سلامت و دانش

هشدارها و درخواست‌های مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی درباره پیک پنجم کرونا

دکتر عباس آقازاده ، رئیس مجمع عمومی سازمان نظام سلامت ، به نمایندگی از اعضای مجمع عمومی سازمان نامه ای در مورد وضعیت پیک پنجم و هشدارهای لازم برای درمان صادر کرد.

به گزارش مجله لوکس در این نامه ، وی از مقامات می خواهد که این بار سخنان جامعه پزشکی را در مورد منطقه جادوگری کرونا جدی بگیرند و با استفاده از نظرات دلسوزانه فعالان خط مقدم ، به یاری مردم بزرگوار ایران بشتابند. مبارزه با اپیدمی

در این نامه توصیه شده است که کشور به مدت دو هفته بسته شود و همچنین تعداد زیادی واکسن ایمن و تأیید شده توسط سازمان بهداشت جهانی به سرعت و به طور م introducedثر برای مهار شدت مرگ و میر و جلوگیری م spreadثر از شیوع سریع این بیماری همه گیر معرفی شود. در همان زمان ، این نامه به مردم توصیه می کند که در خانه بمانند ، مگر در موارد فوری و خطرناک ، زیرا یک خطر جدی و یک فاجعه فوری وجود دارد.

در بخشی دیگر از نامه ، رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی اعلام کرد که در شرایط کنونی ، ویروس کرونا کشور را می کشد ، پرسنل پزشکی مجروح و فرسوده می شوند و تخت های بیمارستان در سراسر کشور اشباع شده است. زمانی برای اشتباه کردن و ادامه رفتارهای نادرست وجود ندارد.

در این نامه همچنین آمده است که جامعه پزشکی از هیئت های عزاداری محرم زیادی در کشور که مسئولانه مراسم عزاداری را تعطیل کرده و آن را به رسانه ملی و مراسم خانگی محدود کردند ، بسیار سپاسگزار است.

اما در این نامه رئیس مجمع عمومی سازمان نظام سلامت به نمایندگی از اعضای مجمع عمومی این سازمان در ادامه از علمای شیعه و رهبران دینی در ایران خواست فتوا و هشدار دهند. به امید این که با اعمال محدودیت در شرایط بحرانی امروز ، مسلمانان این کشور از تلفات در امان باشند و بتوانند در مراسم پرشور خود در سال آینده شرکت کنند.

در این نامه همچنین آمده است که ما بارها از مردم ایران می خواهیم تا با قوانین و مقررات اضطراری همکاری کنند و از دولت جدید و مقامات بهداشتی این کشور برای هشدار و هشدار به صاحبان این روند همکاری و کمک کنند. آنها جامعه پزشکی را جدی می گیرند و به آن توجه کافی می کنند.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا