سلامت و دانش

کرونا تمام نشده است/ خستگی شهروندان از اجرای پروتکل‌ها، نگران‌کننده‌ترین خطر درباره کروناست

فرمانده عملیات درمانی بیماری کلانشهر کرمان در تهران نگران کننده ترین عامل بیماری همه گیر را خستگی شهروندان برای اجرای پروتکل های بهداشتی عنوان کرد و گفت: “گزارش ها حاکی است تاج در پایتخت پایان نیافته است و باید خطر آن جدی تر شود. ”

به گزارش مجله لوکس ، دکتر علیرضا زالی امروز در یک مصاحبه تلویزیونی مستقیم ، یکشنبه (11 ژوئن) اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته ، 171 بیمار در بخش های عادی مراکز درمانی تهران به عنوان بیماری جدید قلب و عروق قلب و 72 بیمار در بخش حضور داشتند. آنها مراقبت های ویژه ای انجام دادند.

وی با بیان اینکه در طی 24 ساعت گذشته در کل 294 بیمار از بیمارستان های استان مرخص شده اند ، افزود: تعداد پرستاران جدید بیمارستان نسبت به روز قبل اندکی افزایش یافته است و تعداد بیماران جدید نسبت به روز قبل کمی بیشتر شده است. .3٪ افزایش می یابد

دکتر زالی اظهار داشت: نسبت بیمارانی که به بخش های درمانی و درمانی به عنوان سرپایی مراجعه کرده و سپس در بیمارستان بستری بوده اند ، در 24 ساعت گذشته از 3.7 به 5.6 درصد در 24 ساعت گذشته رسیده است که اندکی افزایش یافته است.

وی افزود: براساس این آمار ، در بین مددجویان در مراکز درمانی و مراجعین در مراکز درمانی ، هم در بخش موارد جدید ، هم مقاطع طبیعی و ویژه نسبت به 24 ساعت گذشته اندکی افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: مهمترین مسئله در درمان بیماری عروق بیماری کرونا قلب و کاهش بروز این بیماری جدی گرفتن این بیماری است.

دکتر زالی ادامه داد: خطر ابتلا به بیماری عروق بیماری کرونا از کشور و استان تهران برطرف نشده است و تهران یکی از شهرهایی است که روزانه موارد جدیدی از عفونت گزارش می شود و این گزارش ها نشان می دهد که تاج همچنان در پایتخت شدیدتر به نظر می رسد.

وی افزود: هرگونه تحمل شهروندان و عدم اجرای مراحل درمانی می تواند منجر به عدم وجود فضاهای اجتماعی شود و شیوع بیماری های واگیر را افزایش دهد.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری های کرونا در کلانشهر تهران گفت: کورونا هنوز در تهران به پایان نرسیده است و موضوع هنوز باید در طول گفتگوی کورونا جدی گرفته شود.

مطابق گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، زالی ادامه داد: با توجه به تغییرات متغیر در آمار و به ویژه موارد جدید اعلام شده ، ما هنوز به نظارت دقیق و محکم Corona در تهران نیاز به زمان داریم.

دکتر زالی تأکید کرد: مهمترین عامل شیوع این بیماری حضور در مراکز شلوغ و شلوغ به ویژه بدون استفاده از تجهیزات محافظ است و در شرایط فعلی که جاری شدن سیل خطرات و این بیماری فریب دهنده می تواند به هر طریقی منجر شود. برای تسخیر میزبان جدید ، باید توجه بیشتری به حفاظت از ویروس داشته باشیم.

وی گفت: شهروندان از پیاده سازی پروتکل های بهداشتی و تحمل خطر ابتلا به بیماری عروق بیماری کرونا قلب در رابطه با ادامه این بیماری همه گیر خسته شده اند.
پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا