ورزشی

همه احتمالات لیگ برتر در هفته ۲۹

به گزارش خبرگزاری مجله لوکس؛لیگ برتر ایران در مهم ترین مقطع خود قرار دارد. رقابت داغ استقلال و پرسپولیس در صدر جدول رده بندی و تلاش تیم های پایین جدول برای بقا سبب شده تا این بازی ها با حساسیت بی پایانی دنبال شود. دیدارهای هفته بیست و نهم امروز در شرایطی برگزار می شود که سه احتمال برای تعیین تکلیف صدر جدول وجود دارد.

در گزارش ورزش سه آمده است: استقلال که به مدت ۲۱ هفته در صدر جدول رده بندی لیگ برتر حضور داشت، هفته قبل و پس از توقف برابر نساجی، این جایگاه را به پرسپولیس واگذار کرد و حالا امیدوار است تا شمس آذر بتواند در قزوین یقه سرخ ها را بگیرد و آنها دوباره به رتبه نخست جدول رده بندی بازگردند.

در سمت دیگر نیز پرسپولیسی ها که به خوبی از سختی رسیدن به صدر جدول آگاه هستند، برای حفظ این جایگاه تلاش خود را به کار خواهند گرفت و حتی احتمال قهرمانی آنها در پایان دیدارهای امروز نیز وجود خواهد داشت.

به طور کلی هر سه حالت احتمالی که ممکن است ساعت ۲۲ امشب در جدول لیگ برتر رخ داده باشد را مرور می کنیم:

حالت اول: حفظ صدرنشینی پرسپولیس
در صورتی که شاگردان اوسمار ویرا بتوانند شمس آذر را شکست دهند، به عنوان صدرنشین پای به هفته پایانی خواهند گذاشت. چنانچه استقلال نیز برابر گل گهر به برتری دست یابد، فاصله یک امتیازی دو تیم حفظ شده و آنگاه سرخابی ها برای قهرمانی، در هفته پایانی به مصاف رقبا می روند.

چنانچه پرسپولیس برابر شمس آذر برنده شده و استقلال مقابل گل گهر با نتیجه تساوی متوقف شود، آنگاه فاصله دو تیم به سه امتیاز خواهد رسید و در آن صورت، شاگردان اوسمار با یک تساوی در روز آخر برابر مس رفسنجان نیز می توانند عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

همه احتمالات لیگ برتر در هفته ۲۹/ پرسپولیس همین امروز قهرمان لیگ می‌شود اگر...

حالت دوم: بازگشت استقلال به صدر جدول
توقف یا شکست پرسپولیس در قزوین، می تواند روی دیگر فوتبال باشد تا پس از چند روز عذاب آور برای هواداران استقلال، آنها را به قهرمانی امیدوار کند. به شرطی که تیم نکونام بتواند در میان حمایت ۳۵ هزار نفری هوادارانش از سد گل گهر عبور کند و در آن صورت آبی ها دوباره به رتبه نخست جدول رده بندی برمیگردند.

همه احتمالات لیگ برتر در هفته ۲۹/ پرسپولیس همین امروز قهرمان لیگ می‌شود اگر...

حالت سوم: قهرمان همین امروز مشخص شود!
حالتی که کمتر به آن پرداخته شده این است که حتی احتمال دارد همین امروز تکلیف قهرمان لیگ مشخص شود. اگر استقلال در ورزشگاه آزادی مقابل گل گهر شکست بخورد و پرسپولیس نیز در قزوین برنده از زمین خارج شود، آنگاه سرخ پوشان با چهار امتیاز فاصله نسبت به رقیب دیرینه، در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ برتر، عنوان قهرمانی را از آن خود خواهند کرد.

به نظر شما کدام یک از حالت های بالا رخ خواهد داد؟ همه چیز با صدرنشینی پرسپولیس به هفته آخر کشیده می شود یا استقلال دوباره به جایگاهی که ۲۱ هفته در اختیار داشته بازمیگردد و یا اصلا همین امروز سرخ ها در قزوین جشن قهرمانی را برگزار می کنند؟ نظرات خودتان را برای ما ارسال کنید.

251 251

تیم خبری ورزشی

با تمرکز بر روند تحول و تغییرات فناوری در ورزش، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مقالات جذاب و اطلاعاتی درباره‌ی نقش فناوری در بهبود عملکرد ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در ارتقای دانش ورزشی و بررسی نوآوری‌های فناورانه در ورزش قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای فناوری در ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا