ورزشی

ورزشکار گیلانی رکورددار پلانک ایران شد

آفتاب‌‌نیوز :

مسابقات شهرستانی پلانک با شرکت ۳۰ ورزشکار به مدت یک روز به میزبانی مجموعه ورزشی سبک زندگی برگزار شد که در پایان این مسابقات بهمن سیفی ورزشکار آستارایی، رکورد ایران را در رشته ورزشی پلانک با ثبت زمان ۲۸ دقیقه و ۱۳ ثانیه شکست. 

امیر اله‌یار مدیر اجرایی این مسابقات و مدیر عامل مرکز تندرستی سفیران سلامت اظهار کرد: رادوین زحمکتش با ثبت زمان ۱۷دقیقه و ۳۳ثانیه و محمدرضا فرجامی با ثبت ۱۴دقیقه و ۱۷ثانیه در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند. 

وی با اشاره به اینکه ۱۰ ورزشکار برتر این رویداد امروز تجلیل شدند، گفت: رامتین پورعلی، توحیدامینی فرد، سینا حبیبی، امیررضا صالحی، امیرحسین گلگیر، امیرحسین باغش زاده و علی رضا صالحی از جمله ورزشکارانی بودند که با اهدای احکام از آن‌ها تقدیر شد. 

ولی داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: خوشحال هستیم برای نخستین بار این مسابقات در شهرستان آستارا برگزار شد و در دوره‌های بعد تلاش می‌کنیم این مسابقات در سطح ملی به میزبانی آستارا برگزار شود. 

حرکت پلانک یک تمرین بدنسازی ایزومتریک است که کل بدن را درگیر می‌کند، انجام آن به این صورت است که باید برای مدت تعیین‌شده در حرکت بمانید و حالت بدن‌تان را حفظ کنید. روش معمول و آسان‌تر آن، همان حرکت شنا سوئدی است که می‌توانید روی دست‌ها و آرنج انجام دهید.

دکمه بازگشت به بالا