۲ فوتی و یک مصدوم در حادثه ریزش آوار در پاکدشت

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران از رهاسازی ٢ فوتی و یک مصدوم در حادثه ریزش ساختمان ٣ طبقه در شهرستان پاکدشت توسط نجاتگران هلال‌احمر استان تهران خبر داد.

به گزارش مجله لوکس، شاهین فتحی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران با اعلام این خبر گفت: حوالی ساعت ۱۰ امروز جمعه ۱۸ خرداد ماه، گزارشی مبنی بر ریزش یک ساختمان نیمه کاره و ایجاد آوار در روستای قلعه‌نو شهرستان پاکدشت به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان تهران اعلام شد.

وی افزود: با اعلام احتمال وجود ۳ کارگر محبوس در زیر آوار، ۲۲ نیروی عملیاتی در قالب سه تیم تخصصی امداد و نجات در آوار و یک تیم سگ زنده‌یاب به محل حادثه اعزام شدند و با همکاری آتش‌نشانی و دیگر دستگاه‌های امدادی و خدماتی، آواربرداری و عملیات جست‌ وجو و نجات آغاز شد.

فتحی بیان کرد: پیکر ۲ فوتی این حادثه پس از خارج شدن از زیر آوار، تحویل عوامل انتظامی‌شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران تصریح کرد: پس از ۵ ساعت تلاش بی‌وقفه تیم‌های عملیاتی حاضر در صحنه، یکی از کارگران محبوس که به صورت تلفنی از زنده بودن و مصدومیت شدید خود خبر داده بود، با موفقیت از زیر آوار بیرون کشیده شد که با توجه به آسیب‌دیدگی‌های شدید، تحویل عوامل اورژانس شد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل