واکنش مدیرعامل خانه ای‌بی به “تکذیب گم شدن پانسمان بیماران پروانه‌ای”

واکنش مدیرعامل خانه ای‌بی به "تکذیب گم شدن پانسمان بیماران پروانه‌ای"

به گزارش شفاف، حمیدرضا هاشمی گلپایگانی در واکنش به مفقود شدن 2500 پوند بانداژ برای بیماران دارای مجوز توسط وزارت بهداشت و عدم درخواست وی، گفت: نزدیک به یک سال است که صحبت می کنیم و وزارت بهداشت 1400 پرسنل در بهداری مجلس داشت. کمیته در تیرماه – و یکی از مسئولان داروسازی از جمله خانم زهره زرین کلاه حضور داشت که پاسخ او توسط وزارت بهداشت منتشر شد، اما تعداد آن ها اعلام نشد. بانداژ با حضور اعضای کمیته بهداشت.

وی اظهار داشت: من ادعا می کنم که 2500 پوند بانداژ در حالت مبهم است، اگر اشتباه می کنم در دادگاه از من شکایت می شود و قاطعانه اعلام می کنم که 2500 پوند باند مفقود شده یا از طریق Ebay نشت کرده است. من به خانه رفتم یا رفتم. بیرون.” از طریق وزارت بهداشت؛ اگر از خانه eBay شما درز کنند، پاسخگو خواهند بود و اگر از طریق وزارت بهداشت باشند، پاسخگو خواهند بود.

هاشمی گلپایگانی ادامه داد: اگر گفته می شود این باندها مفقود نیست، بفرمایید 2500 پوند کجاست، در کدام انبار و برای چه مدت نگهداری می شود؟ اگر در پایان سال 1400 به آنها بگویند بیایید این بانداژها را بگیرید، بانداژها تمام می شود یا در شرف تمام شدن است، به درد بیماران ما نمی خورد. تنها جایی که ارزش دیدن دارد خانه eBay است. حداقل به شما می گویند چند باند و تاریخ انقضا دارید تا بتوانید برنامه ریزی کنید.

وی با رد پاسخ وزارت بهداشت گفت: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به دو نفر این موضوع را محول کرده است که از انبار ما بازدید کرده و من توضیح داده ام. به انبار وزارت بهداشت سر بزنید و توضیحات آنها را بشنوید.

شفاف گفت: مدیر عامل خانه eBay مدعی شده است که یونیسف 2500 پوند باند به بیماران مفقود و دارای مجوز اهدا کرده است و از قوه قضائیه خواست تا در این پرونده دخالت کند، ادعایی که رئیس اداره بهداشت وزارت بهداشت آن را تکذیب کرد.

خروج از نسخه موبایل