واکنش «مارکو» به «اوسمار ویرا» شدن خیبر

واکنش «مارکو» به «اوسمار ویرا» شدن خیبر
آفتاب‌‌نیوز :

مارکو اورلیو در نشست خبری پیش از بازی با گل‌گهر سیرجان در هفته هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: فردا بازی خیلی مهمی داریم. قدرت گل‌گهر را می‌دانیم. در ۶ بازی فقط یک گل خورده است و دفاع بسیار قوی دارد. از طرفی با وجود باخت در بازی قبلی، درس‌های بسیار خوبی گرفتیم. بازیکنان ما خیلی متحد و باانگیزه هستند. تمرینات خوبی در طول هفته داشتیم و بازیکنان به مرور با روش مربیگری من آشنا می‌شوند.

وی افزود: به تدریج در روش بازی خود تغییراتی را اعمال می‌کنیم و واکنش بازیکنان به آن‌ها بسیار مثبت بوده است. اعتماد به نفس خوبی داریم تا فردا بازی خوبی داشته باشیم. بی‌صبرانه منتظر حضور هواداران در ورزشگاه و حمایت از خیبر هستیم. می‌خواهیم بهترین خود را برای شادی آن‌ها بگذاریم.

سرمربی خیبر درخصوص احتمال هجومی بازی کردن تیمش مقابل گل‌گهر، عنوان کرد: هجومی بودن همیشه سبک من بوده و فهمیده‌ام هدف فوتبال گلزنی است.

مارکو درمورد احتمال تقویت تیم با جذب بازیکنان جدید، گفت: می‌دانید الان پنجره نقل و انتقالاتی بسته شده و سخت است در این مقطع از فصل بازیکن باکیفیت آزادی را پیدا کنیم، اما چشمان خود را برای پیدا کردن بازیکنان خوب، باز نگه می‌داریم.

وی درباره اینکه مدیریت باشگاه اعلام کرده دلیل تغییر سرمربی قبلی تیم افت خیبر بودا و با توجه به اینکه خودش نیز دستیار رضا مهاجری بود، می‌تواند به باشگاه خرم آبادی در ادامه مسابقات کمک کند، توضیح داد: همیشه به کارم ایمان داشته‌ام و کار من موفقیت‌آمیز بوده است. هر روز می‌توانید تغییر سرمربی در فوتبال را ببینید و یک بحث عادی است. تمام تغییرات در همه بخش‌ها این را می‌رساند که می‌توانید منتظر یک اتفاق جدید باشید. البته تمام توجه ما بهتر کردن وضعیت است. باور دارم مسعود عبدی، مالک باشگاه ما در راه درستی قرار دارد و دیدش نسبت به فوتبال بسیار قوی است. قطعا از این مسائل بهره می‌بریم.

مارکو درپاسخ به این سوال که آیا او هم به اوسمار (سرمربی سابق پرسپولیس) برای خیبر خیبر تبدیل می‌شود، گفت: اوسمار یکی از دوستان نزدیک من است. او فصل گذشته یک کار بسیار خوب در پرسپولیس انجام داد. فرصت تازه‌ای برای من و خیبر است. تیمی که به تازگی به لیگ برتر آمده. می‌توانم تجربه خود را انتقال بدهم و با باشگاه همکاری کنم تا در ادامه راه به اهداف خود برسیم.

سرمربی خیبر در مورد اینکه حتی اگر ماریو زاگالو و لوییز فیلیپه اسکولاری هم باشد، زمان زیادی برای به ثمر رساندن تفکراتش در این تیم ندارد، اظهار داشت: بسیار اطمینان به نفس دارم که می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم، زیرا مدیریت و بازیکنان خوب و همچنین هواداران بسیار قوی داریم که همیشه ما را حمایت می‌کنند. مربیان خیلی قابل قبول و دارای دانش فنی داریم. به همین دلیل تمام ابزار موردنیاز برای حفظ خیبر در لیگ و کسب نتایج خوب داریم.

مارکو درمورد اضافه شدن رافائل، مربی بدنساز هم وطنش به کادرفنی خیبر، تصریح کرد: او یک مربی باتجربه است که در تیم‌های زیادی کار کرده. شناخت بسیار خوبی از فوتبال ایران دارد. همراه با استقلال خوزستان در سال ۲۰۱۶ قهرمان ایران شده و می‌تواند تا حدی فارسی صحبت کند. به همین دلیل توانایی نزدیک شدن به بازیکنان را دارد و بلافاصله پس از رسیدن به اینجا، توانست ارتباط خوبی با نفرات تیم برقرار کند. خوشحالیم مدیریت باشگاه او را به خدمت گرفت.

خروج از نسخه موبایل