سلامت و دانش

وزن خود را از دست بدهید اما همبرگر را متوقف نکنید!


نیازی نیست که از دست دادن وزن رنج ببرید و تمام غذاهای خوشمزه و خوشمزه را بخورید ، فقط تعادل خود را حفظ کنید. برای از بین بردن چربی اضافی ، از بین بردن گرسنگی و روی آوردن به سبزیجات کافی نیست !!!

فرض کنید که شما در جاده خرید می کنید ، ساعت ها از فروشگاه به فروشگاه می روید و ناگهان ساعت را نگاه می کنید و می بینید که زمان ناهار است. در هنگام سفر ، به یک کافه رستوران سنتی پر از مشتری خواهید رسید و سرآشپز منویی را برای شما به ارمغان می آورد.

او به من نگاه كرد و غذاي خود را به خاطر آورد. برای یک دقیقه کاملاً فراموش کرد که خورده است. بنابراین به جای مشاهده منوی ساندویچ ، به سالادها نگاه می کنید و یک سالاد یونانی سفارش می دهید. چه حیف !!! این نوع وزن به شما اجازه نمی دهد حتی یک بار همبرگر باشید. آیا این روند دقیق است؟ آیا ارزش تحمل گرسنگی را دارد و تازه شروع به خوردن انواع سالاد می کنید؟ بیایید پاسخ آن را برای شما ، البته نه.

این روزها محصول لاغری داغ است و بیشتر افراد به فکر رسیدن به بهترین وزن و ورزش هستند ، اما با چه هزینه ای؟!؟ در حالی که همه به فکر سوزاندن چربی شکم و لکه های بدن هستند ، بسیاری از مردم به فکر پر کردن جیب های خود هستند و سعی می کنند با تهیه غذاهای ناسالم و ناسالم ، پول زیادی بدست آورند. اگر چاق هستید و کاهش وزن نه تنها به شما صدمه می زند بلکه به سلامتی شما آسیب می رساند ، دریغ نکنید و از رژیم کاهش وزن برای رسیدن به موفقیت و سلامتی پیروی می کنید ، می پرسید؟ کار سختی نیست

یک وعده غذایی ساده میل کنید

چاق بودن برای بعضی از افراد دردناک است ، اما لازم نیست کاری را انجام دهید تا درست آن را انجام دهید. سناریوی مورد بحث در بخش قبلی را خواندید؟ آیا این اتفاق برای شما افتاده است؟ آیا تا به حال فکر کرده اید که با خوردن و آشامیدن خانواده چه ضرری غیرقابل تحمل دارد که به شما و سلامتی شما آسیب برساند؟

اکثر افرادی که اضافه وزن دارند فقط به افزایش وزن فکر می کنند و به هیچ وجه به رژیم غذایی پیروی نمی کنند. آنها به دنبال کاهش وزن در اسرع وقت هستند ، در حالی که نمی دانند این بزرگترین بی عدالتی آنها به خودشان است. برای ثابت ماندن ، نیازی به متوقف کردن بیشتر غذاها و از بین بردن آنها از رژیم غذایی خودسرانه و یا بر روی غذاهای ناسالم نیست ، فقط کافی است که متوسط ​​بخورید.

این اشتباه است که فکر کنید اگر چیزی نخورید یا غذای زیادی از دست بدهید وزن خوبی از دست خواهید داد. در شروع یک رژیم غذایی سنگین و منظم با کالری کم ، ممکن است به درستی وزن کم کرده و از آن لذت ببرید ، اما آیا فکر می کنید در آینده ای نه چندان دور ، وزن شما ممکن است برگردد؟!؟!

اکثر مردم فکر می کنند مهمترین غذاها ، غذاهایی که بهترین کار را دارند ، مبتنی بر غذا خوردن هستند و اگر اینگونه نباشد ، تغذیه در واقع مربوط به سالم بودن زندگی است. این موارد شامل خوردن میوه و سبزیجات ، ورزش ، سیگار کشیدن و نوشیدن الکل نیست. اما سوال بزرگ این است که بعد از طی مراحل تغذیه ای ، آیا راهی برای جلوگیری از افزایش وزن وجود دارد یا وزن خود را در حد تعادل نگه دارید؟ بله ، همه شنیدن ها برای من خوب به نظر می رسد ، بنظر می رسد BT هم برای من نیست.

کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود

همیشه به یاد داشته باشید که اولین کاری که برای کاهش وزن و کاهش وزن باید انجام دهید تغییر سبک زندگی و عادات غذایی است. این به معنای کوچکتر و متوسط ​​خوردن است ، خصوصاً هنگام سالم خوردن. این روزها رژیم های کم چربی که برچسب لاغری را سریعتر حمل می کنند و در فضای مجازی سهیم هستند ، نمی توانند مدت طولانی کار کنند زیرا چنین تغییر در شیوه زندگی ناسالم و ماندگار است. نه ، و هنگامی که شما از خوردن غذا خاتمه می یابید ، احتمالاً به عادت های قدیمی و افزایش وزن خود بر می گردید و حتی مقداری چربی نیز دارید. درعوض ، انتخاب رژیم غذایی سالم و فعالیت بدنی تغییراتی است که می تواند بخشی از زندگی روزمره شما باشد.

علاوه بر مناسب بودن ، می توانید در وب سایت و رژیم من ثبت نام کنید تا خود را تشویق کنید که سالم بمانید. در ابتدای این وب سایت از شما خواسته می شود تا اطلاعات شخصی و برنامه پزشکی خود را به طور مرتب وارد کنید و به دنبال آن رژیم صحیح و تغییرات وزن انجام شود. نکته بسیار جالب در مورد من و رژیم من این است که این وب سایت به شما کمک می کند وزن خود را ثابت نگه دارید و به طور مداوم در وزن خود تغییر نکنید و همیشه از نظر جسمی و روحی سالم بمانید. شما می توانید بدون هیچ زحمتی اشتهاآور و غذاهای من را امتحان کرده و به آنها دسترسی داشته باشید و به ابتدایی ترین شکل ممکن غذا تهیه کنید.


انتشارات سایت طبق سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به انتشار خبر می نماید، فلذا مسوولیت کلیه محتوای این سایت بر عهده منابع خبری بوده و وب سایت مجله لوکس هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا