پائولو بنتو: نمی گویم ایران مستحق برد نبود/از بازیکنانم راضی هستم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بازی | بازیکنان

پائولو بنتو: نمی گویم ایران مستحق برد نبود/از بازیکنانم راضی هستم - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، ، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف امارات رفت و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.

پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی فوتبال امارات، در پایان این دیدار گفت: از نتیجه راضی نیستم اما از عملکرد بازیکنانم راضیم. اگر اواخر نیمه اول گل نمی خوردیم و این نیمه بدون گل به پایان می رسید نیمه دوم روند بازی متفاوت می شد. نمی گویم تیم ملی ایران مستحق برد نبود، اما می شد بهتر ظاهر شویم و با نتیجه ای غیر از باخت کار را به پایان می رساندیم. البته بازیکنان را مقصر این شکست نمی دانم.

وی ادامه داد: باید امتیازات دو دیدار مقابل قطر و ایران را جبران کنیم و در دیدارهای پیش رو اشتباهات خود را اصلاح نماییم و نیازمندیم که در دیدارهای ماه اکتبر، تمرکز خود را چند برابر کنیم و با اعتماد به نفس، به سمت کسب بلیط جام جهانی برویم. منتظر بازگشت بازیکنان به تیم ملی در ماه آنلاین هستیم تا قدرت و توانایی های تیم را بهبود دهیم.

تیم ملی فوتبال امارات در دور اول با نتیجه ۳ بر یک برابر قطر به برتری رسید و در دور سوم، ۱۷ آنلاین به مصاف کره شمالی خواهد رفت و در دور چهارم باید ۲۴ آنلاین با ازبکستان دیدار کند.

خروج از نسخه موبایل