سلامت و دانش

کشف بیش از ۲۲ هزار دارو و سرم قاچاق از خانه‌ای در مرکز تهران

اسائير المزيد بر اماكن عماكن بلامي بليس تعليمات تهران بزرك از كاشف 20 بيليند ريال کرين دروي دروي در کرکز عرض تهران خبر داد.

بر اساس این گزارش، گروهبان نادر مرادی در تشریح این خبر گفت: روز گذشته ماموران نظارت بر اماکن عمومی شهر تهران از طریق منابع خبری گزارش دادند که در یک واحد مسکونی در اطراف خیابان شیخ هادی، داروهای غیرمجاز، سرم های درمانی و مواد غذایی دپو شده است. آنها موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: پس از تایید سلامت و ایمنی مسئولان، هماهنگی های لازم با مراجع قضایی در این مورد خاص انجام شد و تیمی از مسئولان در نظارت بر اماکن عمومی پلیس آگاهی تهران بزرگ با کمک اکیپی از سازمان غذا، دارو و مجازات دولت به این محل اعزام شد و نسبت به بازرسی از این واحد مسکونی اقدام کردند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی اطلاع رسانی تهران گفت: در این پرونده دو متهم دستگیر و به مقر اداری منتقل شدند و به جرم خود اعتراف کردند. همچنین مواد مخدر کشف شده نیز توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت که ارزش آن حدود 20 میلیون ریال برآورد شد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شد: این افراد برای سیر مراحل قانونی و ادامه رسیدگی به جرم به مراجع قضایی معرفی شدند. رسیدگی به این پرونده همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا