فرهنگ و هنر

دانلود سریال هردمبیل – قسمت 1 اول تا دوم با لینک مستقیم و رایگان

تهیه‌کننده «زخم کاری» به‌ دنبال تولید سریال کمدی هردمبیل

دانلود سریال هردمبیل تمامی قسمت ها

سریال هردمبیل جزو آثار پربازیگر تولیدات شبکه نمایش خانگی به تهیه کنندگی محمدرضا تختکشیان محصول سال 1400 ایران است، که در فضایی کمدی روایت میشود. از بازیگرای سریال کمدی هردمبیل می‌توان به ترکیبی از هنرمندای سینمایی، تلویزیونی نام برد که در این سریال هنرنمایی کرده اند. برای تماشای آنلاین و دانلود سریال هردمبیل و مطالعه حواشی این سریال تاریخی و عاشقانه در ادامه همراه رخشاره باشید.

به نقل از سایت رخشاره علی میرمیرانی، نویسنده طنز با اشاره به اقتباس از یکی از آثارش یه مهر گفت: «به تازگی محمدرضا تختکشیان رمان سه‌گانه مرا با نام «هردمبیل» خوانده است و با من صحبت کرد تا از آن‌ها سریال بسازد و بر این اساس امتیاز رمان را هم از نشر چشمه خریداری کرد.

این سه‌گانه با اقبال خوانندگان رو به رو هم شده بود اما برای خود من سوال شده بود که چه شد او سراغ اقتباس از این کتاب‌ها آمده است که پاسخش این بود که «وقتی فردی طرحی می‌آورد نمی‌دانم خروجی آنچه خواهد شد اما وقتی سه جلد رمان می‌خوانم کل قصه را اعم از کاراکترها، خرده داستان‌ها و فضای آن متوجه می‌شوم»

نگاه این تهیه کننده به طور کلی نسبت به کتاب و اقتباس از آثار ادبی حرفه‌ای بود و خودش هم به طرز حیرت‌انگیزی کتاب می‌خواند و همین نگاه در اقتباس از کتاب‌ها باید در میان دیگر تهیه‌کنندگان هم باشد. »

علی میرمیرانی نگارش برخی آثار طنز تلویزیونی نظیر «نیمکت»، «مسافرخانه سعادت» و «عصر پاییزی» را در کارنامه خود دارد؛ تنها تجربه نویسندگی میرمیرانی در سینما مربوط فیلم «طعم شیرین خیال» کمال تبریزی است که چندان مورد توجه مخاطب قرار نگرفت.

محمدرضا تخت‌کشیان «سریال زخم کاری» https://rokhshareh.com/zakhme-kari-series/ را هم با اقتباس از رمان «بیست زخم کاری» محمود حسینی‌زاد تولید کرده است که در آستانه انتشار است و اکنون «سریال هردمبیل» را نیز با اقتباس از رمانی به همین نام تولید خواهد کرد.

دکمه بازگشت به بالا