اجتماعی

پیش بینی وضع هوای استان مازندران در ۷ روز آینده

مجله لوکس/مازندران براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از روز پنج‌شنبه ۵ تا چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه جاری به شرح زیر پیش ‏بینی می‏ شود.

به گزارش مجله لوکس، آسمان روز پنج‏شنبه ۵ بهمن ماه در مازندران نیمه ابری تا ابری با بارش پراکنده؛ از شب به‌تدریج با کاهش ابر همراه است و روز جمعه ۶ بهمن هوا صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما مواجه خواهیم بود.

طبق پیش بینی هواشناسی مازندران روز شنبه ۷ بهمن ماه آسمان استان در مناطق ساحلی و جلگه ای، صاف تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر و وزش باد؛ اواخر وقت از سمت غرب استان با بارندگی همراه است اما در ارتفاعات، آسمان نیمه ابری گاهی ابری و مه آلود به‌تدریج با بارش پراکنده باران و برف، وزش باد و کاهش نسبی دما مواجه هستیم.

همچنین در روز یک‌شنبه ۸ بهمن ماه جاری آسمان مازندران ابری همراه با بارندگی (در ارتفاعات مه آلود با بارش باران و برف)، وزش باد و کاهش دما پیش بینی می‌شود.

براساس این گزارش در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۹ و ۱۰ بهمن ماه آسمان مازندران نیمه ابری تا ابری به‌ویژه در نیمه غربی استان همراه با بارش پراکنده و وزش باد روبه رو هستیم اما در سه‌شنبه شب و چهار‏شنبه ۱۱ بهمن ماه هوا ابری و سرد به تناوب با بارندگی (در ارتفاعات مه آلود با بارش برف) و وزش باد پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا