همه استان‌های کشور باید درگیر رشته والیبال شوند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

رشت

به گزارش خبرنگار آنلاین، سید میلاد تقوی شامگاه پنج‌شنبه در مجمع سالانه فدراسیون والیبال که برای نخستین بار در شهر مرزی بانه برگزار شد، اظهار کرد: حال والیبال خوب نیست و اگر اندک کاری هم انجام می‌شود و قدمی برمی‌داریم نیاز به تعریف و تمجید نیست چون پذیرفته‌ایم در این جایگاه قدم برداریم.

وی افزود: پیروزی‌هایی که در برابر آمریکا در لیگ ملت‌ها اتفاق افتاد به دلیل زحمات ورزشکاران والیبال بوده است.

وی اذعان کرد: بنده وعده دادم که تمرکز را از روی تهران و شهرهای بزرگ کشور در رشته والیبال بردارم چراکه والیبال متعلق به همه ما و اقصی نقاط ایران است و نباید فقط تهران به دلیل نزدیکی به فدراسیون سهمم داشته باشد.

رئیس فدراسیون والیبال تصریح کرد: هرکسی باید به اندازه تلاش و توان خودش از این رشته سهم ببرد.

تقوی عنوان کرد: امروز یک استان درگیر والیبال است و نباید این قطار اینجا متوقف شود و باید به همه استان‌ها برسد و از تمامی فعالان عرصه والیبال که با تلاش و ایثار برای این رشته زحمت کشیدند تقدیر می‌کنم.

وی با بیان اینکه مجمع سالانه والیبال امروز در بانه برگزار می‌شود، افزود: روزهای سختی در والیبال وجود دارد اما نباید روزهای خوب را هم فراموش کرد.

وی به دل‌نگرانی برخی از فعالان ورزش والیبال برای کند پیش رفتن برخی برنامه‌ها پرداخت و به کنار هم بودن، همدلی و تعامل تاکید کرد و گفت: در برخی تصمیمات ساده اما پیچیده و پررمز و راز بیش از ۵۰ درصد در قیمت بلیط‌های هواپیما صرفه‌جویی کردیم که جای تقدیر دارد.

رئیس فدراسیون والیبال اذعان کرد: در عرصه خرید لباس بیش از ۶۰ درصد در هزینه‌ها صرفه‌جویی کردیم و نباید دنبال منافع شخصی بود بلکه منافع مردم و منافع ملی مهم است.

فرماندار بانه نیز در این مجمع اضافه کرد: امروز افتخار میزبانی سفیران استان‌های مختلف کشور که زیر سایه پرچم نظام مقدس ایران انجام وظیفه می‌کنند، هستیم.

احسان درویشی اضافه کرد: امیدواریم این مجمع بتواند زمینه‌ساز معرفی زیست بوم و فرهنگ استان باشد و این تعاملات فرهنگی منجر به زیرساختی برای ایران آباد باشد.

دکمه بازگشت به بالا