ورزشی

یک گل سهم پرسپولیس در نیمه اول بازی با مس رفسنجان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پرسپولیس از ساعت ۱۷:۳۰ شامگاه امروز دوشنبه از هفته پانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان با حضور پرشور هواداران برگزار شد.

نیمه نخست این دیدار در با پیروزی یک بر صفر پرپسولیس به پایان رسید. زاهدی (۴۲) گل سرخپوشان را زد.

ترکیب پرسپولیس با نقره داغ کردن مدافع ملی

یحیی گل محمدی تصمیم گرفت برای سومین هفته متوالی محمدحسین کنعانی زادگان را در ترکیب اصلی قرار ندهد تا مدافع تیم ملی ایران از روی نیمکت بازی را تماشا کند. همچنین میلاد سرلک و نبیل باهویی به لیست مصدومان این تیم اضافه شده بودند تا همچون مرتضی پورعلی گنجی، یاسین سلمانی و وحید امیری جایی در ترکیب نداشته باشند.

ترکیب سرخپوشان پایتخت در آخرین بازی دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، گولسیانی، محمدمهدی احمدی، دانیال اسماعیلی‌فر، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی، شهاب زاهدی و امید عالیشاه.

ترکیب مس برای جبران

ساکت الهامی سرمربی مس رفسنجان نیز پس از ۵ شکست متوالی تیمش برای خروج از بحران تمام عیار خود در مس تصمیم گرفت نفرات زیر را انتخاب کند:

حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسین کریم زاده، نیما انتظاری، مهدی محبی، فرشید باقری، محمد آذرپاد و محمد خدابنده و شیمبا

بازی سرد با یک اشتباه در نیمه اول

نیمه نخست با عملکرد نامطلوب هر دو تیم همراه بود تا بازی نه چندان دلچسبی را از آنها شاهد باشیم اما اشتباه خط دفاعی مس در دقیقه ۴۲ باعث شد تا سعید صادقی توپ را به شهاب زاهدی رسانده و مهاجم سرخ‌ها تک گل این دیدار را در نیمه اول به ثمر رساند.

تیم خبری ورزشی

با تمرکز بر روند تحول و تغییرات فناوری در ورزش، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مقالات جذاب و اطلاعاتی درباره‌ی نقش فناوری در بهبود عملکرد ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در ارتقای دانش ورزشی و بررسی نوآوری‌های فناورانه در ورزش قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای فناوری در ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا