بین الملل

پوررستم: بازنشستگان دانشگاه افتخار دانشگاه آزاد اسلامی هستند 

پوررستم: بازنشستگان دانشگاه افتخار دانشگاه آزاد اسلامی هستند 

مراسم تقدیر و تجلیل از بازنشستگان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در واحد تهران مرکزی برگزار شد. 

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،  مراسم تقدیر و تجلیل از یکصد نفر از بازنشستگان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با حضور دکتر داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر توحید پوررستم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی، ایمان عطارزاده معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، و جمعی از معاونین و مدیران کل در مجتمع دانشگاهی نیایش واحد تهران مرکزی برگزار شد. 

 توحید پوررستم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در این مراسم در سخنانی ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره کارکنان عزیزی که دعوت حق را لبیک گفتند، اظهار داشت: بازنشسستگی به معنای پایان یافتن نیست بلکه وارد شدن به مرحله جدیدی از زندگی است. 

 وی با بیان اینکه راه علم و دانش هرگز به پایان نمی‌رسد، افزود: من معتقدم افرادی که در محیط دانشگاهی و عرصه‌های علمی فعالیت می‌کنند هرگز بازنشسته نخواهند شد. 

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بازنشستگی به معنای قطع رابطه با دانشگاه نیست، خطاب به بازنشستگان حاضر در مراسم گفت: دانشگاه خانه شماست و هیچگاه ارتباط ما با شما قطع نخواهد شد چرا که شما عزیزان افتخار دانشگاه آزاد اسلامی هستید. 

در پایان مراسم با اعطا لوح تقدیر و هدایا از یکصد نفر از بازنشستگان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران تجلیل شد. 

نشر بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای صنعتی و تجاری جهانی. با دانش در زمینه بازارهای جهانی و تجارت بین‌الملل، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای صنعتی، شرکت‌ها و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و بازاریابی، به شما دیدی جامع از تحولات صنعتی و تجاری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا