نگاهی گذرا به پروژه های قابل اطمینان منطقه 22 تهران (مانند پروژه نیکان)

آشنایی با پروژه های منطقه 22

منطقه 22 همانند منطقه 5 تهران از رشد چشم‌گیری در ساخت‌و‌ساز برخوردار است. این منطقه با واقع شدن در شمال غربی تهران از امنیت، امکانات و آب‌و‌هوایی عالی برخوردار است که سرمایه‌گذاران و پیمان‌کاران را به آن منطقه کشانده است. در نتیجه می‌توان گفت دیری نمی‌کشد که از منطقه 22 به‌عنوان نماد یک کلان‌شهر یاد شود؛ چرا که آمار معاملات خرید،  پیش‌خرید و  پیش‌فروش ملک در این منطقه بسیار بالا است.

از آن‌جا که تمامی زمین‌های این منطقه برای ارگان‌هایی مانند شهرداری و سپاه است، سازنده پروژه‌های منطقه 22 معمولا به‌صورت تعاونی می‌باشد. این پروژه‌ها توسط کارمندان ارگان‌های نظامی یا وابسته به آن شکل گرفته است. در این محتوا از مسکن صدف، تلاش می‌کنیم تا به بررسی مهم‌ترین پروژه‌های این منطقه که تجاری-اداری و مسکونی است، بپردازیم.

پروژه‌های منطقه 22

منطقه 22 به‌دلیل موقعیت‌ جغرافیایی مناسب، آب و هوای مطلوب وچشم‌انداز عالی، پتانسیل قابل توجهی برای این منطقه ایجاد کرده است، از همین‌سو در این منطقه شاهد آپارتمان‌ها و برج‌های سر به‌فلک‌کشیده هستیم. در این منطقه پروژه‌های تجاری، اداری و مسکونی زیادی در حال اجرا و یا در حال ساخت هستند. همان‌طور که در بندهای بالا اشاره کردیم پروژه‌‌های منطقه 22‌، تنها به پروژه‌های مسکونی خلاصه نمی‌شوند، بلکه پروژه‌های تجاری و اداری را نیز در برمی‌گیرد. در ادامه به مهم‌ترین پروژه‌های تجاری و اداری اشاره خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

پروژه‌های تجاری و اداری منطقه 22

ساخت‌و‌سازهای فراوانی که در منطقه 22 طی سالهای اخیر انجام شده تراکم بالایی از جمعیت را در این منطقه به‌وجود آورده است. این تراکم جمعیت شرایط خوبی برای رقابت میان کسب و کارها به‌وجود آورده تا بتوانند این مشتریان بالقوه‌ای که از سراسر تهران به این منطقه مراجعه می‌کنند را به مشتریان بالفعل محصولات خود تبدیل کنند.

در این راستا به پروژه‌های مهم تجاری و اداری منطقه 22 اشاره خواهیم کرد تا با میزان اهمیت تجاری در این منطقه آشنا شوید. پروژه‌های تجاری بزرگ و معروفی که در منطقه 22 سرآمد هستند می‌توان مجتمع تجاری اداری رزمال، لکسون و آرتمیس اشاره کرد. البته سرآمد همه اینها مجتمع تجاری ایرانمال است که بزرگ‌ترین مجتمع تجاری و تفریحی ایران و خاورمیانه می‌باشد.

 پیش‌خرید آپارتمان در منطقه 22

اگر شما هم با توجه به این سرعت در پیشرفت و افزایش امکانات و دسترسی مناسب به منطقه22 علاقه‌مند شده‌اید و دوست دارید شما هم در این منطقه سرمایه گذاری یا سکونت داشته باشید، بهترین گزینه  پیش‌خرید آپارتمان در منطقه 22 است تا در آینده ای نه چندان صاحب یه خانه مدرن و نوساز در منطقه 22 شوید. اما بهتر است قبل از شروع این کار اطلاعات خودرا در مورد منطقه22 افزایش بدهید.

محله‌های منطقه 22

منطقه 22 از شهرک‌، محله و مناطق بسیاری تشکیل شده است که آشنایی با آنها برای کسانی که قصد ورود به این منطقه جهت خرید دارند مهم است. دهکده المپیک، شهرک شهید باقری، شهرک گلستان و شهرک شهید خرازی از جمله مناطق مطرح منطقه22 تهران هستند که از اقبال عمومی خوبی جهت سرمایه گذاری و سکونت قرار گرفته‌اند. هرکدام از این محله‌های منطقه22 تهران از ویژگی‌های منحصر به‌فردی برخوردار هستند که پاسخگوی هر سلیقه‌ای می‌تواند باشد.

مراکز تفریحی منطقه 22

منطقه22 تهران یکی از مناطقی محسوب می‌شود که از مراکز تفریحی زیادی برخوردار است. این امکانات جمعیت زیادی بخصوص در روزهای تعطیل به‌خود می‌بیند. از جمله این مراکز تفریحی می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد:

مراکز خرید منطقه 22

در کنار مراکز تفریحی که در بالا بیان شد این منطقه از مراکز خرید معتبر و زیادی نیز برخوردار است. بطور مثال:

با توجه به اینکه بازار خرید و فروش ملک در منطقه 22، یک بازار بزرگ و جدید میباشد، سیل عظیم افراد برای سرمایه گذاری و خرید منزل و آپارتمان و همچنین افرادی دیگر برای زندگی آسان و راحت به این منطقه مهاجرت کردند.

چرا منطقه 22 تهران به شدت مورد توجه قرار گرفته است؟

این منطقه که بخشی از تهران به شمار می رود در چندسال اخیر با رشد و پیشرفت چشمگیری که داشته به شدت مورد توجه قرار گرفته است علت آن بودن اماکن تفریحی مانند دریاچه چیتگر ،پارک جنگلی چیتگر ،مجموعه تفریحی بام لند و مجموعه تجاری ایرانمال است.

پروژه های منطقه 22 مورد اعتماد است؟

این منطقه به علت داشتن تعداد بسیار زیادی پروژه مسکونی معروف می باشد بیشتر پروژه های منطقه 22 به صورت اقساطی به فروش می رود از سوی دیگر تمامی این پروژه ها با نظارت تعاونی هایی که زیر نظر دولت قرار دارد کنترل می شود اما از هم باید در انتخاب پروژه خود دقت کنید.

قیمت پروژه های منطقه 22 به چه صورت است؟

پروژه های منطقه 22 تنوع گوناگونی دادشته و هر پروژهن در شرایط متفاوتی است از همین رو شما باید متناسب با پروژه ای که مد نظر دارید قیمت آن را از طریق تعاونی های مربوط به پروژه یا تیم های فروش پروژه به دست آورید.

پروژه نیکان  فاز ۱

در ابتدا سال ۱۳۹۸ تعاونی ثمین اجرای دقیق شروع به پذیره نویسی پروژه جدیدی به نام نیکان کرد با قیمت متری ۲ میلیون صد هزار تومان .تعداد ۳۵۰ نفر وارد این پروژه شدن و واریزی به مبلغ دویست و ده میلیون تومان به تعاونی پرداخت کرده اند.  پس واریزی نیکان فاز ۱ برای زمین و تراکم ۲۱۰ میلیون تومان است  حدود ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان هم بابت اقساط ساخت پرداخت شده است که در مجموع واریزی زمین و تراکم و ساخت تا به امروز چهارصد میلیون تومان می باشد.

پروژه نیکان فاز ۲

پروژه نیکان فاز ۲ تفاوتی در زمان تحویل با فاز ۱ آن ندارد .فقط مبلغ زمین و تراکم بالاتری دارد و اعضای آن دیر تر وارد پروژه شده اند .اولین ورودی های نیکان فاز ۲ با مبلغ متری ۲ میلیون و هفتصد هزارتومان بوده است. دومین وردوی ها نیکان فاز ۲ با مبلغ متری ۳ میلیون و دویست هزارتومان بوده است و سومین ورودی ها نیکان فاز ۲ با مبلغ متری چهار میلیون تومان بوده است . لازم به ذکر است مبلغ ۲۴۰ میلیون تومان تا اخر سال ۱۴۰۱ اعضای نیکان فاز ۲ بابت اقساط ساخت می بایست پرداخت کنند و در صورت پرداخت دفترچه قرارداد دریافت خواهند کرد.

پروژه در حال ساخت مرواریدشهر

پروژه در حال ساخت مرواریدشهر از نظر موقعیت جغرافیایی در منطقه مرواریدشهر منطقه 22 قرار دارد که از نظر هوای سالم و بافت شهری و بحث ترافیک بسیار حائز اهمیت است. سازنده برج شرکت نیکان سازه سدید که از سازنده های نامی منطقه میباشد و درحال حاضر 2 پروژه دیگر در محدوده غرب دریاچه و شمال دریاچه چیتگر را در حال ساخت دارد. برای اطلاع از شرایط آشنایی با تهاتر و معاوضه آپارتمان در تهران با ما تماس حاصل نمایید.

لازم به ذکر است مساحت زمین پروژه 2200 مترمربع و زیربنای کل پروژه 20000 مترمربع میباشد .مزیت دیگر پروژه ،کم واحد بودن آن است .در مجموع پروژه دارای 94 واحد در متراژهای 117 ،122 ،126 مترمربع دو خواب و 133 مترمربع سه خواب میباشد. پروژه در حال ساخت در مرواریدشهر از لحاظ سازه ،اسکلت فلزی میباشد و دارای مقاومت زلزله تا 8 ریشتر می باشد. پروژه در مجموع 13 طبقه دارای 11 طبقه مسکونی و یک طبقه پارکینگ و لابی می باشد.

دیگر مشخصات پروژه :

    پارکینگ و انباری برای هرواحد

    سیستم سرمایش و گرمایش مستقل برای هر واحد

    سالن ورزشی مدرن

    سالن اجتماعات

    لابی بسیار مجلل

    روف گاردن

    3 لاین آسانسور باری و نفربر

    مجهز به سیستم اعلام و اطفاء حریق

    پنجره های دوجداره کاملا قدی

    سقف وافل

تحویل پروژه 24 ماهه میباشد و درحال حاضر سقف طبقه 5 مسکونی در حال اجراست. برای کسانی که با سرمایه کمتری قصد خرید و سرمایه گذاری دارند، این پروژه بسیار مناسب است زیرا هم زمان تحویل آن کمتر از پروژه های مشابه است هم از ابتدا میتوان طبقه و واحد موردنظر را مشخص کرد. برای اطلاع از شرایط خرید و فروش در پروژه تریتیوم vip میتوانید با ما تماس بگیرید.

مرجع: گــروه سـرمایه گذاری مرواریــد

خروج از نسخه موبایل