اقتصادیعمومیکسب و کار برتر

کد خطای  E50 یکی از ارورها و کدهای خطا در پرینتر

ارورهای دستگاه کپی توشیبا

دستگاه های کپی و به طور کلی ماشین های اداری مکانیسم جالبی برای تشخیص مشکلات داخلی دارند. اگر قطعات داخلی یا بخش هایی از این دستگاه با مشکل مواجه شوند، ارورها و کدهایی را صادر کرده و از این طریق وجود مشکل را به کاربران اطلاع می دهند. البته به عنوان یک کاربر عادی یا حرفه ای باید با مفهوم هر یک از این ارورها آشنا باشید تا بتوانید مشکل یا مشکلات موجود را برطرف کنید. در این مطلب ما ارورهای دستگاه کپی توشیبا و مفهوم هریک از آنها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

Output bin is full hp 2055 خطای | خطای پرینترهای hp

خرید پرینتر لیزری: در ادامه نیز روش ها و ترفندهای کاربردی برای برطرف کردن هریک از این کدهای خطا را آموزش خواهیم داد. توجه داشته باشید که ادامه دار شدن این ارورها می تواند مشکلات دستگاه را تشدید کرده و زحمت و هزینه  را نیز افزایش دهد.

بنابراین توصیه می کنیم به محض مشاهده هر نوع کد خطا یا ارور در فتوکپی خود با یه تکنسین مجرب تعمیر دستگاه کپی مشورت و اقدام به رفع مشکل کنید. برای شناخت ارورهای دستگاه کپی توشیبا و روش های رفع آنها با  سنتر همراه باشید.

 آشنایی با ارورهای دستگاه کپی توشیبا

موارد زیر بخشی از رایج ترین ارور های دستگاه فتوکپی توشیبا هستند که آنها را به همراه مفهوم شان ذکر کرده ایم. در بخش های بعدی نیز روش های رفع خطاهای دستگاه کپی Toshiba را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

  • ارور C56 : خطای ارتباطی بین پردازنده اصلی و PFC
  • ارور C57 : خطای ارتباطی بین پردازنده اصلی و برد IPC
  • کد C58 : خطای ارتباطی بین برد IPC و فینیشر
  • کد C59 : خطای ارتباطی بین CPU اصلی و CPU لیزر
  • ارور F07 : خطای ارتباطی بین برد SYS و برد LGC
  • ارور F11 : خطای ارتباطی بین برد SYS و برد SLG
  • کد خطای C73 : خطای راه اندازی EEPROM
  • کد خطای E74 : توقف سنسور معکوس اصلی
  • خطای C82 : تنظیم سنسور
  • ارور C85 : غیر عادی بودن موتور سینی lift
  • ارور C86 : خطای تنظیم سنسور خروجی اصلی
  • کد خطای CA9 : خطای انتقال داده های تصویر از برد SYS
  • کد CAA : خطای تنظیم دقیق اسکن ثانویه
  • کد خطای CE1 : خطای تشخیص حسگر پرتو
  • ارورE35 : عدم دستیابی به سنسور انتقال کاست
  • کد خطای E3C : عدم دسترسی به حسگر ثبت
  • کد خطای E3F : عدم دسترسی دستگاه کپی به سنسور انتقال LCF
  • ارور E41 : باز شدن کاور جلویی دستگاه فتوکپی توشیبا در حین چاپ
  • کد E44 : باز شدن کاور تغذیه دستگاه در حین چاپ
  • ارور E45 : باز شدن پوشش جانبی LCF در هنگام چاپ
  • کد E46 : باز ماندن درب یونیت تغذیه هنگام
  • ارور E47 : باز بودن پوشش خروجی در طول چاپ
  • کد خطای E72 : توقف
  • کد خطای E50 : نرسیدن لبه جلویی کاغذ به سنسور معکوس 2
  • کد E51 : نرسیدن لبه جلویی کاغذ به سنسور معکوس 1
  • ارور E55 : خاموش بودن CRUN و ماندن کاغذ در مسیر کاغذکش
  • کد خطای E58 : عبور نکردن کاغذ از سنسور معکوس 1 یا حسگر معکوس 2
  • ارور E59 : عدم عبور لبه سینی کاغذ از سنسور خروج
  • کد E5A : نگذشتن لبه سینی کاغذ از سنسور خروج
  • ارور E71 : توقف تغذیه اصلی

رفع ارورهای دستگاه کپی توشیبا

برای رفع ارورهای دستگاه کپی توشیبا باید کلیه این ارورها را بشناسید و بدانید که هر کدام چه معنایی دارند. توجه داشته باشید که تعداد این ارورها بسیار بیشتر از مواردی است که ما در این مقاله معرفی کرده ایم. بنابراین شما به عنوان یک کاربر عادی قادر به شناخت و رفع همه این ارورها نبوده و نیاز به کمک گرفتن از یک تکنسین مجرب دارید. البته برخی از کدها مثل پیام خالی شدن کارتریج یا باز ماندن بخش هایی از دستگاه به راحتی برطرف می شوند. اما اگر ارور نمایش داده شده مربوط به  باشد، باید برای برطرف کردن آنها از یک تعمیرکار ماهر کمک بگیرید.

همکاران ما در نمایندگی توشیبا مرکز سخت افزار ایران، ضمن برخورداری از تجربه و تخصص کافی در زمینه تعمیرات دستگاه کپی، ارورها و کدهای خطای انواع مدل های این دستگاه را به خوبی شناخته و قادر به برطرف کردن آنها می باشند. آنها ضمن بررسی دقیق دستگاه و قطعه یا بخش دارای مشکل، اقدامات تخصصی را در جهت تعمیر آن انجام داده و دستگاه شما را مثل روز اول تحویلتان می دهند.

نمایندگی مجاز توشیبا

نمایندگی مجاز توشیبا مرکز سخت افزار ایران، مجموعه ای متشکل از بخش های مختلف فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش است که خدمات و سرویس های مربوط به محصولات این شرکت را به کاربران محترم ارائه می دهد. لازم است بدانید که این نمایندگی، یکی از معدود مراکز رسمی و معتبر برای عرضه محصولات برند توشیبا به کاربران محسوب می شود.

ارائه ضمانت نامه معتبر خدمات در نمایندگی toshiba، گواهی بر اورجینال بودن محصولات و اصالت خدمات ارائه شده می باشد. حضور کادر مجرب و دوره دیده، یکی از نکات ویژه ای است که در بخش های مختلف نمایندگی مجاز توشیبا جلب توجه می کند. این افراد، به واسطه دوره هایی که گذرانده اند و سالها تجربه مفید در زمینه کاری خویش، قادر به ارائه خدمات بسیار با کیفیتی به کاربران هستند.

دکمه بازگشت به بالا