نماینده فیروزه و نیشابور: نماز جمعه تهران پیام اقتدار و هیبت داشت

تهران

نماینده فیروزه و نیشابور: نماز جمعه تهران پیام اقتدار و هیبت داشت

نماینده مردم فیروزه و نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: غوغای تصاویر باشکوه نماز جمعه آن هم بعد از عملیات موشکی یک پیام روشن داشت و آن هم این بود که سوخت این موشک‌ها گرمای ولایت است.

به گزارش مجله لوکس، سید یحیی سلیمانی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای در جلسه علنی سه شنبه در نطق خود گفت: اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دفاع از مردم مظلوم غزه لبنان و فلسطین و انتقام از جنایت‌های این رژیم جعلی در به شهادت رساندن فرماندهان جبهه مقاومت و فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفت، برگ زرین دیگری در تاریخ افتخارات و رشادت‌های این دلاورمردان عزیز در دفاع از جبهه مقاومت بود و نشان داد که اگر هر لحظه اراده کنید می‌توانیم مراکز ترور و توطئه علیه رهبران مقاومت را مورد اصابت قرار دهیم که این امر شادی دل تمامی ملت‌های آزادی‌خواه جهان را فراهم خواهد کرد.

وی ادامه داد: آمریکا و رژیم منحوس اسرائیل و حامیان اروپایی آنها بدانند عملیات وعده صادق در چارچوب حق دفاع مشروع و بر اساس قوانین بین‌المللی صورت گرفته است و در ادامه هرگونه حماقت دشمن با پاسخی به مراتب ویرانگرتر و پشیمان کننده‌تری از سوی جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد. لازم می‌دانم از ملت بصیر و آگاه ایران که با حضور پرشور و حماسی در خطبه‌های نماز جمعه به امامت ولی امر مسلمین جهان برگزار گردید و بار دیگر با امام و رهبر حکیم خود تجدید بیعت کردند، قدردانی نمایم. این نماز تاریخی شد. غوغای تصاویر باشکوه نماز جمعه آن هم بعد از عملیات موشکی یک پیام روشن داشت و آن هم این بود که سوخت این موشک‌ها گرمای ولایت است. نماز جمعه تهران پیام هیبت و اقتدار داشت.

سلیمانی تاکید کرد: مطالبه‌گری مجلس تا اجرای کامل  قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان ادامه خواهد داشت. در حالی که گندمکاران عزیز با تاخیر مطالباتشان را دریافت کرده‌اند، متأسفانه با افزایش نجومی قیمت نهاده‌های کشاورزی مواجه شدند. این عزیزان همچنین قبل از اینکه مطالباتشان را به طور کامل دریافت کنند، تحت فشار بانک‌ها برای پرداخت معوقات خود بودند. من از سازمان برنامه بودجه و وزارت جهاد کشاورزی می‌خواهم زمان تحویل گندم در سال آینده به صورت قطعی مشخص و منابع آن به صورت تقریبی  قابل پیش‌بینی باشد. لذا تکرار سناریوی تلخ همیشگی در خصوص پرداخت پول گندمکاران در سال آینده به هیچ وجه قابل قبول نیست.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا