ورزشی

پیروزی‌های سریالی گیتی ادامه دارد

آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران، تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان امروز (دوشنبه، بیستم فروردین‌ماه)در سالن سجادی اصفهان میزبان پیکان سبزوار بود و با نتیجه ۳۰ بر ۲۵ به پیروزی دست پیدا کرد.

تیم هندبال گیتی‌پسند در ابتدای نیمه‌اول بازی را متعادل پیش برد و با حریف خود با نتیجه تساوی جلو رفت اما مقداری که از زمان بازی گذشت شاگردان کیوان صادقی توانستند اختلاف‌شان با پیکان را بیشتر کنند و در نهایت نیمه‌اول را با دو گل بیشتر نسبت به پیکان و نتیجه ۱۴ بر ۱۲ به پایان رساندند.

در نیمه‌دوم تیم هندبال گیتی‌پسند برای افزایش اختلاف وارد زمین شد و در شرایطی که چند گل هم از حریف پیش افتاد رفته‌رفته پیکان اختلاف را کم کرد اما در ادامه این گیتیزن‌ها بودند که دوباره با گل‌های دیدنی و همچنین واکنش‌های دیدنی امیدرضا سرپوشی نتیجه را به‌سود خود برگرداندند و دوازدهمین پیروزی فصل خود را ثبت کردند تا در پایان هفته شانزدهم، ۲۷ امتیازی شوند.

به این ترتیب گیتی‌ها هفته آینده در اصفهان مهمان پرواز هوانیروز همشهری خواهند بود.

گیتی‌پسند دوازدهمین بردش را ثبت کرده، دو مساوی و دو باخت نیز در کارنامه دارد و با ۲۷ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

تیم خبری ورزشی

با تمرکز بر روند تحول و تغییرات فناوری در ورزش، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مقالات جذاب و اطلاعاتی درباره‌ی نقش فناوری در بهبود عملکرد ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در ارتقای دانش ورزشی و بررسی نوآوری‌های فناورانه در ورزش قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای فناوری در ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا