بین الملل

پزشک والتر رید: خروج غیرضروری ترامپ، بی‌مسئولیتی حیرت‌انگیزی بود

یک پزشک ویزیت کننده بیمارستان والتر رید به شدت از رئیس جمهور ایالات متحده انتقاد کرد که وی را بی دلیل از بیمارستان بیرون آورده و جان ماموران اطلاعاتی همراه را به خطر انداخته است.

دکتر جیمز فیلیپس در توئیتر خود نوشت: “وقتی رئیس جمهور کاملاً برکنار شد ، باید تمام افرادی که در ماشین هستند 14 روز قرنطینه شوند.” ممکن است بیمار شوند. آنها ممکن است بمیرند. برای یک نمایش سیاسی. ترامپ به آنها دستور داد جان خود را به خطر بیندازند. این دیوانگی است.

فیلیپس حدود سه سال در مرکز پزشکی والتر رید کار کرده است و همچنین یک پزشک و استادیار در بیمارستان دانشگاه جورج واشنگتن است.

وی در توییت دیگری نوشت: “ماشین شاسی ریاست جمهوری نه تنها ضد گلوله است ، بلکه در برابر نفوذ هوا نیز مقاوم است و از حملات شیمیایی جلوگیری می کند. خطر گسترش Covid-19 در آن به اندازه مراحل پزشکی است. بی مسئولیتی تکان دهنده (ترامپ). من نگرانم که سرویس مخفی مجبور به این کار است.

وی در مصاحبه با CyanN همچنین به بیانیه کاخ سفید مبنی بر اینکه اقدامات احتیاطی مناسبی برای برکناری ترامپ که تیم پزشکی آن را بی خطر ارزیابی کرده بودند ، انجام شده است.

فیلیپس گفت: “این به هیچ وجه استاندارد نیست و من نمی توانم باور كنم كه پزشكان بر اساس سلسله مراتب فرماندهی اجازه دهند بدون تأثیر بی فایده.”

وی افزود كه در دوره تصدی وی در بخشهای مختلف بیمارستان ، بیماران هرگز اجازه مرخصی نداشتند مگر اینکه علی رغم توصیه پزشكی خود ، معافیت را امضا كرده باشند.

رئیس جمهور روز گذشته فیلم دیگری منتشر کرد و از کادر پزشکی بیمارستان والتر رید و همچنین سایر کارکنان بیمارستان ، از جمله پرستاران و کادر پزشکی ، تشکر کرد.

وی در مقابل بیمارستان از هوادارانش تشکر کرد و اعلام کرد که احتمالاً برای ملاقات با آنها بیمارستان را ترک خواهد کرد. دقایقی بعد ، خبرگزاری فرانسه گزارش داد كه چرخ اتومبیل رئیس جمهور آمریكا در مقابل بیمارستان والتر رید مشاهده شد ، اما هدف مشخص نیست.

CNN اندکی پس از رانندگی ترامپ با اتومبیل که ترامپ به بیمارستان بازگشت ، در میان طرفداران او ظاهر شد.

انتهای پیام /


دکمه بازگشت به بالا