سلامت و دانش

پلیس به فعالیت کانال داروهای قلابی کرونا پایان داد

رئیس پلیس فتوی تهران بزرگ از دستگیری فردی که یک کانال تلگرافی برای تبلیغ فروش عروق کرونا ویروس غیرقانونی و جعلی ایجاد کرده است ، خبر داد.

به گزارش مجله لوکس ، سرهنگ داوود معظمی گودرزی در این باره گفت: مدتی پیش فردی با مراجعه به پلیس فتای تهران بزرگ اعلام کرد که از طریق آشنایی با یک کانال تلگرافی ، داروی مربوط به کرونا را در فضای مجازی خریداری کرده است. استفاده از این دارو با پزشک مشورت شد و مشخص شد که فساد و منسوخ است ، بنابراین تصمیم گرفته شد که از این شخص شکایت شود تا زندگی فرد دیگری با سود آن شخص به خطر نیفتد.

وی ادامه داد: به گفته شاکی ، فروشنده این داروها خود را وارد کننده دارو معرفی کرده و در ازای آن مبلغ قابل توجهی دریافت کرده است. در همین راستا ، پرداختن به موضوع به طور خاص در دستور کار افسران پلیس FATA قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا در تهران افزود: پلیس فتا با استفاده از روش های علمی و اقدامات فنی این شخصی را که پس از کسب هویت متهم و طی مراحل دادرسی مخفی شده بود ، در فضای مجازی شناسایی کرد. او دستگیر شد. وی را به یکی از مناطق غربی تهران و به پلیس منتقل کردند.

معظمی گودرزی با بیان اینکه بیش از 300 ماده مخدر بی فایده مربوط به کرونا از مخفیگاه متهم کشف و ضبط شده است ، گفت: متهم که پس از مقابله با شاکی پس از انتقال به پلیس فتا جرم را انکار کرد ، توسط شواهد دیجیتال مقصر شناخته شد. برای فروش داروهای فاسد

وی گفت: کانال تلگرافی متهم مسدود شده و این فرد تحت پیگرد قانونی قرار گرفته و برای ادامه تحقیقات به دادستانی فرستاده شده است.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا