کشف لاشه یک رأس کل وحشی در منطقه حفاظت شده امروله و دالاخانی صحنه

کشف لاشه یک رأس کل وحشی در منطقه حفاظت شده امروله و دالاخانی صحنه

شهرام مظفری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مجله لوکس کرمانشاه، اظهار کرد: طی یک عملیات مشترک و با تلاش محیط‌بانان شهرستان‌های صحنه و کنگاور، لاشه یک رأس کل وحشی از متخلفین شکار و صید در منطقه حفاظت شده امروله و دالاخانی شهرستان صحنه کشف و ضبط شد.

وی با اعلام این خبر افزود: در پی گزارش واصله از سوی همیاران و دوستداران محیط زیست مبنی بر صدای شلیک گلوله در منطقه حفاظت شده امروله و دالاخانی شهرستان صحنه، محیط‌بانان حفاظت محیط‌زیست شهرستان صحنه به محل اعزام و شروع به پایش منطقه برای دستگیری شکارچیان کردند.

رئیس حفاظت محیط‌زیست شهرستان صحنه تصریح کرد: پس از ساعت‌ها جستجو و شناسایی متخلفین، با توجه به فاصله فراوان میان محیط‌بانان و شکارچیان، تصمیم گرفته شد که محیط‌بانان شهرستان کنگاور برای دستگیری این افراد به داخل منطقه اعزام شوند.

وی ادامه داد: رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان کنگاور گفت، حوالی ساعت چهار صبح روز پنجشنبه، یازدهم مردادماه سال جاری، به همراه محیط‌بانان حفاظت محیط‌زیست به منطقه اعزام که پس از پایش منطقه، سر یک رأس کل وحشی به همراه یک کوله پشتی و یک دستگاه گوشی تلفن همراه از متخلفین کشف و ضبط شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با استفاده از مدارک موجود متخلفین شناسایی و اقدامات لازم از سوی دستگاه قضایی برای دستگیری این افراد انجام شده است.

دکمه بازگشت به بالا