کاهش آمار ابتلا به کرونا در کشور؛ مرهون اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی

فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران با اشاره به اجرای پروژه محله محور قاسم سلیمانی برای کاهش شیوع و مرگ و میر این بیماری در کشور به ویژه در پایتخت ، اظهار امیدواری کرد که این پروژه ادامه یابد.

به گزارش مجله لوکس ، دکتر علیرضا زالی از پروژه شهید حاج قاسم سلیمانی در رزمایش پایگاه ایمنی زیستی منطقه 21 حوزه مقاومت بسیج میثم تمار با اشاره به تحقق منویات مقام معظم رهبری و استفاده از روشی م effectiveثر برای رصد موارد جدید تحت این طرح اجتماعی و در همسایگی. based اظهار داشت: این سرویس مستمر طی دو ماه نشان دهنده اراده عالی همه افراد درگیر در پروژه حاج قاسم سلیمانی است.

وی ادامه داد: مهمترین دستاورد این طرح ملی ، به ویژه در استان تهران ، همگرایی و تعامل سازنده نهادهای رهبری ، سیاسی ، انتظامی و بهداشت است. این پروژه با تقابل ستودنی همه عزیزان به سمت اهداف ملی پیش می رود و امروز شاهد این تیم سازی ارزشمند هستیم.

زالی سردار حاج تبلور همگرایی جمعی را براساس برنامه قاسم سلیمانی در سالهای اخیر بی سابقه خواند و گفت: در منطقه 21 ، مانند سایر مناطق استان ، همگرایی بی نظیری بین سازمان آموزش منطقه ای ، بسیج ، هلال احمر ، پلیس شبکه بهداشت البته ، نکته قابل تحسین پوشش 100٪ از جمعیت منطقه در قالب این طرح محله محور است.

سردار حاج ، فرمانده مرکز عملیات مدیریت بیماری های کرونا در تهران ، به عنوان گروگان و وام گیرنده برنامه قاسم سلیمانی برای کاهش مرگ و میر و بیماری های قابل توجه در کشور ، به ویژه در پایتخت ، طی دو ماه گذشته صحبت کرد و افزود: ما شاهد کاهش 76 درصدی مراجعه روزانه به مراکز بهداشتی بودیم. علاوه بر این ، در این مدت کاهش 41 درصدی نسبت مراقبت های بیمارستانی در بخش مراقبت های ویژه گزارش شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، زالی اظهار داشت: این کاهش آماری در هفته های دی ماه با کاهش 7.5 درصدی مرگ و میر در هفته سوم نسبت به هفته دوم ژانویه و 11.5 درصد در بیمارستان ، به طور پایدار و پویا ادامه داشت. .

وی در پایان ضمن قدردانی از حمایت همه نهادهای درگیر در اجرای پروژه محله محور اظهار داشت: ما همچنین باید قدردان افراد هوشمندی باشیم که با رفتارهای مدنی و مدنی قابل ستایش طراحی شده اند و همچنین مددکاران و تیم های پشتیبانی. با کاهش آمار به اوج طرح پیگیری بیمار خواهد رسید ، امیدواریم که اجرای این طرح با قوت ادامه یابد.

پیام تمام شد

خروج از نسخه موبایل