انواع کفش کار

کفی های طبی آنتی باکتریال در انواع متنوع و مزایای مختلف طراحی می شوند. به طور کلی انواع کفی در سه دسته بندی قرار می گیرند، که شامل کفی نیمه سخت، سخت و کفی های نرم می باشند. ناگفته نماند که کفی ها از لحاظ ساختار به سه دسته کفی با حمایت کننده قوسی طولی، کفی با بالابر پاشنه و کفی با پد متاتارسال تقسیم می شوند و هریک از آنها عملکرد و کاربرد مختلفی نیز دارند. به عبارت دیگر، هر کدام از کفی های نام برده شده از ویژگی ها و ساختاری متنوع برخوردار هستند، که با توجه به موقعیتی خاص مورد نظر انتخاب شده و بهره وری می شوند.

ضرورت استفاده از کفی طبی آنتی باکتریال در انواع کفش ایمنی

با در نظر گرفتن مهم ترین وظیفه کفش ایمنی، حفاظت از پا و افزایش ایمنی در محل کار، بهره وری از کفی طبی در تولید کفش کار می تواند تا حد بسیاری، ایمنی و کیفیت کفش کار را بیشتر کند. همچنین کفش کار، می بایست جریان هوا، به داخل را داشته باشد تا پاها  در ساعات طولانی دچار تعریق بسیار و ناراحتی نشوند. بهره وری از کفی های طبی باعث می شود که کاربر در دراز مدت به عارضه های متنوع ناشی از ایستادن و راه رفتن طولانی مدت هنگام فعالیت نشود .

همچنین، برندهای ایرانی نیز در تولید کفش های ایمنی خود از کفی طبی آنتی باکتریال استفاده می کنند. به این دلیل که برندها و شرکت های ایرانی مانند شرکت ارک در تلاش هستند که بهترین نوع کفش ایمنی راعرضه کنند و به همین دلیل است که کفش ایمنی ارک یکی از شناخته شده ترین کفش های ایمنی طبی به حساب می آید.

خروج از نسخه موبایل