ورزشی

واکنش عنایتی به بازی با استقلال/ امیدوارم سربلند بیرون بیاییم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، تیم فوتبال پیکان در پایان هفته بیست و نهم لیگ برتر با کسب ۲۷ امتیاز در مکان سیزدهم جدول قرار دارد و این تیم با توجه به نتایج سایر دیدارها در کنار فولاد و استقلال خوزستان جز مدعیان سقوط به دسته پایین‌تر به حساب می‌آید.

پیکان در آخرین بازی خود در لیگ برتر روز شنبه ۱۲ خرداد در ورزشگاه پاس میزبان استقلال تهران است و شاگردان رضا عنایتی برای افزایش امیدهای خود جهت بقا در لیگ برتر نیازمند کسب امتیاز در این بازی هستند.

رضا عنایتی سرمربی تیم پیکان در خصوص دیدار با استقلال اظهار داشت: هفته آخر با استقلال بازی داریم که در کورس قهرمانی است و تمام توانش را می‌گذارد که بتواند سه امتیاز را بگیرد. شرایط ما در جدول فوق‌العاده سخت است و باید حتماً از بازی با استقلال امتیاز بگیریم.

او ادامه داد: امیدوارم بازی خوبی شود و همه تمرکز و توان‌مان را برای کسب نتیجه در این بازی می‌گذاریم.

عنایتی تصریح کرد: این فصل برای من فصل فوق‌العاده کابوس واری بود و از مدیران باشگاه و هیأت مدیره تشکر می‌کنم که پشت من ایستادند و امیدوارم در این آزمون سربلند بیرون بیاییم و در لیگ برتر بمانیم.

او در خصوص ورزشگاه میزبان این دیدار گفت: بازی با استقلال در ورزشگاه پاس برگزار می‌شود و تا جایی که من اطلاع دارم حدود ۶۰ نفر می‌توانند به عنوان تماشاگر وارد ورزشگاه شوند.

تیم خبری ورزشی

با تمرکز بر روند تحول و تغییرات فناوری در ورزش، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مقالات جذاب و اطلاعاتی درباره‌ی نقش فناوری در بهبود عملکرد ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در ارتقای دانش ورزشی و بررسی نوآوری‌های فناورانه در ورزش قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای فناوری در ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا