ویژگی های مهم سایبان برقی چیست؟

ویژگی های سایبان برقی ،  بعنوان یک وسیله امروزی که یک وسیله الکترونیک محسوب میشود برای ایجاد آسایش و راحتی مورد استفاده قرار میگیرد. بطور کلی میتوان گفت که هدف اکثر وسایل پیشرفته و الکترونیک امروزی افزایش آسایش انسان و راحتی در استفاده است. نیز از این قاعده مستثنا نیست. اما سایبان برقی ویژگی های فوق العاده دیگری نیز دارد که در این بخش به معرفی ویژگی های سایبان برقی میپردازیم.

وزن مناسب سایبان برقی

یکی دیگر از ویژگی های این محصول وزن مناسب آن است. سایبان برقی برعکس سایبان های دستی و سنتی که بسیار سنگین بودند، وزن بسیار سبکی دارد و در عین حال مقاومت بالایی در برابر بارش باران و برف از خود نشان میدهد که این ویژگی نسبت به سایبان های دستی قدیمی یک پیشرفت بزرگ به حساب می آید.

مقاومت در برابر آفتاب

ویژگی دیگر که در اینجا به آن اشاره میکنیم مربوط به مقاوت آن در برابر آفتاب و آب است. این محصول در واقع ضد آفتاب و ضد آب میباشد و این به آن معنا است که سایبان برقی در مقابل تابش آفتاب و بارش باران و برف سالم میماند و اثری از پوسیدگی یا خراب شدگی یا رفتن رنگ و روی آن مشاهده نخواهد شد.

استفاده از سازه و مواد با کیفیت در ساخت سایبان برقی

از دیگر ویژگی های این نوع از سایبان میتوان به مواد بکار رفته در آن اشاره کرد. در مقابل سایبان های سنتی که از مواد بی کیفیت و زنگ زننده و نامقاوم مانند آهن و پارچه استفاده میکردند، از سازه های آلومینیومی تشکیل میشود که مقاومت بالایی دارد و زنگ نمیزند. هم چنین رنگ بکار رفته در آن، رنگ الکترواستاتیک میباشد که مقاومت بالایی در برابر آفتاب و آب دارد و از بین نمیرود.

دیگر ویژگی سایبان برقی جنس پارچه آن است. در واقع پارچه استفاده شده در سایبان برقی ضد اشعه ماورا میباشد و مانع از تابش اشعه های خطرناک خورشید به انسان میشود.

افزایش زیبایی و جذابیت محیط با سایبان برقی

این محصول دارای زیبایی منحصر بفردی میباشد. شما با در مکان مورد نظر خود میتوانید زیبایی مکان را افزایش دهید. این محصول قابلیت فرم پذیری بالایی دارد و در فرم مورد نظر شما قابل اجرا و قابل استفاده میباشد.

تنوع فراوان در رنگ و سازه ی سایبان برقی

آخرین ویژگی مهم سایبان برقی که در این بخش به آن اشاره میکنیم. تنوع رنگی فراوان آن است. با توجه به تنوع رنگی موجود، شما میتوانید رنگی مناسب دکور مکان مورد نظر خود انتخاب کنید یا رنگی را برگزینید که با رنگ مکان مورد نظر شما برای نصب سایبان هماهنگ باشد و به این ترتیب با رعایت اصول دکوراتیو به زیبایی ساختمان یا مغازه یا مکان خود بیفزایید.

از کجا سایبان برقی سفارش دهیم؟

بهبود کيفيت محصولات و خدمات، نوآوری و خلاقيت مستمر برای ارائه ی خدمات نوين، افزايش کارآيی خدمات پشتيبانی فنی و رقابت سالم و اصولی با رقيبان جزو مهم‌ترين اصول و ارزشهای فعاليتهای سایبان متین  می باشد. چه آن که، خدمت‌رسانی به جامعه و کمک به رشد و توسعه‌ ی علمی و ديگر ابزار های نوين الکترونيکی به عنوان شاخصی برای ميزان رشد و توسعه‌ ی کشور نيز همواره مورد توجه مديران و کارکنان شرکت ما به تعمیر سایبان بوده است.

در تهران زندگی نمیکنید راه سفارش سایبان برقی از سایبان متین را نمیدانید؟

باید این خبر خوب را به شما بدهم که سایبان متین در سراسر کشور ایران شعبه و نمایندگی های مختلف دارد که میتوانید با مراجعه به لینک زیر نماینده های شهر خود را مشاهده کنید و با آن را در ارتباط باشید سایبان برقی که مد نظرتان هست را به آن ها بگویید تا نمایندگان با مراجعه به محلی که میخواهید نصب کنید بیایند و مشاوره دهند همه ی این روال یعنی بازدید از محل و مشاوره دارد به صورت رایگان بدون پرداخت هیچ هزینه ای انجام می شود.

اطلاعات از ویژگی ها و مزایای سایبان برقی

مدل ها و مزایای سایبان برقی بسیار متنوع هستند و به خوبی پاسخگوی نیاز شما خواهند بود. در سال های اخیر شاهد پیشرفت تکنولوژی در تمام عرصه های زندگی بشر بوده ایم. یکی از این تغییرات را در خصوص سایبان نیز می بینیم. قدیم الایام از سایبان های معمولی که با پارچه برزنت تولید می شدند استفاده می کردیم و این مساله موجب می شد تا در برابر انواع آسیب های محیطی مثل طوفان و بارش باران و برف مقاومت زیادی نداشته باشد. اما با ورود سایبان های برقی این مشکلات تا حد زیادی برطرف شده اند. در ادامه به معرفی مهم ترین مزایای سایبان برقی خواهیم پرداخت.

تنظیم شرایط مطلوب

یکی از مهم ترین مزایای سایبان برقی این است که شما می توانید به صورت دستی یا اتوماتیک اقدام به تنظیم شرایط بر حسب نیاز خود کنید. این نوع از سایبان ها به دلیل داشتن ریموت کنترل این امکان را در اختیار شما قرار می دهند که از راه دور اقدام به باز و یا بسته کردن سایبان کنید.

تبلیغات

حتما تا کنون سایبان هایی را دیده اید که نام شرکت و لوگوی تبلیغاتی بر روی آن ها حک شده است. این نوع از سایبان ها به دلیل تنوع در لایه بیرونی امکان حک کردن لوگو و اشکال دلخواه بر روی آن وجود دارد. برخی از این سایبان ها از پوشش فلزی مانند آلومینیوم استفاده می کنند که امکان حک کردن بر روی آن وجود دارد. جنبه تبلیغاتی در این کار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به نحوی که بسیاری از شرکت ها از این روش برای تبلیغات و معرفی کسب و کار خود استفاده می کنند.

انواع سایبان برقی براساس شکل

سایبان برقی کالسکه ای

این محصول که با نام کروک نیز شناخته می شود، حالتی ربع دایره ای و کلاسیک دارد و از آن بیش تر به عنوان سایبان مغازه ها استفاده می شود و امکان تولید آن در رنگ های مختلف و دلخواه وجود دارد.

در ساخت این محصول از متریال های مختلفی استفاده می شود که از جمله می توان به پلی استر با روکش پی وی سی و پارچه در طرح های مختلف اشاره کرد.

در سایبان های کالسکه ای، بازوهای جانبی به یک موتور متصل است و با استفاده از آن باز وبسته می شوند. این نوع سایبان قیمت مناسب و مقرون بصرفه ای دارد.

سایبان برقی دوطرفه

سایبان برقی دوطرفه از جمله باکیفیت ترین سایبان های تولیدشده در بازار ایران محسوب می شود. این نوع سایبان دارای پوششی بسیار شیک می باشد و از دو طرف به صورت قرینه باز می شود. سایبان برقی دو طرفه، سازه آلومینیومی بسیار سبکی دارد که سبب طول عمر بالای این محصول می شود.

این نوع سایبان مزایای زیادی دارد از جمله استحکام و مقاومت در در برابر شرایط جوی ناپایدار، قابلیت تنظیم مطابق تغییر زاویه نور خورشید، نصب تجهیزات سرمایشی و گرمایشی بر روی آن و قیمت مناسب نسبت به نوع و کیفیت عملکرد.

سایبان برقی چتری

برای طراحی سایبان برقی چتری ابتدا باید میزان وزش باد را در منطقه ای که می خواهید آن را نصب کنید، اندازه گیری نمایید. از سایبان چتری به منظور حفاظت در برابر باران و نور خورشید استفاده می گردد.

سطحی که این نوع سایبان پوشش می دهد محدود می باشد و اگر می خواهید از سایبان چتری برای پوشش محوطه وسیعی استفاده نمایید، باید چند عدد از آن را بکار ببرید.

 

خروج از نسخه موبایل