چگونه با گیفت کارت ایکس باکس بازی بخریم

اگر به عنوان یک گیمر حرفه‌ای فعالیت می‌کنید و به دنیای بازی علاقه دارید، حتما نام ایکس باکس (XBOX) را به عنوان برند محبوب بازی‌های ویدیویی مایکروسافت شنیده‌اید. ایکس باکس یکی از کنسول‌های معروف است که طرفداران بسیار زیادی در سطح جهانی و داخلی دارد و بازی‌های محبوبی برای این کنسول به‌صورت انحصاری عرضه می‌شوند. از گیمرهایی که قصد دارند به آخرین بازی‌های روز دنیا دسترسی داشته باشند،

اقدام به خرید بازی از اپیک گیمز می‌کنند و لحظات مهیج و خاطره‌انگیزی به کمک این بازی‌ها در میان دوستان و خانواده به ثبت می‌رسانند. با توجه به تحریم‌های مالی علیه ایران و ایجاد مشکلات بسیار در این مسیر، شاید بسیاری از افراد استفاده از این بازی‌ها را انتخاب نکنند؛ با این حال، خوشبختانه با خرید گیف کارت ایکس باکس می‌توانید این محدودیت‌ها را از میان بردارید. در ادامه این مطلب از آریاپی، نحوه خرید بازی در ایکس باکس و نحوه خرید گیفت کارت XBOX را بررسی می‌کنیم.

چه چیزهایی را می‌توان در ایکس باکس خرید؟

همچنین ممکن است که برای هرکدام از بازی‌ها، محتوای قابل دانلود و پولی عرضه شود؛ به عنوان مثال: در یکی از بازی‌های ایکس باکس، برای اینکه بتوانید یک مرحله جدید را باز کنید یا از یک آیتم مانند لباس یا اسلحه خاصی استفاده نمایید، به پرداخت پول نیاز دارید. در برخی از بازی‌ها، ممکن است برای رد کردن برخی مراحل به آیتم‌های خاصی نیاز داشته باشید و باید به اندازه کافی این آیتم‌ها را در طول بازی جمع‌آوری کنید. در حالتی که مقدار این آیتم‌ها کم بوده و کافی نباشد، می‌توانید مقدار باقی مانده و مورد نیاز خود را در فروشگاه XBOX خریداری کنید.

مراحل خرید بازی در ایکس باکس

این امکان وجود دارد که هر محتوای قابل دانلود را به‌صورت جداگانه خرید کنید؛ به عنوان مثال برای یک بازی 50 دلار بپردازید. اگر قصد داشته باشید چندین بازی را به‌صورت یکجا خریداری کنید، شاید صرف چند هزینه 50 دلاری چندان به‌صرفه نباشد و با خرید اشتراک می‌توانید در یک مدت زمان مشخص شده به تعداد زیادی از محتواهای پولی و قابل دانلود دسترسی داشته باشید. در ادامه، نحوه خرید بازی در ایکس باکس و نحوه دسترسی به اشتراک آن از طریق را بررسی می‌کنیم: ایجاد اکانت شخصی ایکس باکس برای ساخت اکانت خود در ایکس باکس مراحل زیر را انجام دهید:

خرید گیفت کارت ایکس باکس

پس از اینکه اکانت شخصی خود را ایجاد کردید، به نیاز دارید که می‌توانید از بهترین ارائه دهندگان ارزی، آن را خریداری کنید. پس از خرید گیفت کارت XBOX، باید کد گیفت کارت را در اکانت خود وارد کنید. کد گیفت کارت ایکس باکس، یک کد 25 حرفی است که با خرید گیفت کارت دسترسی شما به این کد فراهم می‌شود. در حقیقت می‌توان گفت که با خرید گیفت کارت XBOX یک کد دیجیتالی در دسترستان قرار می‌گیرد که به جای کارت بانکی، می‌توانید از این کد استفاده کرده و اعتبار حساب خود را بیشتر کنید. با خرید این گیفت کارت، علاوه بر دسترسی به انواع فیلم‌ها، موسیقی و غیره، امکان خرید اعتبار بازی‌های مختلف برای شما فراهم می‌شود. همچنین با گیفت کارت ایکس باکس، می‌توانید بازی‌های آتی ایکس باکس را پیش خرید (Pre order) کنید و پس از انتشار کامل آن‌ها، اوقات خوشی برای خود به وجود بیاورید.

خرید بازی در ایکس باکس

پس از ایجاد اکانت خود و خرید گیفت کارت ایکس باکس، می‌توانید اقدام به خرید بازی در ایکس باکس نمایید. با مراجعه به ایکس باکس می‌توانید از مقدار شارژ اکانت خود اطلاع پیدا کرده و با توجه به آن بازی‌های مختلفی خریداری کنید. خوب است بدانید که خرید بازی در ایکس باکس در مقایسه با سایر پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌ها ارزان‌تر و به‌صرفه‌تر است و با در اختیار داشتن اشتراک اکانت XBOX می‌توانید به بازی‌های روز دنیا دسترسی داشته باشید. برای خرید بازی در ایکس باکس، مراحل زیر را انجام دهید:

به اشتراک گذاری بازی‌ها در ایکس باکس

  1. بازی‌های موجود در ایکس باکس را می‌توانید بر روی دو اکانت به اشتراک بگذارید و از این طریق هزینه‌های خود را کاهش دهید. مراحل این اشتراک گذاری به شرح زیر است:
  2. ابتدا با اکانتی که قصد دارید همراه با اکانت خود اشتراک بازی بخرید، وارد کنسول شوید.
  3. سپس با فشار دادن دکمه ایکس باکس روی کنترلر، منوی مربوطه ظاهر می‌شود که باید گزینه +Add New را انتخاب کرده و وارد اکانت شوید.
  4. لازم به ذکر است که مایکروسافت کدی را به ایمیل شخصی فرد ارسال می‌کند که باید با وارد کردن آن، وارد اکانت این فرد شوید.
  5. در مرحله بعدی، به بخش Setting وارد شده و گزینه‌های Personalization و Home XBOX را انتخاب کنید.
  6. در این مرحله، باید گزینه Make this my home XBOX را تایید کنید.
  7. با تایید این گزینه، تمامی سرویس‌های فعالی که بر روی اکانت آن شخص فعال شده، برای شما نیز فعال می‌گردد و از این طریق، می‌توانید در دفعات بعدی با اکانت خود وارد بازی شوید.
  8. به عنوان آخرین مرحله، با اکانت خود وارد کنسول شوید و در بخش مربوط به My games & Apps، می‌توانید به بازی‌های اکانتی که با آن مشترک هستید را در لیست بازی‌های Ready to install مشاهده کنید.

برای خرید بازی در ایکس باکس به نکات زیر دقت کنید! به دلیل تحریم‌های مالی و عدم دسترسی به پلتفرم‌های پرداخت بین‌المللی، گیفت کارت‌‌های نامعتبر ایکس باکس رواج زیادی پیدا کرده‌اند. برای اینکه به امکانات XBOX دسترسی داشته باشید، باید گیفت کارت ایکس باکس را از مرجع معتبری تهیه کنید تا با مشکلات متعددی در این زمینه مواجه نشوید. همچنین بسیاری از مجموعه‌های خدمات‌رسان ارزی، این گیفت کارت‌ها را با پایین‌ترین کیفیت و سطح شارژ ارائه می‌کنند و در برخی اوقات، کد 25 رقمی ارائه شده نامعتبر است؛ به همین دلیل، باید هنگام خرید گیفت کارت ایکس باکس دقت زیادی به خرج دهید.

خرید گیفت کارت ایکس باکس خرید بازی در ایکس باکس و استفاده از کنسول‌های ایکس باکس در ایران رشد گسترده‌ای پیدا کرده که این موضوع ضرورت استفاده از گیفت کارت‌های XBOX را افزایش می‌دهد. با ایجاد حساب کاربری خود و سپس خرید گیفت کارت ایکس باکس، می‌توانید به انواع اشتراک‌ها، بازی‌ها، آیتم‌های درون برنامه‌ای و غیره دسترسی داشته باشید و بدون هیچ مشکلی، هزینه محصولات مایکروسافت را پرداخت کنید.

به دلیل تحریم‌ها و محدودیت‌های مالی که کاربران ایرانی با آن روبه‌رو هستند، خرید این گیفت کارت و دسترسی به ایکس بسوال مهمی در مورد کنسول شرکت مایکروسافت مطرح می‌شود که چگونه در ایکس‌ باکس بازی بخریم؟ چطور می‌توان عملیات پرداخت را انجام داد، بدون این که نیاز باشد نسخه فیزیکی بازی‌ها را تهیه کنیم؟ پاسخ به این سوال روی کاغذ آسان بوده اما در عمل و بخصوص برای کاربران ایرانی کمی دردسر است.

در واقع شما برای خرید بازی در ایکس باکس مایکروسافت مشابه کنسول پلی‌ استیشن نیاز به پرداخت و خرید با واحدهای ارزی مانند یورو و دلار خواهید داشت. استفاده از ، ویزاکارت، پی پال، پرداخت با گیفت‌کارت از جمله مهم‌ترین این روش‌ها است. البته در ایران صرفا امکان استفاده از وجود دارد.

شرکت مایکروسافت یکی از قدرتمندترین و تأثیرگذارترین عناوین در دنیای بازی‌های ویدئویی است. این شرکت در کنار سونی اصلی‌ترین سهام بازار بازی‌های ویدئویی را در اختیار دارند. در نتیجه احتمالاً یا شما عاشق ایکس‌ باکس هستید یا از آن متنفرید. اگر از دسته اول هستید در ادامه می‌خوانیم که دانلود بازی در ایکس‌ باکس بازی به چه صورت است. پس با ما همراه باشید. مرحله اول، خرید گیفت‌ کارت ایکس‌ باکس

در وهله اول، شما نیاز به خواهید داشت. ممکن است بپرسید گیفت کارت ایکس باکس چیست؟ به طور خلاصه میتوان گفت این گیفت‌ کارت‌ها دارای کدهای 25 رقمی هستند که پس از خرید، توسط فروشنده برای شما ارسال خواهند شد. این کد به شما اجازه می‌دهد که عملیات ریدیم و پرداخت را انجام دهید این عملیات برای تقریبا مشابه است. فراموش نکنید که حتماً باید گیفت‌ کارت بر حسب ریجن اکانت شما خریداری شود، در غیر این صورت دچار مشکل خواهید شد و عملاً امکان پرداخت وجود ندارد. در ادامه با ما همراه باشید تا آموزش انجام عملیات خرید را طی کنیم. اگر میخواهید بیشتر درباره گیفت کارت ایکس باکس بدانید، به مقاله مراجعه کنید. نحوه خرید بازی در ایکس باکس و استفاده از گیفت‌ کارت پس از خرید گیفت‌ کارت، شما از طریق سه روش می‌توانید عملیات ریدیم کردن آن را انجام دهید. در ادامه با هر سه روش آشنا خواهیم شد:

  1. ریدیم گیفت‌ کارت با مرورگر
  2. ریدیم گیفت‌ کارت روی اپلیکیشن ایکس‌ باکس ویندوز
  3. ریدیم گیفت‌ کارت ایکس‌ باکس روی کنسول
خروج از نسخه موبایل