اجتماعی

کلنگ احداث ۹۵۶ واحد مسکن سازمانی نیروهای انتظامی کردستان به زمین زده شد

مجله لوکس/کردستان فرمانده فراجا سهم نیروی انتظامی استان کردستان از مسکن سازمانی را ۲۵۰۰ واحد اعلام کرد و گفت: امروز کلنگ احداث ۹۵۶ واحد مسکن سازمانی نیروهای انتظامی کردستان به زمین زده شد.

سردار رادان امروز سه شنبه (۱۰ بهمن) در مراسم کلنگ زنی احداث ۹۵۶ واحدی منازل سازمانی طرح شهید قاسم سلیمانی فرماندهی نیروی انتظامی استان کردستان که در سنندج برگزار شد، با اشاره به اهمیت معیشت نیروهای انتظامی،‌ موضوع مسکن سازمانی را از دغدغه های اصلی این قشر ذکر  کرد و گفت: تامین مسکن برای نیروهای انتظامی در سراسر کشور بسیار با اهمیت بوده، چرا که حجم جا به جایی و انتقال نیروهای انتظامی در اکثر نقاط کشور زیاد است.

وی افزود: حدود ۷۰ درصد از درآمد و حقوق همکاران ما صرف تهیه منزل می شود و معیشت این قشر با مشکل روبرو است.

فرمانده فراجا، تامین مسکن سازمانی برای استان هایی چون کردستان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان که بیشترین حجم همکار مأمور را در اختیار دارند را در اولویت دانست و بیان کرد: سهم استان کردستان در ساخت مسکن سازمانی، حدود دو هزار و ۵۰۰ واحد است که این پروژه باید طی دو سال به نتیجه برسد و عقب ماندگی های گذشته را جبران کند.

وی ادامه داد: امید است با نهضت ساخت منزل سازمانی که برای کمک به معیشت نیروهای انتظامی راه اندازی شده، بتوان قدم های مهمی برای این قشر برداریم که در این راستا از مسئولان استانی انتظار حمایت و کار جهادی داریم.

سردار آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: در راستای مسکن سازمانی نیروهای انتظامی استان کردستان، دستور ساخت دو هزار و ۵۲۸ واحد مسکونی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: امروز کلنگ زنی ساخت ۹۵۶ واحد مسکن سازمانی در استان کردستان آغاز می شود و این امر در همه شهرستان های استان به جز کامیاران که هنوز تامین زمین نشده است، صورت می گیرد.

انتهای پیام 

دکمه بازگشت به بالا