نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل: حمله ایران بی‌سابقه بود

رژیم صهیونیستی | سازمان ملل

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل: حمله ایران بی‌سابقه بود

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، حمله موشکی روز سه شنبه به اراضی اشغالی که ۱۰ میلیون صهیونیست را وادار به ورود به پناهگاه‌ها کرد، را بی‌سابقه خواند.

به گزارش مجله لوکس، نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل به شبکه خبری «سی ان ان» گفت: حمله ایران بی‌سابقه بود و ۱۰ میلیون نفر مجبور به ورود به پناهگاه‌ها شدند.

او درباره پاسخ به حمله موشکی ایران گفت: اگر در دیپلماسی شکست بخوریم، باید همه گزینه ها را بررسی کنیم.

سفیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: در مورد ایران گزینه‌های زیادی داریم.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش کردند برای اولین بار پس از حمله ایران، ارتش این رژیم اعتراف کرد که چند فروند موشک ایرانی در داخل پایگاه هوایی نواتیم در جنوب که محل نگهداری هواپیماهای اف ۳۵ است، سقوط کرده است.

شبکه خبری «سی ان ان» با استناد به تحلیل تصاویر ماهواره‌ای گزارش کرد حمله موشکی ایران دستکم ۳ ساختمان در پایگاه نواتیم رژیم صهیونیستی را تخریب کرد. موشک‌های ایرانی سوراخ‌های بزرگی را در دو آشیانه ایجاد کردند که برای نگهداری هواپیماهای بزرگ استفاده می‌شد.

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل مدعی شد در صورتی که حزب‌الله لبنان حمله به اراضی اشغالی را متوقف و به شمال رودخانه لیتانی عقب‌نشینی کند، می توان جنگ را متوقف کرد.

در رابطه با جنگ با لبنان، رسانه‌های صهیونیستی گزارش کردند: اکنون ما عواقب آن را تحمل خواهیم کرد زیرا حزب الله هنوز از لیتانی دور نشده است. نمایش های مربوط به پیدا کردن یک یا دو تونل موفق به بازگشت ساکنان به شمال نخواهد شد.

دقایقی پیش روزنامه «یسرائیل هیوم» نوشت چندین فروند موشک از لبنان به سمت حیفا و اطراف آن شلیک شد و آژیرهای خطر به صدا درآمد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا