بین الملل

کرونا در آمریکا| ثبت ۷۰۰ فوتی جدید؛ شمار مبتلایان به دو میلیون نفر نزدیک شد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین مجله لوکس ، روند رو به رشد مبتلایان به ویروس “Cavid 19” در ایالات متحده ادامه دارد ، در حالی که عموم مردم و طیف گسترده ای از سیاستمداران آمریکایی پاسخ دیر کاخ سفید را نسبت به شیوع بیماری سرزنش می کنند.

برآوردهای وب سایت آماری Verldomer نشان می دهد که در طی 24 ساعت گذشته ، در کل 22.836 مورد جدید کروناویروس از ایالات ایالات متحده گزارش شده است.

در روز گذشته ، 706 آمریکایی بر اثر این بیماری جان باختند.

در نتیجه تعداد مبتلایان به ویروس Cavid 19 در ایالات متحده به یک هزار و 988،544 نفر و تعداد قربانیان این بیماری به 112،096 نفر افزایش یافته است.

در همین حال ، دکتر آنتونی فوچی ، مدیر انستیتوی آلرژی و بیماریهای عفونی آمریکا پیش از این درباره وضعیت خطرناک در ایالات متحده هشدار داده بود در صورت عدم پاسخ به درمان تاج ، گفت: موج دوم اجتناب ناپذیر است.

متخصصان بهداشت آمریكا نگرانی فزاینده ای در مورد موج دوم فوران تاج ، و همچنین با توجه به فصل آنفولانزا دارند كه در این صورت سیستم بهداشت آمریكا سرنگون می شود. در همین حال ، جوامع پزشکی و علمی در سراسر جهان برای کشف روشهای درمانی مطمئن برای ویروس در رقابت هستند.

رسانه های غربی گزارش دادند که در کل 582020 سرباز آمریکایی در جنگ ویتنام جان خود را از دست داده اند و تلفات کرونا مدت ها از ضررهای ویتنام پیشی گرفته بود.

انتهای پیام /


دکمه بازگشت به بالا