نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در مازندران برگزار می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

قدس | کتاب

نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در مازندران برگزار می شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، قاسم عزیززاده گرجی یکشبنه شب در جلسه هماهنگی سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، یادواره کنگره ملی شهدا استان با اشاره به اهمیت و جایگاه برپایی نمایشگاه کتاب تخصصی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: با توجه به اینکه این نمایشگاه قرار است با حضور ناشرین ملی برپاشود از این رو باید کمیته‌ها برای برپایی این رویداد دغدغه مند ورود کنند.

وی افزود: باید گردهمایی‌ها و نشست‌های تخصصی و عمومی با محوریت کتب دفاع مقدس در نمایشگاه برگزار شود.

عزیززاده گرجی به همزمانی برپایی نمایشگاه ملی کتاب مازندران با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها اشاره و بر لزوم زمینه سازی حضور این قشر آینده ساز در نمایشگاه تاکید کرد.

وی خواستار برگزاری نشست‌های نقد و بررسی و برپایی کارگاه‌های نویسندگی و تصویرگری با موضوع دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب شد و گفت: نو قلمان و نویسندگان دفاع مقدس باید تجلیل شوند.

عززیززاده گرجی برلزوم دعوت از مولفین و نویسندگان برتر حوزه دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: کتاب فیلم‌ها نیز در نمایشگاه ملی کتاب مازندران معرفی و بازنشر داده شوند.

وی خواستار رونمایی کتاب‌های ملی در حوزه دفاع مقدس در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه شد و یادآورشد: تولیدات استانی در حوزه دفاع مقدس نیز روزانه در حاشیه بازدید علاقه مندان از نمایشگاه کتاب رونمایی و معرفی شوند.

دکمه بازگشت به بالا