بین الملل

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی: روسای ستاد کل ارتش و اطلاعات در عمل به وظیفه خود شکست خوردند

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی با اشاره به شکست مسوولان این رژیم در مدیریت تحولات اخیر در غزه، تاکید کرد که رئیس ستاد کل ارتش و رئیس اداره اطلاعات این رژیم در عمل به مسوولیت‌های خود شکست خوردند.

به گزارش مجله لوکس، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، موشه یعالون، وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در مصاحبه با شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به وجود شکافی در عملکرد کابینه این رژیم، از شکست مقامات صهیونیستی در مدیریت تحولات اخیر در غزه گفت.

یعالون اظهار کرد: از روز اول جنگ شاهد شکافی در عملکرد کابینه بودیم.

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: رئیس ستاد کل ارتش و رئیس مرکز اطلاعات نظامی اسرائیل در اتفاقات اخیر در غزه، در عمل به وظایف خود شکست خوردند.

او افزود: «گال هیرش»، مسؤول پرونده رسیدگی به اسرای اسرائیلی در غزه، تجربه لازم برای رسیدگی به این مساله را ندارد.

یعالون تاکید کرد که اگر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از او برای مشارکت در تحولات جاری در نوار غزه دعوت کند، به او خواهد گفت: «خواهم آمد و تو به خانه‌ برو».

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که ۸۰ درصد ساکنان اراضی اشغالی بر این باور هستند که نتانیاهو باید مسوولیت اتفاقات پس از عملیات طوفان الاقصی را بپذیرد.

پیش از آن روزنامه عبری زبان هاآرتص چند روز قبل در سرمقاله خود نوشت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مسوول فاجعه‌ای است که در روز عید برای رژیم صهیونیستی رقم خورد، نتانیاهو تلاش خواهد کرد از این مسوولیت شانه خالی کرده و فرماندهان ارتش، (سرویس) امان و شاباک را متهم کند.

انتهای پیام

نشر بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای صنعتی و تجاری جهانی. با دانش در زمینه بازارهای جهانی و تجارت بین‌الملل، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای صنعتی، شرکت‌ها و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و بازاریابی، به شما دیدی جامع از تحولات صنعتی و تجاری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا