نماینده آلپاری در ایران

خدمات ویژه آلپاری برای ایرانیان | حضور بی وقفه آلپاری ایران

یکی از ویژگی هایی که برای کاربران ایرانی بسیار اهمیت دارد، حضور مداوم یک بروکر در بازار ایران است. به عنوان یکی از پرافتخار ترین بروکرهای حال حاضر، حضور پرقدرت و دائمی ای در بازار ایران داشته است. با توجه به اهمیت بازار ایران برای این بروکر، خدمات آلپاری در ایران همواره خدماتی کامل و رقابتی بوده است. از این رو در این مقاله قصد داریم تا به طور دقیق به خدمات ویژه این بروکر در ایران بپردازیم و مطالب مفیدی را با شما به اشتراک بگذاریم.

همچنین در تلاش خواهیم بود تا برای سوالات زیر، پاسخ های مناسبی را فراهم کنیم:
1. قدمت حضور آلپاری در بازار ایران چقدر است؟
2. آیا تا کنون وقفه ای در خدمات رسانی به ایرانیان به وجود آمده است؟
3. خدمات ویژه این بروکر برای کاربران ایرانی چیست؟
4. تا چه حد می توان به ادامه حضور این بروکر در ایران امید بست؟

در جدول زیر اطلاعاتی پیرامون این موضوع ارائه شده است:
نمایندگی آلپاری در ایران
اگرچه مطابق با قانون اساسی ایران منع مشخصی برای فعالیت بازارهای مالی وجود ندارد اما مطابق با مصوبات سازمان بورس و اوراق بهادار ایران این فعالیت غیر قانونی تشخیص داده شده است. از این رو نمی توان انتظار داشت که بروکرها در ایران دفاتر نمایندگی داشته باشند. اگرچه معرف های بروکر (IB ها) را می توان به نوعی نماینده بروکر دانست زیرا از جانب کارگزاری اختیاراتی را دریافت می کنند و به برخی از امورات کاربران رسیدگی می کنند. در حال حاضر نزدیک ترین دفتر نمایندگی آلپاری به ایران در کشور گرجستان و در شهر تفلیس واقع شده است. دفتر دیگری نیز در شهر دوبی واقع شده است که معمولا ایرانیان از خدمات این دفتر استفاده می کنند.

خدمات پشتیبانی آلپاری در ایران

اگرچه چیزی تحت عنوان نمایندگی آلپاری در ایران وجود ندارد اما این مساله به این معنی نیست که خدمات پشتیبانی این بروکر در کشورمان کیفیت مناسبی ندارد. با توجه به قدمت خدمات رسانی آلپاری در ایران، کیفیت خدماتی که به ایرانیان عرضه می شود بسیار بالا است. یکی از دلایلی که سهم عمده ای از بازار ایران در اختیار این بروکر است نیز خدمات ویژه آلپاری برای ایرانیان است که پشتیبانی فنی یکی از آن هاست.

خدمات پشتیبانی الپاری در کشورمان چه ویژگی هایی دارد؟

1. دسترسی به پشتیبان فارسی زبان در تمام روش های پشتیبانی فراهم شده است؛
2. خدمات پشتیبانی فنی این بروکر به صورت 24 ساعته پاسخگو هستند؛
. سرعت رسیدگی به درخواست ها و اخذ مشاوره ها بسیار بالاتر از حد نرمال در بین دیگر بروکر هاست.
تا چه حد می توان به حضور بلند مدت آلپاری در ایران امیدوار بود؟
آلپاری همیشه در عمل نشان داده است که به حضور در بازار ایران علاقمند است. این بروکر این مساله را با ارائه خدمات ویژه به ایرانیان اثبات کرده است. اگرچه در دنیای معاملات مالی هیچ چیز قطعی نیست اما با تقریب مناسبی می توان این گزاره را صادر کرد:
آلپاری ایران چه خدمات ویژه ای را برای کاربران در نظر گرفته است؟
با توجه به حضور سابقه دار آلپاری در کشورمان [در حدود 20 سال] و سهم بالایی که از مارکت ایران در اختیار دارد، خدمات ویژه ای نیز برای ایرانیان در نظر گرفته است که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت:
1. وبسایت فارسی
2. پشتیبانی فارسی زبان
3. دسترسی بدون فیلتر مخصوص ایرانیان
4. روشهای واریز و برداشت متنوع
5. احراز هویت بدون مشکل با مدارک ایرانی
خدمت اول: وبسایت فارسی آلپاری برای ایرانیان
یکی از مشکلاتی که همواره گریبانگیر تریدر های ایرانی است، عدم دسترسی به سایت فارسی بروکر ها است. با توجه به اهمیت این مساله، آلپاری ترجمه بسیار مناسبی را از وبسایت خود آماده کرده است که با دامنه زیر، در اختیار کاربران ایرانی قرار گرفته است.
• https://alpariforex.org/fa/
این ترجمه شامل همه صفحات داخلی، بخش ثبت نام و تمامی فرم ها و آیین نامه هاست و اطلاعات مفید و کاملی را در اختیار کاربران فارسی زبان قرار داده است.
خدمت دوم: پشتیبانی فارسی آلپاری ایران
همانطور که پیشتر اشاره شد، خدمات فارسی زبان این بروکر به صورت 24 ساعته در اختیار ایرانیان قرار گرفته است و تجربه مناسبی از کار با یک بروکر حرفه ای را رقم زده است. برای ارتباط سریع با پشتیبانی این بروکر می توانید از کلید زیر استفاده کنید.
خدمت سوم: دسترسی بدون فیلتر وبسایت
یکی از خدمات جذاب این بروکر در ایران، ارائه همیشگی یک دسترسی بدون فیلتر است. اگرچه این دسترسی به صورت مداوم فیلتر می شود و آلپاری خود را موظف می داند که به سرعت دامنه دیگری را برای این مساله معرفی نماید.
خدمت چهارم: روش های واریز و برداشت مناسب ایرانیان
دسترسی به یک یا چند روش مناسب واریز و برداشت همواره دغدغه بسیاری از معامله گران ایرانی بوده است. از این رو بروکر آلپاری برای ایرانیان روش های متنوعی را تدارک دیده است که به اختیار خود برای ارتباط مالب با حساب معاملاتی خود به کار گیرند.
از روش های مناسب ایرانیان می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• واریز و برداشت مستقیم ریالی (با کمک نماینده بروکر)
• واریز و برداشت با خدمات صرافی تاپ چنج
• واریز و برداشت با پرفکت مانی
• واریز و برداشت با انواع ارز دیجیتال

روش های واریز و برداشت آلپاری برای ایرانیان

خدمت پنجم: احراز هویت با مدارک ایرانی
در حال حاضر رگوله این بروکر هیچ منع قانونی ای را برای خدمات رسانی به کشور های تحت تحریم نظیر ایران وضع نکرده است. از این رو می توان نتیجه گرفت که قطعا این کارگزاری برای آینده فعالیت خود در کشورمان برنامه های ویژه ای در نظر گرفته است.
حضور آلپاری در ایران بیش از 19 سال قدمت دارد و می توان آن را پرافتخارترین بروکر حال حاضر دانست که خدمات رسانی به معامله گران کشورمان را در برنامه های خود گنجانده است.
سوالات متداول
حضور آلپاری در ایران چقدر سابقه دارد؟
در حال حاضر چیزی در حدود 20 سال است که این کارگزاری حضور پرقدرت خود در بازار ایران را ادامه داده است و با خدماتی ویژه، مشغول به فعالیت در این بازار است.
برای ثبت نام و بهره مندی از خدمات این بروکر در ایران می توانید از لینک  استفاده کنید.
خدمات ویژه آلپاری برای ایرانیان شامل چه مواردی می شود؟
1. ارائه وبسایت فارسی
2. پشتیبانی فارسی زبان شبانه روزی
3. سایت بدون فیلتر مخصوص ایرانیان

برای دریافت هر گونه مشاوره و راهنمایی در زمینه فارکس فرم مقابل را پر کنید.همچنین برای ثبت نام در بهترین بروکر و ارائه کننده خدمات فارکس در ایران میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

افتتاح حساب فارکس

آلپاری فارکس سایت سودآپ به شما کمک می کند که بسیار سریع و آسان در بروکر آلپاری یک حساب معاملاتی فارکس به نام خودتان افتتاح نموده و از خدمات واریز و برداشت ریالی ما بهره مند شوید.
حساب به نام شما
برای افتتاح حساب ما صرفا راهنما های لازم را ارائه می کنیم و افتتاح حساب معاملاتی شخصا توسط شما انجام می شود و به نام شما خواهد بود.
برای افتتاح حساب ما صرفا راهنما های لازم را ارائه می کنیم و افتتاح حساب معاملاتی شخصا توسط شما انجام می شود و به نام شما خواهد بود.
خدمات واریز
خدمات ریالی واریز و برداشت فارکس در آمارکتس ساده، سریع و با نرخ مناسب به صورت ریالی، وجه به حساب فارکس خود واریز یا از آن برداشت نمایید.

 

خروج از نسخه موبایل